• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Плитка, газоблоки, цемент (ДК 021:2015 – 44110000-4 Конструкційні матеріали)

Джерело фінансування - власні надходження. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.

Завершена

403 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 030.00 UAH
Номер: 92ee9db9c92041eda486c5688d424868
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-05-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.05.2023 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 05.05.2023 16:42 - 27.05.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 05.05.2023 № 123 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 35 UA-2023-03-30-008424-a 30.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, onischuk.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЗАХІД ПРОМ ПОСТАЧ» установлено порушення вимог пункту 40 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 травня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Тернопільська обласна клінічна психоневрологічна лікарня» Тернопільської обласної ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 30.03.3023 № 61/1, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАХІД ПРОМ ПОСТАЧ» (далі – ТОВ «ЗАХІД ПРОМ ПОСТАЧ») та товариства з обмеженою відповідальністю «Торгова група «Арс-Кераміка» (далі – ТОВ «Торгова група «Арс-Кераміка»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 13.04.2023 № 61/2 та від 19.04.2023 № 61/4, вимогу про усунення невідповідностей учаснику до 14.04.2023, вимогу про усунення порушень ТОВ «ЗАХІД ПРОМ ПОСТАЧ» від 14.04.2023, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 19.04.2023, договір про закупівлю від 25.04.2023 № 266 на суму 401 325,20 грн з ПДВ, пояснення (інформація та документи) Замовника отримані 12.05.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи Замовника від 13.04.2023 № 61/2 (далі – Протокол) було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЗАХІД ПРОМ ПОСТАЧ» на підставі підпункту 2 пункту 41 Особливостей як таку, що не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та зазначено про наступну її невідповідність вимогам тендерної документації, а саме: 1. не надано документи, які підтверджують право власності на автомобілі Opel Vivaro та Citroen Berlingo (вимога пункту 1 додатку № 1 до тендерної документації); 2. не надано документ, який підтверджує, що запропонований товар не є товаром, що походить з Російської Федерації / Республіки Білорусь (вимога абзацу 4 пункту 2 розділу «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації); 3. не надано гарантійний лист із підтвердженням поставки товару відповідно до технічних характеристик зазначених у Додатку № 3 (із зазначенням усіх показників) (вимога додатку № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі»). Також у Протоколі причину відхилення мотивовано тим, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЗАХІД ПРОМ ПОСТАЧ» відсутній гарантійний лист із підтвердженням поставки товару відповідно до технічних характеристик зазначених у Додатку № 3 (із зазначенням усіх показників) та зазначено, що Замовник не вправі надавати учаснику можливість виправити невідповідності, оскільки вони стосуються вимог технічної специфікації. Відповідно до пункту 40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Водночас за результатами моніторингу установлено, що у складі пропозиції ТОВ «ЗАХІД ПРОМ ПОСТАЧ» надано гарантійний лист від 05.04.2023 № 27/05/04/23 щодо підтвердження поставки товару відповідно до технічних характеристик (файл «г-ний лист технічні х-ки.pdf»), але у графі «відповідність (ТАК/НІ)» не зазначено інформацію, яка не призводить до зміни предмета закупівлі та підпадає під невідповідності визначені пунктом 40 Особливостей. Отже Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ЗАХІД ПРОМ ПОСТАЧ» з ціною 383 100,20 грн та не розмістив у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, чим порушив вимоги пункту 40 Особливостей. Водночас, за результатами моніторингу Замовником укладено договір з ТОВ «Торгова група Арс-Кераміка» на суму 401 325,20 грн, що на 18 225,0 грн більша від цінової пропозиції ТОВ «ЗАХІД ПРОМ ПОСТАЧ».
Період усунення порушень: 26.05.2023 13:52 - 10.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 26.05.2023 13:52

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільська обласна клінічна психоневрологічна лікарня" Тернопільської обласної ради повідомляє про те, що 31 травня2023 року договір між нами, як Замовником та ТОВ «Торгова група Арс-Кераміка» розірвано. Додаткова угода про розірвання договору №266 від 25.04.2023 року додається.
Дата публікації звіту: 02.06.2023 14:45

Запити/Пояснення