• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Фармацевтична продукція, код 33600000-6 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Tigecycline - код 33651100-9 за ДК 021:2015 - Протибактеріальні засоби для системного застосування; Cefepime - код 33651100-9 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - Протибактеріальні засоби для системного застосування; Meropenem - код 33651100-9 за ДК 021:2015 - Протибактеріальні засоби для системного застосування; Azithromycin - код 33651100-9 за ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - Протибактеріальні засоби для системного застосування; Flumazenil - код 33693000-4 за ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - Інші лікарські засоби; Amikacin - код 33651100-9 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - Протибактеріальні засоби для системного застосування; Vancomycin - код 33651100-9 за ДК 021:2015 - Протибактеріальні засоби для системного застосування; Voriconazole - код 33651200-0 за ДК 021:2015 - Протигрибкові засоби для системного застосування; Paracetamol - код 33661200-3 за ДК 021:2015 Анальгетичні засоби; Ibuprofen - код 33632100-0 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - Протизапальні та протиревматичні засоби; Colistin - код 33651100-9 за ДК 021:2015 - Протибактеріальні засоби для системного застосування)

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська

Завершена

9 303 389.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 93 033.90 UAH
Номер: 901d96953ceb417ebe7f3a21bc586e93
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-08-28-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.08.2023 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 28.08.2023 12:10 - 19.09.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 25.08.2023 № 36-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 25.08.2023 № 36-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-03-24-010193-a від 24.03.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 789-29-71, dmytrotkachuk86@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону з врахуванням Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю , внесення змін до нього та своєчасності їх оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 31 серпня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, внесення змін до нього та своєчасності їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Національного військово-медичного клінічного центру «Головний військовий клінічний госпіталь» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 24.03.2023 №69/в/мед (далі – тендерна документація); тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АТ-ФАРМА»; повідомлення про намір укласти договір від 04.04.2023; договір від 13.04.2023 № 58 (далі – Договір) на суму 8 072 363,76 грн, додаткова угода до Договору від 17.04.2023 № 60 та додаткова угода до Договору від 21.08.2023 № 162; відповідь Замовника від 30.08.2023 на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що на виконання норм пунктів 3 та 28 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей, та формують тендерну документацію відповідно до вимог статті 22 Закону, зокрема з урахуванням пункту 41 Особливостей. Проте, Замовником розроблено та затверджено перелік причин відхилення тендерної пропозиції із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, які викладені у підпунктах 1, 2 та 3 пункту 4 розділу V тендерної документації без врахування змін та доповнень, внесених до абзаців третього та сьомого підпункту 1, абзацу другого підпункту 2, абзацу третього підпункту 3 пункту 41 Особливостей, Постановою Кабінету Міністрів України від 17.02.2023 № 157. Таким чином, Замовником розроблено та затверджено тендерну документацію без врахування чинних норм Особливостей, чим порушено вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей.
Період усунення порушень: 31.08.2023 16:16 - 15.09.2023 00:00
Дата публікації висновку: 31.08.2023 16:16

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Національним військово-медичним клінічним центром “Головний військовий клінічний госпіталь”, відповідно до річної потреби (звіт-заявки) у лікарських засобів в НВМКЦ “ГВКГ” з урахуванням рапорту начальника відділу готових лікарських засобів та потреби військових частин адміністративно-територіальної зони відповідальності була розпочата процедура відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі Фармацевтична продукція, код 33600000-6 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Tigecycline - код 33651100-9 за ДК 021:2015 - Протибактеріальні засоби для системного застосування; Cefepime - код 33651100-9 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - Протибактеріальні засоби для системного застосування; Meropenem - код 33651100-9 за ДК 021:2015 - Протибактеріальні засоби для системного застосування; Azithromycin - код 33651100-9 за ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - Протибактеріальні засоби для системного застосування; Flumazenil - код 33693000-4 за ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - Інші лікарські засоби; Amikacin - код 33651100-9 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - Протибактеріальні засоби для системного застосування; Vancomycin - код 33651100-9 за ДК 021:2015 - Протибактеріальні засоби для системного застосування; Voriconazole - код 33651200-0 за ДК 021:2015 - Протигрибкові засоби для системного застосування; Paracetamol - код 33661200-3 за ДК 021:2015 Анальгетичні засоби; Ibuprofen - код 33632100-0 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - Протизапальні та протиревматичні засоби; Colistin - код 33651100-9 за ДК 021:2015 - Протибактеріальні засоби для системного застосування), ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-24-010193-a. 28.08.2023 року через електрону систему закупівель України Західний офіс Держаудитслужби управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області було опубліковано рішення про початок моніторингу закупівель, від 25.08.2023 № 36-З Про початок моніторингу закупівель. Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК. Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 25.08.2023 № 36-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-03-24-010193-a від 24.03.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 28.08.2023 року Північно-східним офісом Держаудитслужби управління Західного офісу Держаудитслужби було опубліковано запит про надання пояснень (Інформації, документів): У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Фармацевтична продукція, код 33600000-6 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Tigecycline - код 33651100-9 за ДК 021:2015 - Протибактеріальні засоби для системного застосування; Cefepime - код 33651100-9 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - Протибактеріальні засоби для системного застосування; Meropenem - код 33651100-9 за ДК 021:2015 - Протибактеріальні засоби для системного застосування; Azithromycin - код 33651100-9 за ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - Протибактеріальні засоби для системного застосування; Flumazenil - код 33693000-4 за ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - Інші лікарські засоби; Amikacin - код 33651100-9 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - Протибактеріальні засоби для системного застосування; Vancomycin - код 33651100-9 за ДК 021:2015 - Протибактеріальні засоби для системного застосування; Voriconazole - код 33651200-0 за ДК 021:2015 - Протигрибкові засоби для системного застосування; Paracetamol - код 33661200-3 за ДК 021:2015 Анальгетичні засоби; Ibuprofen - код 33632100-0 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - Протизапальні та протиревматичні засоби; Colistin - код 33651100-9 за ДК 021:2015 - Протибактеріальні засоби для системного застосування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-24-010193-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 30.08.2023 року відповідно до запиту Національним військово-медичним клінічним центром “Головний військовий клінічний госпіталь” через електрону систему закупівель було надано пояснення. 31.08.2023 року опубліковано висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-03-24-010193-a, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів. На виконання вимог висновку моніторингу з Уповноваженою особою, Нікітюк Аліною Володимирівною, було проведено роз’яснювальну роботу щодо дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” щодо складання тендерної документації та статті 22 Закону України “Про Публічні Закупівлі” (далі – Закон). На виконання висновку моніторингу, згідно закупівлі UA-2023-03-24-010193-a, для удосконалення знань у сфері Публічних Закупівель Уповноваженою особою пройдено курс підвищення кваліфікації у сфері Публічних закупівель, закупівлі що здійснюються за рахунок Державного бюджету України, а саме: “Публічні закупівлі: від теорії до практики”.
Дата публікації звіту: 04.09.2023 14:49

Запити/Пояснення