-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
спеціалізована техніка -самоскид, вантажний бортовий автомобіль з краном маніпулятором
спеціалізована техніка -самоскид, вантажний бортовий автомобіль з краном маніпулятором
Завершена
37 300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 186 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 186 500.00 UAH
Номер:
dd50499556724a1eb83f32ded45de94b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-21-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.04.2023 00:00
Період моніторингу:
21.04.2023 11:59 - 13.05.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.04.2023 № 109
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
17 UA-2023-03-28-009807-a 28.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Укрспецтехінвест», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця,– порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальне підприємство «Кривбасводоканал» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи № 23/04/04 від 04.04.2023, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 09.04.2023, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Укрспецтехінвест» (далі – ТОВ «Укрспецтехінвест»), повідомлення про намір укласти договір від 10.04.2023, договір від 24.04.2023 № 18-ЦЕТЗ на суму 36 120 000,00 грн, пояснення Замовника, надане 04.05.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
10.05.2023 16:44 - 16.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
10.05.2023 16:44
Запити/Пояснення
Номер:
2e72ea5de70b401989b4c29a59aa081a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
01.05.2023 09:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі спеціалізованої техніки-самоскид, вантажний бортовий автомобіль з краном маніпулятором (ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-28-009807-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та відповідних документів, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат (бюджетних призначень), технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
38e50c331d9845ffaeb735911257c168
Назва:
Відповідь на звернення «Про надання пояснень» від 01.05.2023р.
Дата опублікування:
04.05.2023 10:39
Опис:
КП «Кривбасводоканал», при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі, використовує затверджену Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель Prozorro, тощо; 2) отримання комерційних (цінових) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют).
При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась інформація про вартість, зазначена у комерційних (цінових) пропозиціях від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників, даних що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах підприємств та організацій, які займаються продажом спеціалізованої техніки, а також дані в електронній системі закупівель Prozorro. Для розрахунку очікуваної вартості використовувались ціни укладених договорів взятих з із системи ПРОЗОРРО аналогічних товарів, з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют тощо.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб Підприємства, та визначені відповідальним підрозділом Підприємства.
Ознайомитись з обґрунтуванням можна за адресою https://kp-kvk.dp.ua.