• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

бензин-95 та дизельне паливо (в талонах) згідно коду ДК 021:2015 - 09130000-9 - Нафта і дистиляти

Учасник надаючи тендерну пропозицію повинен розуміти, що кількість товару є орієнтовною, та може бути зменшена додатковою угодою. Розрахунок дизельного палива містить в собі кількість дизельного палива для потреб автотранспортних засобів лікувального закладу та орієнтовну потребу для заправки дизель-генераторів під час аварійного електроживлення лікувального закладу. Кількісні та якісні характеристики товару зазначені у додатках до тендерної документації

Завершена

9 720 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 48 600.00 UAH
Номер: dd398fc2e2c348188a165064d60f0d61
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-29-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.05.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 29.05.2023 14:49 - 20.06.2023 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 29.05.2023 № 147 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 30 UA-2023-03-28-005396-a 28.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 185-55-57, oksana1325499@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляді тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 червня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 у редакції від 25.02.2023 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 28.03.2023 № 142, реєстр пропозицій від 05.04.2023, протокол розкриття, тендерну пропозицію ТОВ «БВС РИТЕЙЛ», протокол уповноваженої особи від 05.04.2023 № 154, повідомлення про намір укласти договір від 06.04.2023, договір від 13.04.2023 № 154, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 02.06.2023. Моніторингом установлено, що на участь у тендері подано пропозиції від шести учасників: ТОВ «КАЛАМ» з ціною пропозиції - 9 717 500,00 грн, ТОВ «ОККО-ПОСТАЧ» з ціною пропозиції - 9 315 000,00 грн, ТОВ «СЕНТАЙМ ГРУП» з ціною пропозиції - 8 930 250,00 грн, ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» з ціною пропозиції - 8 775 500,00 гривень, ТОВ «ТД «САН ОЙЛ» з ціною пропозиції - 8 688 750,00 гривень. Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію ТОВ «БВС РИТЕЙЛ» з ціною 8 505 000,00 гривень.
Період усунення порушень: 22.06.2023 11:48 - 28.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 22.06.2023 11:48

Запити/Пояснення