Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Миколаївської області
Мова тендерної пропозиції – українська. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, випадки коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. В разі наявності в тендерній пропозиції документів, складених іншою мовою, обов’язково повинен бути переклад на українську мову. Переклад має бути підписаний або завірений особою, уповноваженою на підписання тендерної пропозиції та засвідчений печаткою Учасника, в разі її використання, або може бути засвідчений нотаріально, або легалізований у встановленому порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Допускається наявність в пропозиції учасника копій документів російською мовою, складених учасником в минулих періодах, або наданих сторонніми підприємствами чи установами, таких як: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи-відгуки, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості, трудові книжки тощо. Замовник не приймає до розгляду тендерні пропозиції, ціни яких є вищими ніж очікувана вартість предмета, визначена Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів Розділ 2. Порядок внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї здійснюється Замовником відповідно до пункту 51 Особливостей. Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 3 дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до Замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів із дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель. У разі несвоєчасного надання Замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг відкритих торгів. Для поновлення перебігу відкритих торгів Замовник повинен розмістити роз’яснення щодо змісту тендерної документації в електронній системі закупівель із одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менше як на чотири дні. Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується Замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів. Зміни, що вносяться Замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Для поновлення перебігу відкритих торгів замовник повинен розмістити роз’яснення щодо змісту тендерної документації в електронній системі закупівель з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менш як на чотири дні. Зазначена у цій частині інформація оприлюднюється замовником відповідно до пункту 51 Особливостей. У разі продовження замовником строків подання тендерної пропозиції учасник повинен подавати пропозиції з урахуванням змінених строків, зокрема з урахуванням вимог тендерної документації щодо термінів дії документів тендерної пропозиції. У разі, якщо учасник до внесення змін до строку подання пропозицій вже подав свою тендерну пропозицію, він має до закінчення нового строку подання пропозицій поновити файли з копіями необхідних документів (до завантажити зміни або оновлені документи), у т.ч. електронної гарантії (у разі потреби)Тендерна пропозиція повинна містити підтвердження надання учасником процедури закупівлі забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення конкурентної процедури, яке має бути надане у формі електронної гарантії (банківська гарантія) (далі – гарантія) з накладенням кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі – банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства, електронна гарантія обов’язково повинна містити реквізити щодо назви закупівлі та її номеру на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис (далі – КЕП) банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана Учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року №639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року №5) та обов’язковим дотриманням вимог наказу Мінекономіки від 14 грудня 2020 року №2628 «Про затвердження форм і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», який зареєстрований у Міністерстві юстиції України 03.03.2021 за №275/35897. Розмір забезпечення тендерної пропозиції визначається Замовником відповідно до частини першої статті 25 Закону та становить 1316253, 65 гривень (Один мільйон триста шістнадцять тисяч двісті п'ятдесят три гривні 65 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) — не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошені про проведення відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Усі витрати, пов'язані з оформленням та поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Реквізити Замовника для оформлення гарантії: Державне підприємство «Агенція місцевих доріг Миколаївської області» Код ЄДРПОУ 43960127 проспект Миру, будинок № 34, місто Миколаїв, 54034, Миколаївська область, Україна +38(097) 718-00-60 р/р UA118201720344351001107051443 Державна казначейська служба України, м. Київ, МФО 820172 Подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель Замовникам забороняється вимагати від Учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (частина восьма стаття 12 цього Закону). Тендерна пропозиція в складі якої буде гарантія, що не відповідає умовам цієї тендерної документації буде відхилена Замовником на підставі пункту 41 Особливостей..
Завершена
658 126 825.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 356 446.81 UAH
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:19.05.2023 00:00
Автор:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу:19.05.2023 13:42 - 10.06.2023 00:00
Статус:Порушення виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.05.2023 № 137
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
20 UA-2023-03-24-010191-a 24.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса:Ukraine, Київ
Контактна особа:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, o.s.usoltsev@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Виявлені
Тип порушень:
Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям встановлено порушення вимог пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення в подальшому установлених порушень при складанні тендерної документації, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими вони допущені та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 07 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до нього.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного підприємства «Агенція місцевих доріг Миколаївської області» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 06.04.2023 № 7/ЕУД зі змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 14.04.2023 № 9/ЕУД, тендерна пропозиція приватного підприємства «МИКОЛАЇВМАГІСТРАЛЬ» (далі – ПП «МИКОЛАЇВМАГІСТРАЛЬ»), повідомлення про намір укласти договір від 14.04.2023, договір про закупівлю послуг від 28.04.2023 № 1/ЕУ (далі – Договір) на суму 617 120 800,00 грн, додаткова угода від 28.04.2023 №1 до Договору, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель від 26.05.2023.
Згідно із пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей.
Відповідно до пункту 28 Особливостей у тендерній документації обов’язково зазначаються, зокрема, підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 44 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення.
Пунктом 44 Особливостей установлено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту.
Згідно із підпунктами 3, 6 та 12 пункту 44 Особливостей Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли, відповідно:
• керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією;
• керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку;
• керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
Відповідно до пункту 3.1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник установив вимогу, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати Замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами, зокрема 3, 6 та 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, згідно з додатком № 7 цієї тендерної документації стосовно службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі.
Отже, на порушення пункту 28 Особливостей тендерна документація сформована Замовником не у відповідності до Особливостей, а саме – пунктом 3.1 розділу 3 та Додатку 7 тендерної документації Замовника встановлено вимогу щодо надання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами, зокрема 3, 6 та 12 пункту 44 Особливостей стосовно службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, а не стосовно керівника учасника процедури закупівлі.
Період усунення порушень:08.06.2023 16:22 - 23.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:08.06.2023 16:22
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:У відповідь на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-03-24-010191-a від 08.06.2023 ДП «Агенція місцевих доріг Миколаївської області» (надалі Підприємство) повідомляє, Керівником Підприємства за для запобігання вчинення порушень в подальшому у своїй діяльності Уповноваженою особою при складанні Тендерної документації, було проведено робочу нараду, та винесено попередження в усній формі.
Дата публікації звіту:14.06.2023 18:06
p7s
sign.p7s
Запити/Пояснення
71170
Номер:0432a317819541f99c5882dcfcf2b685
Назва:запит про надання пояснення
Дата опублікування:23.05.2023 16:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:27.05.2023 00:00
Автор:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40165856
Контактна особа:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) +38 (0 44) 485-17-99 chia86@ukr.net
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Миколаївської області, очікуваною вартістю 658 126 825,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-24-010191-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію чи оприлюднювались вами на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі?
У разі оприлюднення вищевказаної інформації надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду та зміст якої дасть можливість ідентифікувати її приналежність до процедури закупівлі за номером UA-2023-03-24-010191-a.
3. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 28.04.2023 № 1 до Договору від 28.04.2023 № 1/ЕУ.
4. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ПП «МИКОЛАЇВМАГІСТРАЛЬ» вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
p7s
sign.p7s
71666
Номер:7fd02feeacaa42c5b48f45ad338c1202
Назва:Державній аудиторський службі України
Дата опублікування:26.05.2023 19:36
Автор:ДП "Агенція місцевих доріг Миколаївської області"
54034, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, проспект Миру, 34
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:У відповідь на Ваш Запит «Про надання пояснення» від 23.05.2023, Державне підприємство «АГЕНЦІЯ МІСЦЕВИХ ДОРІГ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ» надає запитувану інформацію:
- у відповідь на пункт 1 Запиту, Державне підприємство «АГЕНЦІЯ МІСЦЕВИХ ДОРІГ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ» надає розрахунки з підтверджуючими документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та визначено його очікувану вартість (файл «наказ 15», «Документ 89», «Документ 90»).
- у відповідь на пункт 2 Запиту, Державне підприємство «АГЕНЦІЯ МІСЦЕВИХ ДОРІГ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ» повідомляє, що інформацію щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі було сформовано 29.03.2023 та передано Уповноваженій особі для розміщення інформації на сайті уповноваженого органу та яку було розміщено 03.04.2023. У зв’язку із військовою агресією Російської Федерації проти України із 05 год. 30 хв. 24 лютого 2022 року, на території України введено воєнний стан, згідно Наказу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення військового стану в Україні», затвердженого Законом України «Про введення військового стану в Україні» №2002-ІХ від 24.02.2022 року, на підставі чого було обмежено доступ до інформації яка розміщується на сайті Уповноваженого органу а саме, Миколаївської обласної військової адміністрації. Уповноваженою особою за розміщення інформації, було надано посилання за яким було розміщено інформацію (https://www.mk.gov.ua/cms/?content=page&action=show&lang=ua&id=376).
- у відповідь на пункт 3 Запиту повідомляє, що Державним підприємством «АГЕНЦІЯ МІСЦЕВИХ ДОРІГ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ» було прийнято рішення внести зміни до Договору оприлюдненому на майданчику за ідентифікатором закупівлі UA-2023-03-24-010191-a, не змінюючи істотних умов договору.
Згідно з частиною 1 статті 651 Цивільного кодексу України, зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом.
Відповідно до статті 188 Господарського кодексу України, зміна та розірвання
господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором.
Зміна умов укладеного Договору про закупівлю відбувається у порядку та спосіб передбачених пунктами 19.1. - 19.2. Договору.
На підставі вищезазначеного Державне підприємство «АГЕНЦІЯ МІСЦЕВИХ ДОРІГ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ» звернулось листом від 28.04.2023 № 92/1 (файл «Лист-пропозиція ДП АМДМО») до директора Приватного підприємства «Миколаївмагістраль» Сергія Шульгача, як уповноваженого на підписання договору із пропозицією внести зміни до Договору шляхом укладання додаткової угоди який отримано нарочно представником Приватного підприємства «Миколаївмагістраль» , на наш лист було отримано позитивну відповідь у вигляді підписання примірника додаткової угоди, та в цей день було укладено та підписано за згодою сторін Додаткову угоду від 28.04.2023 № 1 до Договору від 28.04.2023 1/ЕУ.
Додаткову угоду від 28.04.2023 №1 було опубліковано у закупівлі за ідентифікатором UA-2023-03-24-010191-a, шляхом покращення якості предмета закупівлі, на підставі того що інше технічно не передбачено майданчиками закупівель, що не заборонено Законом України «Про публічні закупівлі».
- у відповідь на пункт 4 Запиту, Державне підприємство «АГЕНЦІЯ МІСЦЕВИХ ДОРІГ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ» повідомляє, що переможцем закупівлі ПП «МИКОЛАЇВМАГІСТРАЛЬ» було виконано вимогу відповідно до частини другої ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» а саме, надано лист від 28.04.2023 № 406 «Про право підписання договору про закупівлю» (файл «Лист ПП МИКОЛАЇВМАГІСТРАЛЬ»). Копію ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності Замовником не вимагалось, на підставі того що отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності не передбачено Законом.