• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Вироби медичного призначення

Завершена

6 125 712.68 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 61 257.13 UAH
Номер: 7e599867e6ed4c6f98d6d6ada8b95981
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-06-13-000074
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.06.2023 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 13.06.2023 12:49 - 05.07.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 13.06.2023 №31-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Виконувач обов’язків начальника Людмила ДУБИНКА Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 13.06.2023 №31-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2023-03-28-004965-a 28.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, доручення Держаудитслужби від 21.04.2023 №003100-18/4590-2023. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 54) 268-70-23, viktorpopovich112@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям (в редакції від 25.02.2023), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 червня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції 25.02.2023 (далі – Особливості (в редакції від 25.02.2023)), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги» Дніпровської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 28.03.2023 (протокол № 27/1), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 05.04.2023, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ХЕЛСІМЕД», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 05.04.2023 № 65, повідомлення про намір укласти договір від 05.04.2023, договір від 11.04.2023 № Т-24, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 14.06.2023 року. Відповідно до частини першої статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. При цьому згідно із вимогами пункту 3 частини другої статті 4 Закону річний план закупівель повинен містити інформацію про розмір бюджетного призначення та/або очікувану вартість предмета закупівлі. Отже, перед здійсненням процедури закупівлі Замовник зобов’язаний визначити очікувану вартість предмета закупівлі з урахуванням усіх його необхідних технічних, функціональних та якісних характеристик. Згідно із частиною п’ятою статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівлі, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. При цьому, Замовник на запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 13.06.2023 не надав пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень: 21.06.2023 12:23 - 06.07.2023 00:00
Дата публікації висновку: 21.06.2023 12:23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Згідно з наказом Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області Державної аудиторської служби України від 13.06.2023 №31-З «Про початок моніторингу процедур закупівель» Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області було розпочато моніторинг процедури закупівлі: Вироби медичного призначення (ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали), оголошення про проведення якої опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2023-03-28-004965-a. За результатами проведення моніторингу, 21.06.2023 було складено та оприлюднено в електронній системі закупівель Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-03-28-004965-a (далі – Висновок). Як убачається із пункту 2 вказаного висновку, за результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язало Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги" Дніпровської міської ради (далі - КНП "КЛШМД" ДМР) здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. КНП "КЛШМД" ДМР проаналізовано зазначений Висновок та керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо до нього аргументовані заперечення. Відтак, у зазначеному Висновку контролюючим органом констатовано, що Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі на запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 13.06.2023 не надав пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Проте зазначене зауваження, яке стало підставою для прийняття Висновку не відповідає дійсності, оскільки Замовником на запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 13.06.2023 на наступний день 14.06.2023 об. 11:19:53, в електронній системі закупівель були опубліковані відповідні пояснення. Так, згідно наданих пояснень, Замовник повідомив, що на підставі рішення Дніпровської міської ради від 23.01.2019 № 41/40 відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» Комунальний заклад «Дніпровське клінічне об’єднання швидкої медичної допомоги» Дніпровської міської ради перетворено у Комунальне некомерційне підприємство «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги» Дніпровської міської ради. Відповідно до Бюджетного кодексу реорганізовані в КНП закладу охорони здоров'я не можуть мати статусу розпорядників бюджетних коштів за визначенням. Комунальне некомерційне підприємство «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги» Дніпровської міської ради не має статусу бюджетної установи та має статус одержувача бюджетних коштів, визначений у пп. 38 ч. 1 ст. 2 Бюджетного кодексу. Таким чином, вимоги п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» до комунальних підприємств не застосовуються. Окрім того, слід додати, що очікувана вартість предмета закупівлі розрахована відповідно до проведених пошуків ціни в Google, Prozorro Market, методом порівняння ринкових цін, а також шляхом проведення аналізу закупівель минулих періодів, відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. Поміж цього, застосовано метод визначення середньої ціни даного товару на підставі запиту ціни до трьох потенційних постачальників фармацевтичної продукції, від яких отримано відповідні комерційні/цінові пропозиції. Таким чином, оскільки, Замовником було виконано вимоги Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області: протягом строку, встановленого Законом, надано відповідні пояснення, які опубліковані в електронні системі закупівель 14.06.2023, то відсутні і порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону, вказані у Висновку, відповідно відсутні й правові підстави у Замовника для притягнення уповноважених осіб до відповідальності.
Дата публікації звіту: 26.06.2023 15:59

Запити/Пояснення