-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Фармацевтична продукція, код 33600000-6 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Tigecycline - код 33651100-9 за ДК 021:2015 - Протибактеріальні засоби для системного застосування; Cefepime - код 33651100-9 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - Протибактеріальні засоби для системного застосування; Meropenem - код 33651100-9 за ДК 021:2015 - Протибактеріальні засоби для системного застосування; Azithromycin - код 33651100-9 за ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - Протибактеріальні засоби для системного застосування; Flumazenil - код 33693000-4 за ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - Інші лікарські засоби; Amikacin - код 33651100-9 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - Протибактеріальні засоби для системного застосування; Vancomycin - код 33651100-9 за ДК 021:2015 - Протибактеріальні засоби для системного застосування; Voriconazole - код 33651200-0 за ДК 021:2015 - Протигрибкові засоби для системного застосування; Paracetamol - код 33661200-3 за ДК 021:2015 Анальгетичні засоби; Ibuprofen - код 33632100-0 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - Протизапальні та протиревматичні засоби; Colistin - код 33651100-9 за ДК 021:2015 - Протибактеріальні засоби для системного застосування)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська
Завершена
9 303 389.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 93 033.90 UAH
мін. крок: 1% або 93 033.90 UAH
Номер:
901d96953ceb417ebe7f3a21bc586e93
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-28-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.08.2023 00:00
Період моніторингу:
28.08.2023 12:10 - 19.09.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.08.2023 № 36-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 25.08.2023 № 36-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-03-24-010193-a від 24.03.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону з врахуванням Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю , внесення змін до нього та своєчасності їх оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 серпня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, внесення змін до нього та своєчасності їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Національного військово-медичного клінічного центру «Головний військовий клінічний госпіталь» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 24.03.2023 №69/в/мед (далі – тендерна документація); тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АТ-ФАРМА»; повідомлення про намір укласти договір від 04.04.2023; договір від 13.04.2023 № 58 (далі – Договір) на суму 8 072 363,76 грн, додаткова угода до Договору від 17.04.2023 № 60 та додаткова угода до Договору від 21.08.2023 № 162; відповідь Замовника від 30.08.2023 на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що на виконання норм пунктів 3 та 28 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей, та формують тендерну документацію відповідно до вимог статті 22 Закону, зокрема з урахуванням пункту 41 Особливостей.
Проте, Замовником розроблено та затверджено перелік причин відхилення тендерної пропозиції із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, які викладені у підпунктах 1, 2 та 3 пункту 4 розділу V тендерної документації без врахування змін та доповнень, внесених до абзаців третього та сьомого підпункту 1, абзацу другого підпункту 2, абзацу третього підпункту 3 пункту 41 Особливостей, Постановою Кабінету Міністрів України від 17.02.2023 № 157.
Таким чином, Замовником розроблено та затверджено тендерну документацію без врахування чинних норм Особливостей, чим порушено вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей.
Період усунення порушень:
31.08.2023 16:16 - 15.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
31.08.2023 16:16
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Національним військово-медичним клінічним центром “Головний військовий клінічний госпіталь”, відповідно до річної потреби (звіт-заявки) у лікарських засобів в НВМКЦ “ГВКГ” з урахуванням рапорту начальника відділу готових лікарських засобів та потреби військових частин адміністративно-територіальної зони відповідальності була розпочата процедура відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі Фармацевтична продукція, код 33600000-6 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Tigecycline - код 33651100-9 за ДК 021:2015 - Протибактеріальні засоби для системного застосування; Cefepime - код 33651100-9 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - Протибактеріальні засоби для системного застосування; Meropenem - код 33651100-9 за ДК 021:2015 - Протибактеріальні засоби для системного застосування; Azithromycin - код 33651100-9 за ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - Протибактеріальні засоби для системного застосування; Flumazenil - код 33693000-4 за ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - Інші лікарські засоби; Amikacin - код 33651100-9 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - Протибактеріальні засоби для системного застосування; Vancomycin - код 33651100-9 за ДК 021:2015 - Протибактеріальні засоби для системного застосування; Voriconazole - код 33651200-0 за ДК 021:2015 - Протигрибкові засоби для системного застосування; Paracetamol - код 33661200-3 за ДК 021:2015 Анальгетичні засоби; Ibuprofen - код 33632100-0 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - Протизапальні та протиревматичні засоби; Colistin - код 33651100-9 за ДК 021:2015 - Протибактеріальні засоби для системного застосування), ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-24-010193-a.
28.08.2023 року через електрону систему закупівель України Західний офіс Держаудитслужби управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області було опубліковано рішення про початок моніторингу закупівель, від 25.08.2023 № 36-З Про початок моніторингу закупівель.
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК. Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 25.08.2023 № 36-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-03-24-010193-a від 24.03.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
28.08.2023 року Північно-східним офісом Держаудитслужби управління Західного офісу Держаудитслужби було опубліковано запит про надання пояснень (Інформації, документів): У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Фармацевтична продукція, код 33600000-6 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Tigecycline - код 33651100-9 за ДК 021:2015 - Протибактеріальні засоби для системного застосування; Cefepime - код 33651100-9 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - Протибактеріальні засоби для системного застосування; Meropenem - код 33651100-9 за ДК 021:2015 - Протибактеріальні засоби для системного застосування; Azithromycin - код 33651100-9 за ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - Протибактеріальні засоби для системного застосування; Flumazenil - код 33693000-4 за ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - Інші лікарські засоби; Amikacin - код 33651100-9 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - Протибактеріальні засоби для системного застосування; Vancomycin - код 33651100-9 за ДК 021:2015 - Протибактеріальні засоби для системного застосування; Voriconazole - код 33651200-0 за ДК 021:2015 - Протигрибкові засоби для системного застосування; Paracetamol - код 33661200-3 за ДК 021:2015 Анальгетичні засоби; Ibuprofen - код 33632100-0 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - Протизапальні та протиревматичні засоби; Colistin - код 33651100-9 за ДК 021:2015 - Протибактеріальні засоби для системного застосування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-24-010193-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
30.08.2023 року відповідно до запиту Національним військово-медичним клінічним центром “Головний військовий клінічний госпіталь” через електрону систему закупівель було надано пояснення.
31.08.2023 року опубліковано висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-03-24-010193-a, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів.
На виконання вимог висновку моніторингу з Уповноваженою особою, Нікітюк Аліною Володимирівною, було проведено роз’яснювальну роботу щодо дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” щодо складання тендерної документації та статті 22 Закону України “Про Публічні Закупівлі” (далі – Закон).
На виконання висновку моніторингу, згідно закупівлі UA-2023-03-24-010193-a, для удосконалення знань у сфері Публічних Закупівель Уповноваженою особою пройдено курс підвищення кваліфікації у сфері Публічних закупівель, закупівлі що здійснюються за рахунок Державного бюджету України, а саме: “Публічні закупівлі: від теорії до практики”.
Дата публікації звіту:
04.09.2023 14:49
Запити/Пояснення
Номер:
ec08c1cd23e941c085c3ad7dfcd8ecde
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
28.08.2023 15:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Фармацевтична продукція, код 33600000-6 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Tigecycline - код 33651100-9 за ДК 021:2015 - Протибактеріальні засоби для системного застосування; Cefepime - код 33651100-9 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - Протибактеріальні засоби для системного застосування; Meropenem - код 33651100-9 за ДК 021:2015 - Протибактеріальні засоби для системного застосування; Azithromycin - код 33651100-9 за ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - Протибактеріальні засоби для системного застосування; Flumazenil - код 33693000-4 за ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - Інші лікарські засоби; Amikacin - код 33651100-9 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - Протибактеріальні засоби для системного застосування; Vancomycin - код 33651100-9 за ДК 021:2015 - Протибактеріальні засоби для системного застосування; Voriconazole - код 33651200-0 за ДК 021:2015 - Протигрибкові засоби для системного застосування; Paracetamol - код 33661200-3 за ДК 021:2015 Анальгетичні засоби; Ibuprofen - код 33632100-0 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - Протизапальні та протиревматичні засоби; Colistin - код 33651100-9 за ДК 021:2015 - Протибактеріальні засоби для системного застосування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-24-010193-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
1edc4fd5343247019a31a0d1258ce3a7
Назва:
Пояснення Замовника по суті моніторингу UA-2023-03-24-010193-a
Дата опублікування:
30.08.2023 14:17
Опис:
На виконання вимог частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо пояснення на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту.
Обґрунтування обсягів закупівлі. Обсяг закупівлі визначено відповідно до річної потреби (звіт-заявки) у лікарських засобів в НВМКЦ “ГВКГ” з урахуванням рапорту начальника відділу готових лікарських засобів та потреби військових частин адміністративно-територіальної зони відповідальності, відповідно до витрати, наявності лікарських засобів на період оголошення процедури закупівлі та прогнозованої витрати даних лікарських засобів шляхом статистичного аналізу.
Обґрунтування очікуваної ціни закупівлі/бюджетного призначення. Очікувана вартість визначено з урахуванням вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 3 квітня 2019 р. № 426 “Про референтне ціноутворення на деякі лікарські засоби, що закуповуються за бюджетні кошти” з урахуванням податків та зборів, наказу Міністерства охорони здоров’я України від 24.02.2021 № 334 “Про декларування зміни оптово-відпускних цін на лікарські засоби”, Постанови Кабінету Міністрів України №224 «Про затвердження переліку товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби С0VID-19, спричиненої коронавірусом SARS-СоV-2, які звільняються від сплати ввізного мита та операції з ввезення яких на митну територію України та/або операції з постачання яких на митній території України звільняються від оподаткування податком на додану вартість», з урахуванням військового стану та коливання цін на оптово-роздрібному вітчизняному фармацевтичному ринку України, з використанням вільної у доступі інформації щодо цінованої політики на сайтах онлайн-аптек мережі інтернет.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Технічні та якісні характеристики лікарських засобів визначені у Додатку 3 вимог тендерної документації замовника, яка розроблена на виконання вимог Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) з врахуванням Особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 р. № 1495 “Зміни, що вносяться до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
При визначені технічних та якісних вимог, зазначених у Додатку 3 вимог тендерної документації, Замовник керувався Законом України “Про лікарські засоби”, згідно з яким ліки, що виробляються та реалізуються населенню, мають бути високоефективними, безпечними та якісними.
Замовником здійснюється закупівля лікарських засобів, які зареєстровані в Україні та включені до державного реєстру лікарських засобів України затвердженого Постановою КМУ від 31 березня 2004 р. N 411 "Про затвердження Положення про Державний реєстр лікарських засобів", тобто дозволених до реалізації та за наявності сертифіката якості лікарського засобу, що видається виробником, для імпортованих лікарських засобів - імпортером (виробником або особою, що представляє виробника лікарських засобів на території України).
Посилання на сторінку веб сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Замовник – заклад Міністерства Оборони України у сфері охорони здоров’я та є найбільшою багатопрофільною лікувально-діагностичною установою у Збройних Силах України, який забезпечує спеціалізованою та високоспеціалізованою медичною допомогою поранених військовослужбовців та цивільне населення.
У зв’язку із вторгненням російської федерації на територію суверенної держави Україна та веденням воєнного стану на території України; відповідно до статті 64 Конституції України, статті 12-1 Закону України «Про правовий режим воєнного стану, Указу Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64 “Про введення воєнного стану в Україні” Кабінет Міністрів України (зі змінами та доповненнями) та відповідно до наказу Головнокомандувача Збройних Сил України, для недопущення розголошення відомостей, розголошення яких може призвести до обізнаності противника про дії Збройних Сил України та інших складових сил оборони, негативно вплинути на хід виконання завдань за призначенням під час дії правового режиму воєнного стану на виконання наказу Головнокомандувача Збройних Сил України від 3 березня 2022 року № 73 Замовником на період дії правового режиму воєнного стану було закрити офіційний веб сайт, що унеможливлює оприлюднення обґрунтування.
Головним розпорядником бюджетних коштів Замовника є Міністерство Оборони України — центральний орган виконавчої влади і військового управління, у підпорядкуванні якого перебувають Збройні сили України.
У зв’язку із ведення воєнного стану на території України та для недопущення розголошення відомостей, розголошення яких може призвести до обізнаності противника про дії Збройних Сил України та інших складових сил оборони, негативно вплинути на хід виконання завдань за призначенням під час дії правового режиму воєнного стану на офіційному веб сайті Міністерства Оборони України оприлюднення обґрунтування на офіційному сайті головного розпорядника коштів Замовника відсутнє.