-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Насоси та компресори (Станція компресорна)
Завершена
4 163 572.50
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 41 635.73 UAH
мін. крок: 1% або 41 635.73 UAH
Номер:
cf6d8e97269e41bba43dc0811f3e0dc8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-13-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.06.2023 00:00
Період моніторингу:
13.06.2023 12:21 - 05.07.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
12.06.2023 № 172
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, зважаючи на наказ Держаудитслужби від 19 травня 2023 року № 110-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.»,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
8 UA-2023-03-31-004673-a 31.03.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Інкос лайн», своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та законодавству, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 липня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на момент проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та законодавству.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «Укртрансгаз» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 30.03.2023 № 23/ТО/057 зі змінами від 05.04.2023 № 23/ТО/057-зм-1, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Інкос лайн» (далі – ТОВ «Інкос лайн»), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокольне рішення уповноваженої особи від 18.04.2023 № 23/ТО/057-н-1, повідомлення про намір укласти договір від 18.04.2023, договір про закупівлю від 10.05.2023 № 2305000029 вартістю 4 338 000,00 грн, пояснення (інформацію та документи) Замовника отримані 29.06.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
04.07.2023 18:16 - 08.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
04.07.2023 18:16
Запити/Пояснення
Номер:
041d059f24f44ec885db7d6472634ca0
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
26.06.2023 14:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі насосів та компресорів (станція компресорна) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-31-004673-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та розрахунки із підтвердними документами щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Надати документальне підтвердження виконання переможцем закупівлі ТОВ "Інкос лайн" вимог Додатку 3 проекту договору про закупівлю (додаток 4 тендерної документації) стосовно надання безумовної безвідкличної банківської гарантії забезпечення повернення авансового платежу, а також підтвердження здійснення авансового платежу на рахунок учасника-переможця закупівлі (в разі його здійснення).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
7e565b667352452e8b64d9e1f5301fd2
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 26.06.2023
Дата опублікування:
29.06.2023 15:27
Опис:
У відповідь на запит Держаудитслужби України від 26.06.2023 повідомляємо таке:
Щодо питання 1.: очікувана вартість розрахована на підставі комерційних пропозицій ТОВ "ЗЕЛКО ГРУП", ТОВ "Ентех Україна", ТОВ "НВП "БСК", ТОВ "Далгакиран компресор Україна", ТОВ "ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ РІШЕНЬ", АТ "НВАТ "ВНДІкомпресормаш", ТОВ "ЮНІСОЛ УКРАЇНА", ТОВ "ЕССЕ-СЕРВІС ЛЛС", ТОВ "ЮНІСОЛ УКРАЇНА", ТОВ "БІТІЕС-ГРУП", ТОВ "ЮЕЙЧЕМ УКРАЇНА", Договору від 13.12.2022 (номер процедури UA-2022-10-28-008769-a).
Технічні вимоги і якісні характеристики по предмету закупівлі «Насоси та компресори (Станція компресорна) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером: UA-2023-03-31-004673-a)» формувалась на основі технічних вимог до станцій компресорних, що призначені для забезпечення сталої роботи абразивоструменевого обладнання, що є на балансі філії БМФ «Укргазпромбуд» та використовується для очищення поверхонь трубопроводів, ємностей, обладнання компресорних станцій, фонтанної арматури свердловин. З метою забезпечення сталого функціонування філії БМФ «Укргазпромбуд» під час дії воєнного та надзвичайного стану та з метою стабільного проходження осінньо-зимового періоду існувала гостра потреба у забезпеченні виробничих підрозділів філії високоефективним обладнанням і устаткуванням, необхідних для виконання будівельно-монтажних робіт та в разі необхідності, аварійно-відновлювальних робіт, що забезпечують безперебійність процесів під час закачування, зберігання, відбору природного газу.
Розраховані витрати щодо проведення процедури закупівлі передбачені планом потреб АТ «Укртрансгаз» та відображені у фінансовому плані АТ «Укртрансгаз».
Повідомляємо, що розрахунок витрат, визначення технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості регламентуються внутрішніми розпорядчими документами Товариства, що в умовах дії воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» не можуть бути оприлюднені у публічних джерелах інформації.
Щодо питання 2.: Повідомляємо, що договір від 10.05.2023 №2305000029 – на етапі виконання.
Надаємо скан-копії документів щодо підтвердження виконання переможцем закупівлі ТОВ "Інкос лайн" вимог Додатку 3 проекту договору про закупівлю (додаток 4 тендерної документації) стосовно надання безумовної безвідкличної банківської гарантії забезпечення повернення авансового платежу, а також підтвердження здійснення авансового платежу на рахунок учасника-переможця закупівлі:
1. Банківська гарантія (забезпечення повернення авансового платежу) №BGV/U/03-2-02369 від 12.05.2023 року на 2-х аркушах;
2. Платіжна інструкція №3461 на 1-му аркуші.