-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт приміщень школи для розміщення внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб в с. Битків Надвірнянського району Івано-Франківської області»
Завершена
10 560 056.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 52 800.28 UAH
мін. крок: 0.5% або 52 800.28 UAH
Номер:
3ae2da81763046f5935760c1eb2455be
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-05-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.05.2023 00:00
Період моніторингу:
05.05.2023 16:41 - 27.05.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
05.05.2023 № 123
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
20 UA-2023-03-28-004872-a 28.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Промбудсервіс-Косів», своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Пасічнянської сільської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 28.03.2023 (протокол № 27) зі змінами, затвердженими рішенням уповноваженої особи від 29.03.2023 (протокол № 28), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Промбудсервіс-Косів» (далі – ТОВ «Промбудсервіс-Косів»), протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення від 07.04.2023 про намір укласти договір про закупівлю, договір про закупівлю робіт від 19.04.2023 № 1 на суму 10 487 000,00 грн. з ПДВ та додаткову угоду від 19.04.2023 № 1 до цього договору, відповідь Замовника від 15.05.2023 на запит органу державного фінансового контролю.
Період усунення порушень:
26.05.2023 13:54 - 01.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
26.05.2023 13:54
Запити/Пояснення
Номер:
d8db1a50beab4c158bd5ef1bdd152e44
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
12.05.2023 10:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт приміщень школи для розміщення внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб в с. Битків Надвірнянського району Івано-Франківської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-03-28-004872-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
У зв’язку з чим просимо надати:
1. Інформацію та розрахунки з підтвердними документами, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Інформацію та відповідні документи, на підставі яких прийнято рішення щодо необхідності внесення змін до умов договору № 1 від 19.04.2023 у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин покращення якості предмета закупівлі відповідно до додаткової угоди № 1 від 19.04.2023.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(их) питання(нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
bf47253b57d042989f22f15779b07b06
Назва:
«Капітальний ремонт приміщень школи для розміщення внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб в с. Битків Надвірнянського району Івано-Франківської області»
Дата опублікування:
15.05.2023 11:12
Опис:
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб Замовника . Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації .(зведений кошторисний розрахунок та експертний звіт додається ). Обгрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі , розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі «Капітальний ремонт приміщень школи для розміщення внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб в с. Битків Надвірнянського району Івано-Франківської області» міститься на сайті Пасічнянської територіальної громади за посиланням https://pasichna-tg.gov.ua/wp-content/uploads/2023/04/kap-remont0001.pdf
2. В зв’язку з частковим фінансуванням предмета закупівлі виникла неохідність укладення додаткової угоди до договору№1 від 19.04.2023року . На вимогу казначейства дана додаткова угода №1 від 19.04.2023 була опублікована в системі Прозоро Закупівлі за пунктом покращення якості предмета закупівлі.