-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Рушники паперові 217х120 мм
Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено тендерною документацією. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. * з особливостями затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами)
Завершена
470 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 350.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 350.00 UAH
Номер:
e51c241ba0f742238860274743e06592
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-25-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.04.2023 00:00
Період моніторингу:
25.04.2023 13:01 - 17.05.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.04.2023 №36-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 25.04.2023 №36-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4.UA-2023-03-30-001364-a 30.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Постанови №1178.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, із урахуванням вимог Постанови №1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства "Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної ради" (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 30 березня 2023 року №112 УОР), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ПП "КВІН-ТРЕЙД", звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 30, 31 березня 2023 року та відповіді Замовника від 30, 31 березня 2023 року, протокол уповноваженої особи від 13 квітня 2023 року №130 УОР, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товарів від 01 травня 2023 року №182/ПР та пояснення від 03 травня 2023 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено, що Замовником у підпункті 3.5.8. пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації» тендерної документації, встановлено вимогу щодо надання переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці 14 пункту 44 Постанови №1178, шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, зокрема інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення видану на ім’я фізичної особи, яка є учасником чи керівника учасника (підтверджує відповідність підпункту 3 пункту 44 Постанови №1178) та повинна бути видана/сформована не більше трьохмісячної давнини відносно дати подання тендерних пропозицій.
Водночас, переможцем торгів ПП "КВІН-ТРЕЙД" не надано у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення видану на ім’я керівника учасника, чим не дотримано вимог підпункту 3.5.8. пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації» тендерної документації.
Відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Постанови №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у зв’язку з ненаданням переможцем процедури закупівлі у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 Постанови №1178.
Однак, на порушення вимог абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Постанови №1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця ПП "КВІН-ТРЕЙД", у зв’язку з ненаданням у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 Постанови №1178, а уклав з ним договір про закупівлю товару від 01 травня 2023 року №182/ПР на суму 182 400,00 грн.
Період усунення порушень:
16.05.2023 16:40 - 31.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
16.05.2023 16:40
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Комунальне некомерційне підприємство «Подільський регіональний центр
онкології Вінницької обласної Ради» на виконання вимог Управління північного
офісу держаудитслужби у Вінницькій області, винесених за результатами
проведеного моніторингу щодо процедури закупівлі рушників паперових (UA-2023-
03-30-001364-a) повідомляє про розірвання договору поставки No 182/ПР
від «01» травня 2023 року, укладеного в рамках вказаної процедури закупівлі між
Комунальним некомерційним підприємством «Подільський регіональний центр
онкології Вінницької обласної Ради» та ПП «КВІН-ТРЕЙД».
Дата публікації звіту:
22.05.2023 08:23
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Замовником усунуто порушення шляхом укладення додаткової угоди від 19 травня 2023 року №б/н про розірвання договору про закупівлю товарів від 01 травня 2023 року №182/ПР.
Дата публікації:
22.05.2023 14:49
Запити/Пояснення
Номер:
7cfef0927eae43acae2b5bb0ce9cc7eb
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
01.05.2023 16:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі рушників паперових (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-30-001364-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Чому не відхилено тендерну пропозицію переможця ПП "КВІН-ТРЕЙД", у зв’язку з ненаданням у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстави, зазначеної у підпункті 3 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (пункт 3.5.8. розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації)?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
faa4a2b011af4bebb1f1f68be17f2d9d
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
03.05.2023 17:07
Опис:
Відповідь на запит згідно проведеного моніторингу.