-
Укладання рамкової угоди
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуги з надання харчування хворим у міських лікарнях
Призупинено
141 844 402.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 709 222.01 UAH
мін. крок: 0.5% або 709 222.01 UAH
Номер:
8ce13e3990ff4238b3da251df46e30ca
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-06-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.11.2023 00:00
Період моніторингу:
06.11.2023 15:43 - 28.11.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.11.2023 № 318
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2 UA-2023-03-28-010943-a 28.03.2023 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі"
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, виконання Замовником рішень колегія АМКУ – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня №10» Одеської міської ради, на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію (зі змінами) затверджену рішенням уповноваженої особи від 28.03.2023 №76, роз’яснення щодо тендерної документації від 10.04.2023 та від 12.04.2023, відповідь Замовника від 11.04.2023 та від 14.04.2023, рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ від 01.05.2023 № 5674-р/пк-пз, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 29.05.2023 № 7479 -р/пк-пз та від 03.07.2023 № 9739-р/пк-пз, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 15.11.2023.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
30.11.2023 17:54 - 06.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
30.11.2023 17:54
Запити/Пояснення
Номер:
93e76e41796247d0a2ecb5e817a16b21
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
13.11.2023 17:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з надання
харчування хворим у міських лікарнях (ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові
послуги) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за
номером ID: UA-2023-03-28-010943-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті
10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового
контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні
закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну
аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів
України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень
(інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз
ринку щодо цін послуг з надання харчування хворим у міських лікарнях
(цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасникам ринку (анкети, запити,
запрошення до обговорення тощо), щодо обґрунтування розміру витрат
(бюджетного призначення), технічних та якісних характеристик предмета
закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію (пояснення, документи) щодо виконання рішення
Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення
законодавства у сфері публічних закупівель, оприлюдненого в електронній
системі закупівель від 03.07.2023 № 9739-р/пк-пз (далі – Рішення) відповідно
до вимог частини двадцять другої статті 18 Закону?
У разі оскарження Рішення у судовому порядку надати інформацію та
документи про стан розгляду справи, або надати інформацію про відсутність
факту оскарження Рішення.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в
поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их)
питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом
трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу
України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу
державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі,
надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна
відповідальність.
Номер:
1e2da82555d54f1cb7a6253f9b45e2d0
Назва:
Пояснення на запит UA-2023-03-28-010943-a
Дата опублікування:
15.11.2023 17:06
Опис:
ПОЯСНЕННЯ
на запит Державної аудиторської служби України
в межах моніторингу процедури закупівлі UA-2023-03-28-010943-a
1. Обґрунтування розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), Закону України «Про Державний бюджет України на 2023 рік».
При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась також орієнтовна кількість хворих (+- 470 осіб), для яких надаватимуться послуги, зазначені у Додатку 2 «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» до Тендерної документації.
Також, при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась кількість днів харчування з моменту підписання договору про закупівлю до кінця квітня 2027 року та можливість підвищення вартості таких послуг протягом 4 років.
Крім того, при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась інформація про ціни на товари та послуги, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі закупівель «Prozorro». Зокрема, Замовником в березні 2023 були надіслані запити до постачальників відповідних послуг із проханням про надання інформації щодо вартості послуг з організації харчування, в березні 2023 року надійшли відповіді постачальників відповідної продукції (запити та відповіді додаються). На підставі цього, згідно вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», було прораховано середню очікувану вартість за комплект харчування та визначено очікувану вартість закупівлі Послуги з надання харчування хворим у міських лікарнях до кінця квітня 2027 року.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі UA-2023-03-28-010943-a визначено Замовником на підставі Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні», Указу Президента України №64/2022 від 24.02.2022 року «Про ведення воєнного стану в Україні» (зі змінами), наказу МОЗ України №374 від 24.02.2022 р. «Про затвердження Тимчасових заходів у закладах охорони здоров’я з метою забезпечення їх готовності для надання медичної допомоги постраждалим внаслідок військової агресії Російської Федерації проти України».
2. Рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель (частина двадцять третя статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Рішенням Київського окружного адміністративного суду від 25.10.2023 у справі № 320/25207/23 адміністративний позов Комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня № 10» Одеської міської ради до Антимонопольного комітету України, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору: Товариство з обмеженою відповідальністю «Харчування плюс», про визнання протиправним та скасування рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 9739-р/пк-пз від 03.07.2023 задоволено повністю. Визнано протиправним та скасовано рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 9739-р/пк-пз від 03.07.2023 (рішення суду додається).
Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Таким чином, враховуючи оскарження до суду рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 9739-р/пк-пз від 03.07.2023, останнє не повинно було бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття.