• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Болти клемові з гайкою, болти закладні з гайкою, болти для рейкових стиків з гайкою, шайба двовиткова, шайба одновиткова (44530000-4 – Кріпильні деталі)

Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.

Завершена

137 217 871.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 342 276.21 UAH
Номер: 8b7f8a29a6ff45eca805fd323838f8cc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-19-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.05.2023 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 19.05.2023 13:35 - 10.06.2023 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 19.05.2023 № 137 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 50 UA-2023-03-28-007743-a 28.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, vynohradov.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «МС ТРЕЙД Україна» (лоти 1 та 2), своєчасності укладання договору поставки (лот 1,2) та його оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерної пропозиції переможців – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 червня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з врахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Філії «Центр забезпечення виробництва» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями від 28.03.2023, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 17.04.2023, реєстр пропозицій від 23.04.2023, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «МС ТРЕЙД Україна» (далі – ТОВ «МС ТРЕЙД Україна») (лоти 1 та 2), протоколи розкриття тендерних пропозицій від 27.04.2023 (лоти 1 та 2), повідомлення про намір укласти договір від 27.04.2023 (лоти 1 та 2), договір поставки від 11.05.2023 № ЦЗВ-05-01923-01 (лот 1 та 2) на суму 137 217 871,20 грн з ПДВ, пояснення Замовника, надані 29.05.2023 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 09.06.2023 15:32 - 15.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 09.06.2023 15:32

Запити/Пояснення