-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт гуртожитку філії Добротвірського професійного ліцею в смт. Лопатин по вул. С. Стрільців, 31 Червоноградського району Львівської області, в тому числі виготовлення проектно-кошторисної документації».
Завершена
11 659 891.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 58 299.46 UAH
мін. крок: 0.5% або 58 299.46 UAH
Номер:
c035e2f159f84742a78f313cb63f083b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-05-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.05.2023 00:00
Період моніторингу:
05.05.2023 16:51 - 27.05.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
05.05.2023 № 123
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
15 UA-2023-03-28-007815-a 28.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Експерт систем», своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Добротвірського професійного ліцею (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 28.03.2023, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповід¬альністю «Експерт систем» (далі – ТОВ «Експерт систем»), протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення від 10.04.2023 про намір укласти договір про закупівлю, договір від 20.04.2023 № 1/23Л на суму 11 625 000,00 грн. з ПДВ та додаткову угоду від 20.04.2023 № 1 до цього договору, відповідь Замовника від 16.05.2023 на запит органу державного фінансового контролю.
Період усунення порушень:
26.05.2023 13:49 - 01.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
26.05.2023 13:49
Запити/Пояснення
Номер:
cb77c6647fd4452eaf5d78381f833012
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
12.05.2023 10:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт гуртожитку філії Добротвірського професійного ліцею в смт. Лопатин по вул. С. Стрільців, 31 Червоноградського району Львівської області, в тому числі виготовлення проектно-кошторисної документації» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-03-28-007815-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
У зв’язку з чим просимо надати:
1. Інформацію та розрахунки з підтвердними документами, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі вимог частини 6.5 розділу 6 тендерної документації Замовника, в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії.
3. Інформацію та відповідні документи, на підставі яких прийнято рішення щодо необхідності внесення змін до умов договору № 1/23Л від 20.04.2023 у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин покращення якості предмета закупівлі відповідно до додаткової угоди № 1 від 20.04.2023.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
cc1c7256659742e2b663d74f0ec616e8
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
16.05.2023 10:36
Опис:
На Ваш запит про надання пояснення від 12.05.2023 р. щодо закупівлі «Капітальний ремонт гуртожитку філії Добротвірського професійного ліцею в смт. Лопатин по вул. С. Стрільців, 31 Червоноградського району Львівської області, в тому числі виготовлення проектно-кошторисної документації». ( ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (номер закупівлі в електронній системі закупівель UA-2023-03-28-007815-a) надаємо наступні пояснення:
1. Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначений рішенням начальника Львівської обласної військової адміністрації від 02.03.2023 р. № 105/0/5-23ВА «Про внесення змін до Програми реалізації пріоритетних інфраструктурних проєктів у Львівській області та показників обласного бюджету Львівської області на 2023 рік»
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог законодавства. Технічні, якісні та кількісні характеристики відображені в проекті «Капітальний ремонт гуртожитку філії Добротвірського професійного ліцею в смт. Лопатин по вул. С. Стрільців, 31 Червоноградського району Львівської області, в тому числі виготовлення проектно-кошторисної документації»., виготовлений проектною організацією.
Проект пройшов експертизу, в результаті якого було отримано Експертний звіт (позитивний) №1607/23 від 23 березня 2023 р. щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом: «Капітальний ремонт гуртожитку філії Добротвірського професійного ліцею в смт. Лопатин по вул. С. Стрільців, 31 Червоноградського району Львівської області, в тому числі виготовлення проектно-кошторисної документації».
Обґрунтування очікуваної вартості: Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт гуртожитку філії Добротвірського професійного ліцею в смт. Лопатин по вул. С. Стрільців, 31 Червоноградського району Львівської області, в тому числі виготовлення проектно-кошторисної документації». При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги» та глави 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, з урахуванням ПДВ.
2. Щодо забезпечення виконання договору про закупівлю
Відповідно до вимог частини 6.5 розділу 6 тендерної документації передбачено, що Замовник на підставі статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» має право вимагати від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення закупівлі
Станом на момент укладення договору учасник-переможець ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТ СИСТЕМ" надав документи, на підтвердження вимог частини 6.5 розділу 6 тендерної документації, що додаються до пояснення.
3. Щодо внесення змін до умов договору
Фінансування даної закупівлі здійснюється поетапним фінансуванням, відповідно до п.23 Додатку 2 Переліку об’єктів, що потребують відновлення та модернізації для розміщення внутрішньо переміщених осіб та працівників підприємств, переміщених з інших областей на територію Львівської області на 2023 рік, Додаток 2 до розпорядження начальника обласної військової адміністрації від 02.03.2023 р. № 105/0/5-23ВА.
Станом на момент укладення договору у Замовника наявне фінансування на дану потребу у розмірі 6 500 000,00 грн., а тому для реєстрації договору в органах казначейської служби, було укладеного Додаткову угоду № 1 від 20.04.2023 р.