-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Масло вершкове не менше 72% жирності (Код згідно ДК - 15530000-2 – «Вершкове масло»)
Завершена
600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
Номер:
40c2743ddbe94fbea1dae62787f4f3e9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-25-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.04.2023 00:00
Період моніторингу:
25.04.2023 12:59 - 17.05.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.04.2023 №36-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 25.04.2023 №36-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2.UA-2023-03-29-005099-a 29.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу 5 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, із урахуванням вимог Постанови №1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства "Вінницька міська клінічна лікарня №1" (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ "Радивилівмолоко", вимогу про усунення невідповідностей до 12 квітня 2023 року, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12 квітня 2023 року №б/н, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товару від 20 квітня 2023 року №2/33-Т та пояснення від 27 квітня 2023 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «Радивилівмолоко», якого обрано переможцем торгів, не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Зокрема, відповідно до підпункту в пункту 6 додатку 2 тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі копії чинного договору на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складського приміщення та спеціалізованого транспортного засобу, а також актів виконання робіт датований не раніше 2023 року, за наданими договорами.
На виконання вищевказаної вимоги учасником ТОВ «Радивилівмолоко» надано договір про надання послуг контролю за шкідниками від 10 грудня 2021 року за №Р2021/130 та акти виконання робіт (надання послуг) до договору за №Р2020/21.
При цьому, акти виконання робіт (надання послуг) до договору від 10 грудня 2021 року за №Р2021/130 відсутні у складі тендерної пропозиції вказаного учасника, чим порушено вимоги підпункту в пункту 6 додатку №2 тендерної документації Замовником.
Відповідно до абзацу 5 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону.
Однак, на порушення вимог абзацу 5 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Радивилівмолоко», як таку, що не відповідає вимогам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону, а уклав з ним договір про закупівлю товару від 20 квітня 2023 року №2/33-Т на суму 501 600,00 грн.
Період усунення порушень:
16.05.2023 16:38 - 31.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
16.05.2023 16:38
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення усунуто шляхом розірвання Договіру (Сторонами укладено додаткову угоду №1 про розірвання Договору та оприлюднено в електронній системі 19.05.2023)
Дата публікації звіту:
19.05.2023 10:26
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Замовником усунуто порушення шляхом укладення додаткової угоди від 19 травня 2023 року №1 про розірвання договору про закупівлю товару від 20 квітня 2023 року №2/33-Т.
Дата публікації:
19.05.2023 11:18
Запити/Пояснення
Номер:
bd4b8744a2a54ecf9eb15f22d4e13f78
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
26.04.2023 17:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі масла вершкового не менше 72% жирності (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-29-005099-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Яким чином учасником ТОВ "Радивилівмолоко", якого обрано переможцем, виконано вимоги тендерної документації щодо надання:
- актів виконаних робіт датованих не раніше 2023 року за договором від 10 грудня 2021 року №Р2021/130 на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складських приміщень та спеціальних автотранспортних засобів, оскільки в наданих учасником актах виконаних робіт/наданих послуг, зазначено договір №Р2020/21 (пункт 5 додатку 2 тендерної документації);
- актів за результатами проведення державного контролю (інспектування) у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР та дотримання вимог законодавства про харчові продукти, складених не пізніше IV кварталу 2022 року (пункт 5 додатку 2 тендерної документації)?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
44daea4fcf4a49339270c3b25be32154
Назва:
Відповідь на запит моніторингу
Дата опублікування:
27.04.2023 14:24
Опис:
КНП «Вінницька міська клінічна лікарня №1» для проведення закупівілі Масло вершкове не менше 72% жирності з кодом Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015: «Єдиний закупівельний словник» 15530000-2 – «Вершкове масло» (номер закупівлі UA-2023-03-29-005099-a) було розроблено вимоги щодо технічних і якісних характеристик до предмету закупівлі, а саме враховувались вимоги ДСТУ 4399:2005 «Масло вершкове». Очікувану вартість закупівлі обраховано шляхом вивчення цін на такий продукт в PROZORRO MARKET, шляхом вивчення закупівель, які відбулись за результатами відкритих торгів (з особливостями) на дату проведення закупівлі Замовником та шляхом телефонних консультацій з потенційними учасниками.
На виконання вимог, зазначених Замовником в п.5 Додатку 2 до Тендерної документації на підтвердження здійснення дезінфекції, дезінсекції, дератизації складського приміщення та спеціалізованого транспортного засобу Переможець даної закупівлі надав договір, укладений з ТзОВ «СТОП! Кукарача» від 10.12.2021 №Р2021/130 та акти наданих послуг датовані березнем поточного року. Що стосується номера договору №Р2020/21, який зазначено в акті надання послуг №809 від 15.03.2023 року та номер якого не відповідає номеру договору, то Замовник вважає таку опечатку в цифрах формальною помилкою, оскільки адреса складських приміщень, які оброблялись співпадає з адресою, зазначеною в Договорі та підписи, печатки Сторін відповідають Договору.
На виконання вимоги Замовника зазначених в п.5 Додатку 2 до Тендерної документації надати Акти за результатами проведення державного контролю (інспектування) у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР та дотримання вимог законодавства про харчові продукти, складені не пізніше ІV кварталу 2022 року Переможець надав згадані Акти (однин з яких Переможець надав на вимогу Замовника про усунення невідповіностей протягом 24 годин), датовані І кварталом 2023 року, що є вірним на думку Замовника, оскільки в свою вимогу «не пізніше» Замовник вкладав сенс «не давніше». Тобто по відношенню до дати оголошення Закупівлі не давніше ІV кварталу 2022 року. Дана вимога була зрозуміла як Переможцю, так і іншим учасникам, оскільки за результатами визначення переможця ніким не було подано вимог/скарг щодо неправомірності прийняття Замовником рішення в зв’язку з невірною датою згаданих Актів.