Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладені в додатку 4 до тендерної документації. Обґрунтування зазначення типу / маркування та характеристиками предмету закупівлі, обумовлено виробничою необхідністю високої якості матеріалів, відповідності нормативним вимогам та сумісності з іншими спеціальними частинами та колійними матеріалами, котрі необхідні під час виконання ремонтних робіт на трамвайних коліях. За технічними та експлуатаційними властивостями, наведеними спеціалістами з технічної частини замовника, матеріали мають експлуатаційну та нормативну відповідність встановленим вимогам та задовольняють потреби замовника. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена в межах запланованих витрат, з урахуванням вимог Наказу Мінекономіки від 12.02.2020 р. за № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", за отриманими пропозиціями.
Завершена
5 000 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 000.00 UAH
Період моніторингу:24.04.2023 17:10 - 16.05.2023 00:00
Статус:Порушення не виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.04.2023 №34-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,доручення Державної аудиторської служби України від 21 квітня 2023 року №003100-18/4590-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 24.04.2023 №34-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2.UA-2023-03-27-010706-a 27.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із врахуванням вимог Постанови №1178, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 02 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік комунального підприємства «Швидкісний трамвай» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 27 березня 2023 року №85, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП Кожушко Тетяна Сергіївна, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товару «Рейки залізничні» за кодом ЄЗС ДК021-2015 (CPV):39940000-8 Залізничне обладнання від 14 квітня 2023 року №7370, звіт про результати проведення процедури закупівлі, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, додаткову угоду від 28 квітня 2023 року №1 та пояснення від 28 квітня 2023 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:02.05.2023 16:26 - 06.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:02.05.2023 16:26
Запити/Пояснення
68776
Номер:1a1a58596c9b46cb8c2f4f3228ac6d5b
Назва:Запит про надання пояснення
Дата опублікування:26.04.2023 11:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:02.05.2023 00:00
Автор:Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40919605
Контактна особа:
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.) +38 (0 96) 123-19-21 gurievanatalia85@gmail.com
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу закупівлі рейок залізничних (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-27-010706-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
p7s
sign.p7s
69087
Номер:756e6515288146448f64ea9609a93d8a
Назва:Пояснення на запит
Дата опублікування:28.04.2023 14:41
Автор:Комунальне підприємство "Швидкісний трамвай"
50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, майдан Праці, 1
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Опис:Вих. № 420 від 28 квітня 2023 року
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Начальнику Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області
Олені ВАХНОВСЬКІЙ
Пояснення на запит
На Ваш запит щодо надання пояснень замовником до моніторингу процедури закупівлі за номером в електронній системі закупівель ID: UA-2023-03-27-010706-a, “Рейки залізничні”, UA-M-2023-04-24-000112 ● 5ce078fed0744932ace1490619ad62fc (згідно із Наказом від 03.11.2022 за № 259 “Про початок моніторингу процедур закупівель”), повідомляємо наступне.
Замовником - комунальним підприємством “Швидкісний трамвай” (далі - замовник, скорочено КП “Швидкісний трамвай”) визначено обґрунтування розміру бюджетного призначення (розміру витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено очікувану вартість предмета закупівлі у процедурі закупівлі — Відкриті торги з особливостями ID: UA-2023-03-27-010706-a, “Рейки залізничні”, на підставі наступного.
Встановлені Замовником номенклатурні позиції предмету закупівлі з відповідними технічними та якісними характеристиками, маркуванням тощо обумовлено виробничою необхідністю високої якості матеріалів та нормативної і технологічної сумісності з іншими спеціальними частинами та колійними матеріалами, котрі необхідні під час виконання ремонтних робіт на трамвайних коліях. За технічними та експлуатаційними властивостями, для досягнення замовником якісної та технологічної відповідності, а також довговічності у процесі експлуатації предмету закупівлі, що вимагається спеціалістами з технічної частини замовника, вироби зазначені у технічній специфікації мають нормативну та експлуатаційну сумісність встановленим вимогам, та задовольняють потреби замовника.
Спеціалістами виробничо-технічного відділу та служби колії КП “Швидкісний трамвай” для проведення процедури закупівлі було надано Технічну специфікацію (Додаток 4 до тендерної документації), складену на підставі виробничих потреб та технічних особливостей експлуатації предмета закупівлі на виробництві. Технічна специфікація містить інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмету закупівлі (копія додається).
Планові призначення (заплановані витрати) на придбання даного предмету закупівлі включено до “Помісячного плану використання бюджетних коштів на 2023 рік (уточнений) КП “Швидкісний трамвай”, затверджений від 01 лютого 2023 року (витяг додається), за кодом економічної класифікації видатків бюджету 2610 “Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)”, КПКВК 1917421 “Утримання та розвиток наземного електротранспорту”, одним з показників (інші видатки) є “Придбання запасних частин та матеріалів для виконання поточного ремонту окремих ділянок трамвайних колій”, що включає в себе придбання зокрема предмету закупівлі “Рейки залізничні”, а також інших необхідних спеціалістам замовника запасних частин та колійних матеріалів. Планові призначення (заплановані витрати) узгоджені головним розпорядником бюджетних коштів.
Очікувану вартість предмета закупівлі (5 000 000,00 грн. з ПДВ) визначено з урахуванням вимог Наказу Мінекономіки від 12.02.2020 р. за № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", в межах бюджетних призначень згідно із Помісячним планом використання бюджетних коштів підприємства на 2023 рік, за результатами аналізу ринку, проведеного моніторингу та складеного розрахунку (копія додається) відповідних товарів, що є предметом закупівлі, станом на дату оприлюднення процедури закупівлі, згідно із отриманими комерційними пропозиціями (копії додаються). Також, з урахуванням наданої до відділу з публічних закупівель службової записки від 27.03.2023 р. від начальника служби колій, погодженої заступником директора та головним інженером, на проведення процедури закупівлі “Рейки залізничні”, з орієнтовною очікуваною вартістю 5 000 000 грн. з ПДВ (копія додається).
Додатки - скановані копії документів / інформації, що додаються замовником до цього пояснення:
1. Протокол УО.pdf (1 стор.);
2. Розрахунок вартості-рейки.pdf (1 стор.);
3. Витяг з помісячного Плану використ.бюдж.коштів.pdf (1 стор.);
4. Службова записка-рейки.pdf (1 стор.);
5. Д4 до ТД Тех.специфікація рейки.pdf (1 стор.);
6. Комерційна пропозиція ТОВ Промбудколія.pdf (1 стор.);
7. Комерційна пропозиція ФОП Трюхан АІ.pdf (2 стор.);
8. Комерційна пропозиція ТОВ МСК-Україна.pdf (1 стор.);
9. Комерційна пропозиція ТОВ ТРАНСГОСП.pdf (1 стор.).
З повагою, начальник відділу з публічних закупівель та матеріально-технічного постачання Дмитро КРУЦЕНКО