-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт підвального приміщення (укриття) Полтавського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №39 "Чайка" Полтавської міської ради Полтавської області на вул. Цвіточній, 3-а»
Завершена
5 176 653.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 883.27 UAH
мін. крок: 0.5% або 25 883.27 UAH
Номер:
b3ae2ce24b814244a24113cafa58f994
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-02-000065
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.05.2023 00:00
Період моніторингу:
02.05.2023 16:23 - 24.05.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
01.05.2023 № 40-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
01.05.2023 № 40-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2023-03-28-006535-a, 28.03.2023, інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону Постанові № 1178; дотримання замовником вимог Закону під час розгляду тендерних пропозицій учасників; надання роз'яснень щодо тендерної документації; дотримання вимог Постанови № 710; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178); дотримання замовником вимог Закону під час розгляду тендерних пропозицій учасників; надання роз'яснень щодо тендерної документації; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Полтавського міськвиконкому (далі – замовник) на 2023 рік № UA-Р-2023-03-28-000248-b; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 28.03.2023 № 5; запитання до процедури, оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 31.03.2023 10:27; відповідь замовника на запитання до процедури, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 02.04.2023 18:40; запитання до процедури, оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 31.03.2023 14:05; відповідь замовника на запитання до процедури, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 02.04.2023 18:40; запитання до процедури, оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 31.03.2023 14:20; відповідь замовника на запитання до процедури, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 02.04.2023 18:43; скаргу № UA-2023-03-28-006535-a.c1 учасника ТОВ «ОТЕКО» до Постійно діючого Антимонопольного комітету України з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – орган оскарження) від 12.04.2023; рішення органу оскарження від 14.04.2023 №4792; Інформацію про резолютивну частину рішення органу оскарження від 24.04.2023 №5294; рішення органу оскарження від 24.04.2023 №5294 про відмову у задоволенні скарги учасника ТОВ «ОТЕКО» від 26.04.2023; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ВЕСТТЕПЛОТЕХ»; повідомлення про намір укласти договір від 28.03.2023; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 05.05.2023 11:28:23 в електронній системі закупівель; офіційний сайт Полтавської міської ради та виконавчого комітету за посиланням https://www.rada-poltava.gov.ua.
В ході моніторингу тендерна пропозиція учасника ТОВ «ОТЕКО» не розглядалася, оскільки була предметом розгляду органом оскарження.
Період усунення порушень:
11.05.2023 14:15 - 17.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
11.05.2023 14:15
Запити/Пояснення
Номер:
2eb37216bdae4beb8baa9b31ebd8e7fd
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
04.05.2023 08:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.05.2023 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Капітальний ремонт підвального приміщення (укриття) Полтавського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 39 "Чайка" Полтавської міської ради Полтавської області на вул. Цвіточній, 3-а» (ДК 021-2015:45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт), очікуваною вартістю 5 176 653,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-28-006535-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із такого питання:
- Яким чином забезпечено виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
009a083893234720ae824585ec033110
Назва:
Відповідь на запит щодо моніторингу закупівлі ID моніторингу: UA-M-2023-05-02-000065
Дата опублікування:
05.05.2023 11:28
Опис:
У відповідь на запит щодо моніторингу закупівлі ID моніторингу: UA-M-2023-05-02-000065 від 02 травня 2023 року повідомляємо наступне:
виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на Офіційному сайті Полтавської міської ради та виконавчого комітету за посиланням https://www.rada-poltava.gov.ua/documents/, у розділі Публічна інформація, підрозділ державні закупівлі https://www.rada-poltava.gov.ua/document/22173.