-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з поточного ремонту приміщення ЦСО Філії № 2 КНП "МКЛ №16" ДМР за адресою: м. Дніпро, ж/м Придніпровськ, вул. Електрична, 15
Завершена
2 350 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 750.00 UAH
Номер:
d583d811638444579135b655bcddf4e4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-27-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.07.2023 00:00
Період моніторингу:
26.07.2023 18:11 - 17.08.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
26.07.2023 № 158
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 26.07.2023 № 158
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
6 UA-2023-03-27-007418-a 27.03.2023 КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення коду предмету закупівлі встановлено не дотримання вимог пункту 15 Особливостей та пункту 3 розділу І Порядку №708.
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку №1082 та пункту 24 Особливостей.
За результатами аналізу питань відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5, 10 Закону України від 26.01.1993 №2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення виявлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 серпня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник) ID: UA-P-2023-03-27-002147-c на 2023 рік, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи – протокол від 27.03.2023 №95 зі змінами (далі тендерна документація), оголошення про проведення відкритих торгів, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника-переможця торгів - ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "РБТ", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.04.2023 №104, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 05.04.2023, договір про надання послуг з поточного ремонту від 11.04.2023 № 19, пояснення замовника надані 09.08.2023 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 04.08.2023.
Моніторингом установлено, що на порушення норми пункту 15 Особливостей та всупереч пункту 3 розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 р. №708 (далі Порядок №708), код предмета закупівлі послуг вказано за показником другої цифри Єдиного закупівельного словника, тоді як код предмету закупівлі послуг має визначатися замовником за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Поряд з цим, на порушення норми пункту 24 Особливостей та вимог п.14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082 (далі Порядок №1082), під час унесення інформації щодо предмета закупівлі послуг в оголошення, Замовником не вказано коду послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Період усунення порушень:
15.08.2023 17:12 - 30.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:
15.08.2023 17:12
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З огляду на встановлені Держаудитслужбою порушення законодавства у сфері закупівель здійснено заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому. В піддтвердження зазначеного належні документи додаються.
Дата публікації звіту:
16.08.2023 14:37
Запити/Пояснення
Номер:
3887603b05ef460da11f02a347f8ceca
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
04.08.2023 15:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.08.2023 00:00
Опис:
Питання для пояснення додаються у файлі
Номер:
07ff6b8b27e0477eb052655c57f0a6d9
Назва:
Пояснення по запиту
Дата опублікування:
09.08.2023 16:02
Опис:
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2023-03-27-007418-a), проведеної КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до пункту 21 частини першої статті 1 Закону послуги – будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідноконструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт. Пунктом 3 розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року №708 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 09 червня 2020 року за №500/34783 (далі Порядок № 708) передбачено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Чому Вами код предмета закупівлі послуг в оголошенні зазначено за ДК 021:2015: 45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт, тобто із зазначенням другої цифри, що суперечить пункту 3 розділу І Порядку №708?
1.1. В пункті 1.1. Додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу про надання Витягу/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань або будь-який інший документ датою видачі не раніше дати оголошення закупівлі, що містить повну інформацію про кінцевих бенефіціарів учасника, у тому числі якщо засновником учасника є інша юридична особа.
Учасником торгів ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "РБТ" у складі тендерної пропозиції завантажено виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань або будь-який інший документ, які сформовані 13.08.2021 та 20.12.2022 (тобто з датою видачі раніше дати оголошення закупівлі), та в яких відсутня інформацію про кінцевих бенефіціарів учасника, у тому числі якщо засновником учасника є інша юридична особа, чим не дотримано вимоги пункту 1.1. Додатку 2 до тендерної документації.
Просимо пояснити, чому Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "РБТ" як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Надаємо пояснення по запиту
В електронній системі закупівель 27.03.2023 року оприлюднена інформація по закупівлі (ID: UA-2023-03-27-007418-a) «Послуги з поточного ремонту приміщення ЦСО Філії № 2 КНП "МКЛ №16" ДМР за адресою: м. Дніпро, ж/м Придніпровськ, вул. Електрична, 15» код за ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт, проведеної КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, очікувана вартість закупівлі складає 2 350 000 грн. з ПДВ. Вид предмета закупівлі – послуга.
1.Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
1.ЦСО – це сполучна ланка між усіма відділеннями в лікарні, від його ефективної роботи багато в чому залежить робота інших відділень, особливо відділень хірургічного профілю. Стерильність – це фундамент і надійна опора для їх роботи. Робота жодного із структурних підрозділів лікарні, не обходиться без стерильного інструментарію та матеріалу, які обробляються в стерилізаційному відділенні, (це і хірургічні інструменти, катетери, зонди, перев'язувальний та шовний матеріал, хірургічна білизна та ін.), що має непряме відношення до порятунку пацієнтів, та їх лікуванні.), і ще обумовлено у час воєнного стану на Україні збільшення численності в лікування пацієнтів, особового складу Збройних сил України (військовослужбовців). Можливості абсолютною впевнинності в інфекційній безпеці лікування, та забезпечення умов для роботи медичного персоналу виникла необхідність в проведенні поточного ремонту приміщення ЦСО по вулиці Електричній, 15, яка обумовлена фізичним зносом підлоги, пошкодженням оздоблення стін та стелі, виходом із ладу трубопроводів водопостачання, опалення та облаштування робочого місця для персоналу.
Орієнтовний розмір витрат на поточний ремонт обумовленно на підставі комерційних пропозицій (додаються) та моніторингу ринкових цін на інтернет-ресурсах.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовано відповідно до потреб Замовника, визначено дефектним актом, який підтверджує необхідність ремонту матеріального об'єкта та містить перелік необхідних матеріалів та робіт, які необхідно виконати.
Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі (за кошти Національної Служби Здоров’я України).
Очікувана вартість предмета закупівлі: 2 350 000 грн. з ПДВ. Очікувана вартість визначена виходячи із бюджетних призначень та вартості поточного ремонту, відповідно до Дефектного акту. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена (розрахована) методом порівняння ринкових цін (з урахування підвищення цін на ринку).
2.Відповідно до пункту 21 частини першої статті 1 Закону послуги – будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт. Пунктом 3 розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року №708 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 09 червня 2020 року за №500/34783 (далі Порядок № 708) передбачено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Чому Вами код предмета закупівлі послуг в оголошенні зазначено за ДК 021:2015: 45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт, тобто із зазначенням другої цифри, що суперечить пункту 3 розділу І Порядку №708?
2.Як визначено п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», предмет закупівлі – це товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Водночас послуги – це будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, лізинг, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт (п. 21 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі»). Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Спочатку предмет закупівлі послуг із поточного ремонту визначають за об’єктом будівництва і тільки потім замовник зазначає у дужках предмет закупівлі відповідно до ДК 021:2015. При цьому, як бачимо, в Порядку не вказано, за якою конкретно цифрою ДК 021:2015 замовник має відображати предмет закупівлі послуг із поточного ремонту, а лише підкреслюється, що такий предмет закупівлі зазначається відповідно до цього класифікатора. Тобто замовник наводить повний код ДК 021:2015, який більш за все підходить тому чи іншому предмету закупівлі даних послуг. Питання визначення об’єкта будівництва важливе, оскільки предмет закупівлі послуг із поточного ремонту визначають за об’єктом будівництва.
КНП «МКЛ № 16» ДМР здійснював поточний ремонт приміщення ЦСО Філії № 2 КНП "МКЛ №16" ДМР за адресою: м. Дніпро, ж/м Придніпровськ, вул. Електрична 15, тобто закупівля здійснювалась окремо за будівлею, отже зазначена закупівля була здійснена з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та за змістом відповідає суті предмету закупівлі.
1.1. В пункті 1.1. Додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу про надання Витягу/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань або будь-який інший документ датою видачі не раніше дати оголошення закупівлі, що містить повну інформацію про кінцевих бенефіціарів учасника, у тому числі якщо засновником учасника є інша юридична особа.
Учасником торгів ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "РБТ" у складі тендерної пропозиції завантажено виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань або будь-який інший документ, які сформовані 13.08.2021 та 20.12.2022 (тобто з датою видачі раніше дати оголошення закупівлі), та в яких відсутня інформацію про кінцевих бенефіціарів учасника, у тому числі якщо засновником учасника є інша юридична особа, чим не дотримано вимоги пункту 1.1. Додатку 2 до тендерної документації.
Просимо пояснити, чому Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "РБТ" як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Учасником торгів ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "РБТ" у складі тендерної пропозиції надані документи ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «РБТ» в складі тендерної пропозиції, а саме:
- рішення учасника № 10/08/2021 ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "РБТ" від 10.08.2021 р., про володіння 100 % статутного капіталу;
- Договір куплі-продажу частки у статутному капіталі від 10.08.2021 р. на Бондаренко Ларису Петрівну);
- Наказ про призначення на посаду директора № 11/08/2021 від 11 серпня 2021 року.
- Витяг із державного реєстру юридичних осіб від 13.08.2021 який сформований на момент купівлі продажу та від 20.12.2022, коли внесені були зміни до діяльності компанії учасника.
В даних документах зазначається вся інформація про право підпису, засновника, директора та кінцевого бенефіціара. Підтверджуючі документи надані, і вони згідно законодавства датуються датою на момент створення (купівлі-продажу компанії). Виходячи з цього кінцевий бенефіціар, засновник та директор є одна і та ж сама людина, а саме Бондаренко Лариса Петрівна. Вся інформація стосовно компанії перевірено додатково із відкритих джерел.
Наразі порушення, не вплинуло на якість виконаного поточного ремонту, на термін виконання ремонту в умовах воєнного стану, що дозволило привести до ладу приміщення, де буде виконуватися належна стерилізація інструментарію та матеріалів. На жаль, дане порушення усунути неможливо, оскільки роботи щодо поточного ремонту приміщення ЦСО завершено і договір виконаний. Визнаю свої помилки, здійснюючи наступні закупівлі, буду уважніше перевіряти документацію, щоб не порушувати вимог законодавства у сфері державних закупівель.