• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Самонесучий кабель СІП-5нг 2*16 відповідний код 31321210-7 Кабелі низької напруги. Код 31320000-5 Електророзподільні кабелі за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника.

Завершена

465 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 325.00 UAH
Номер: 35548615bbf342b88b9716f94e636dad
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-04-24-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.04.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 24.04.2023 11:34 - 16.05.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 24.04.2023 №22-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 24.04.2023 №22-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9 UA-2023-03-31-006885-a 31.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, baranvov@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178 встановлено порушення вимог пункту 28 Постанови №1178. За результатами аналізу розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "МОРОЗ ТЕТЯНА ІВАНІВНА" встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень, зокрема: порушення частини 2 пункту 41 шляхом припинення зобов’язань за договором від 27.04.2023 №92 (розірвання договору, спосіб розірвання мають обрати сторони) відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України та здійснити заходи щодо недопущення в подальшому виявлених порушень вимог пункту 28 Постанови №1178 при складанні тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 09 травня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 №1178 (зі змінами) (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЗЕЛЕНОСВІТ" (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, вимога про усунення порушення UA-2023-03-31-006885-a.c1, рішення Замовника, тендерну пропозицію ФОП "МОРОЗ ТЕТЯНА ІВАНІВНА" (далі – учасник), протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 13.04.2023 року, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 13.04.2023 №19/2, повідомлення про намір укласти договір від 13.04.2023 року, договір на придбання товару від 27.04.2023 №92, відповіді замовника на запити про надання пояснень від 04.05.2023 та від 05.05.2023. За результатами моніторингу встановлено, що на порушення пункту 28 Постанови №1178, Замовником в ТД передбачено вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг. Вимога щодо підстав, передбачена пунктом 28 Постанови №1178 вимагається від учасників у разі закупівлі робіт або послуг. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що у Додатку 2 ТД Замовника містить вимогу щодо підтвердження відповідності УЧАСНИКА (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури) вимогам, визначеним у пункті 44 Особливостей. Однак, на порушення пункту 28 Постанови №1178 в ТД Замовника не зазначено умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників об’єднання установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, визначеним пунктом 44 Постанови №1178. У пункті 2 Додатку 2 ТД Замовник вимагає від учасників надати «інформацію про відсутність підстав, визначених в абзаці 14 пункту 44 Особливостей надається учасником у складі тендерної пропозиції в довільній формі, а саме: довідку в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між переможцем та замовником раніше не було укладено договорів, або про те, що переможець процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно, підстав, що призвели б до його дострокового розірвання і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, не було, або довідка з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах (для цього переможець (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків». Всупереч вимог ТД, учасником торгів ФОП "МОРОЗ ТЕТЯНА ІВАНІВНА" не надано Замовнику вищенаведеного документу, що підтверджує відсутність підстав установлених абзацом 14 пункту 44 Постанови №1178 шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель. У пункті 3 розділу 5 ТД Замовник визначив, що тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі, якщо учасник процедури закупівлі: - не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Отже, на порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП "МОРОЗ ТЕТЯНА ІВАНІВНА" через те, що учасник процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених абзацом 14 пункту 44 Постанови №1178. У Додатку 5 ТД Замовник вимагає від учасників надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. До довідки включається обладнання та матеріально-технічна база, що буде використовуватися для надання послуг. Учаснику необхідно підтвердити наявність машин та механізмів для надання послуг, які вказані у таблиці наступними документами: - копії техпаспортів або свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів; - бухгалтерську довідку за підписом керівника або головного бухгалтера про знаходження основних засобів на балансі підприємства для машин, механізмів та техніки, яка не підлягає державній реєстрації. На вищенаведену вимогу, учасником ФОП "МОРОЗ ТЕТЯНА ІВАНІВНА" у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 12.04.2023 №139. Однак, не надано Замовнику бухгалтерську довідку за підписом керівника або головного бухгалтера про знаходження основних засобів на балансі підприємства для машин, механізмів та техніки, яка не підлягає державній реєстрації. В ході моніторингу Замовнику надано запит про надання пояснення щодо не оприлюднення учасником в електронній системі закупівель документів, що підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічну базу. У відповіді Замовником зазначено, що відповідно до абзацу 1 пункту 296.1 Податкового кодексу України Фізичні особи - підприємці - платники єдиного податку першої і другої груп та платники єдиного податку третьої групи, які не є платниками податку на додану вартість, ведуть облік у довільній формі шляхом відображення отриманих доходів. Тобто такі Фізичні особи – підприємці не повинні підтверджувати документами в тому числі витрати на придбання товарів. Водночас, у пункті 2 розділу 5 ТД Замовник визначив, що документи, які не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції (у разі відсутності документів учасник повинен надати замість нього лист з зазначенням підстави не надання документа з посиланням на законодавчі акти). Однак, учасником у тендерній пропозиції лист із зазначенням підстави не надання документа із посиланням на законодавчі акти не надано. На порушення підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178, Замовником не відхилену тендерну пропозицію учасника ФОП "МОРОЗ ТЕТЯНА ІВАНІВНА" як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 09.05.2023 11:41 - 24.05.2023 00:00
Дата публікації висновку: 09.05.2023 11:41

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Здійснено заходи щодо усунення порушень згідно висновку моніторингу. Розірвання договору №92 від 27.04.2023р.
Дата публікації звіту: 15.05.2023 12:03

Запити/Пояснення