-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 33160000-9 «Устаткування для операційних блоків (2 найменування)»
Завершена
183 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 915.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 915.00 UAH
Номер:
550c319b9768404aafc0a4b4b3a73e60
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-14-000064
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.08.2023 00:00
Період моніторингу:
15.08.2023 10:15 - 06.09.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.08.2023
№ 49-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 14.08.2023 № 49-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
7. UA-2023-03-24-009688-a Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що тендерна документація не відповідає нормам абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 8 пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, дотримання постанови № 710, розгляд тендерної пропозиції ФОП Голубкова Тетяна Юріївна, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до матеріальної або дисциплінарної відповідальності осіб, якими допущено порушення вимог абзацу 8 пункту 28 Особливостей та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 серпня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Любарська лікарня» Любарської селищної ради Житомирської області (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 24.03.2023 № 77, тендерна пропозиція учасника-переможця ФОП Голубкова Тетяна Юріївна, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.04.2023 № 90, повідомлення про намір укласти договір від 04.04.2023 року, договір про закупівлю від 11.04.2023 № 155, пояснення Замовника з копіями документів, надані через електронну систему закупівель 18.08.2023.
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що в порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 8 пункту 28 Особливостей тендерна документація Замовника в підпунктах 3, 6 та 12 пункту 5.2 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації містить підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені підпунктами 3, 6, 12 частини 1 статті 17 Закону, а не підпунктами 3, 6, 12 пункту 44 Особливостей в редакції, яка є чинною з 25.02.2023.
Період усунення порушень:
24.08.2023 08:41 - 08.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
24.08.2023 08:41
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Оголошено догану уповноваженій особі.
Дата публікації звіту:
28.08.2023 15:58
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом оголошення догани
Дата публікації:
28.08.2023 16:58
Запити/Пояснення
Номер:
216ca0bd6a554c349bdc2c0aa6e85c41
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
15.08.2023 12:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 33160000-9 «Устаткування для операційних блоків (2 найменування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-24-009688-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
49b223e2977843f6bece471e6af65237
Назва:
Відповідь на Ваш запит
Дата опублікування:
18.08.2023 10:32
Опис:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, було здійснено виходячи з потреби фахівців нашої установи у обладнані, що є предметом закупівлі «код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 33160000-9 «Устаткування для операційних блоків (2 найменування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-24-009688-a.
Відповідно до Вашого запиту, повідомляємо, що згідно ст. 35 Закону України «Про державні закупівлі» у тендерній документації зазначаються: 1) предмет закупівлі з описом своїх потреб і необхідних характеристик робіт чи послуг, які планується закупити, що було виконано Замовником.
Так, Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, здійснювалось відповідно до п.33 ст.1 Закону України «Про державні закупівлі», а саме технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів).
Замовником при обґрунтуванні технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, керуючись ст. 23 Закону України «Про державні закупівлі», у ДОДАТОКУ 3 - ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, було викладена технічна специфікація, яка містить опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Також, Замовником при обґрунтуванні технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, згідно п.4 ст. 23 Закону України «Про державні закупівлі», було дотримано, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва.
У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Таке відповідно посилання було зазначено Замовником у ДОДАТОКУ 3 - ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що дає згоду усім бажаючим Учасникам (Постачальникам) запропонувати Замовнику відповідний товар.
Стосовно розміру витрат та визначенню очікуваної вартості предмету даної закупівлі, повідомляємо наступне.
Статтею 4 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.
Закупівля «код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 33160000-9 «Устаткування для операційних блоків (2 найменування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-24-009688-a, здійснювалася відповідно до принципів, викладених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», один із яких – принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності. Так як відкриті торги передбачають прозорість та необмежену кількість постачальників з економічно вигідними для Замовника пропозиціями.
Витрати та визначення очікуваної вартості предмету даної закупівлі «код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 33160000-9 «Устаткування для операційних блоків (2 найменування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-24-009688-a, здійснювалася за наступними етапами:
1. Замовником була визначена потреба в товарах, що э предметом закупівлі.
2. Для формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик, Замовником була викладена відповідна інформація у ДОДАТОКУ 3 - ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі із зазначенням, що всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент».
3. Замовником було проведено аналіз ринку з загальнодоступних джерел інформації з цінами на товари, яка міститься у відкритих джерелах, таких як сайти з продажу аналогічного обладнання, що є предметом закупівлі, а також моніторинг проведених процедур закупівель на Prozorro, де здійснювались закупівлі аналогічного товару, для визначення очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель.
4. Замовник, для визначення витрат та визначення очікуваної вартості предмету даної закупівлі, здійснював на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформацію з спеціалізованих інтернет ресурсів на момент вивчення ринку, а сама здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну та відповідні якісні та технічні характеристики товару, що є предметом закупівлі.
Замовником було проведено моніторинг наступних проведених процедур закупівель, аналогічних предмету закупівлі, на Prozorro, а також спеціалізованих сайтів з продажу товару, що є аналогічним предмету закупівлі:
• UA-2023-03-02-007558-a
• UA-2018-11-12-000896-a
• UA-2021-11-23-014239-a
• UA-2022-04-29-001467-a
• UA-2022-06-03-002181-a
• UA-2022-12-06-012313-a
• UA-2022-12-16-014683-a
• UA-2023-03-29-004492-a
• UA-2022-03-28-000795-a
• UA-2022-11-30-005912-a
• UA-2022-09-22-007753-a
• UA-2019-12-17-000398-c
• UA-2021-06-23-001976-b
• UA-2023-06-23-007113-a
https://viola.net.ua/ru/oborudovanie/hirurgiya-reanimatsiya-anesteziologiya/stolyi-operatsionnyie/%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%BB%D1%8B-%D0%BE%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%86%D0%B8%D0%BE%D0%BD%D0%BD%D1%8B%D0%B5-pax-ru-ru/ortopedicheskoe-prisposoblenie-pax-peredvizhnaya-pristavka
Номер:
858b4966a4e24df092dcd23ae08d6789
Назва:
Виправлена відповідь на запит про надання пояснення
Дата опублікування:
18.08.2023 15:22
Опис:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, було здійснено На Ваш лист відповідаємо наступне.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, було здійснено виходячи з потреби фахівців нашої установи у обладнані, що є предметом закупівлі «код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 33160000-9 «Устаткування для операційних блоків (2 найменування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-24-009688-a.
Відповідно до Вашого запиту, повідомляємо, що згідно ст. 35 Закону України «Про державні закупівлі» у тендерній документації зазначаються: 1) предмет закупівлі з описом своїх потреб і необхідних характеристик робіт чи послуг, які планується закупити, що було виконано Замовником.
Так, Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, здійснювалось відповідно до п.33 ст.1 Закону України «Про державні закупівлі», а саме технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів).
Замовником при обґрунтуванні технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, керуючись ст. 23 Закону України «Про державні закупівлі», у ДОДАТОКУ 3 - ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, було викладена технічна специфікація, яка містить опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Також, Замовником при обґрунтуванні технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, згідно п.4 ст. 23 Закону України «Про державні закупівлі», було дотримано, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва.
У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Таке відповідно посилання було зазначено Замовником у ДОДАТОКУ 3 - ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що дає згоду усім бажаючим Учасникам (Постачальникам) запропонувати Замовнику відповідний товар.
Стосовно розміру витрат та визначенню очікуваної вартості предмету даної закупівлі, повідомляємо наступне.
Статтею 4 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.
Закупівля «код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 33160000-9 «Устаткування для операційних блоків (2 найменування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-24-009688-a, здійснювалася відповідно до принципів, викладених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», один із яких – принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності. Так як відкриті торги передбачають прозорість та необмежену кількість постачальників з економічно вигідними для Замовника пропозиціями.
Витрати та визначення очікуваної вартості предмету даної закупівлі «код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 33160000-9 «Устаткування для операційних блоків (2 найменування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-24-009688-a, здійснювалася за наступними етапами:
1. Замовником була визначена потреба в товарах, що э предметом закупівлі.
2. Для формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик, Замовником була викладена відповідна інформація у ДОДАТОКУ 3 - ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі із зазначенням, що всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент».
3. Замовником було проведено аналіз ринку з загальнодоступних джерел інформації з цінами на товари, яка міститься у відкритих джерелах, таких як сайти з продажу аналогічного обладнання, що є предметом закупівлі, а також моніторинг проведених процедур закупівель на Prozorro, де здійснювались закупівлі аналогічного товару, для визначення очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель.
4. Замовник, для визначення витрат та визначення очікуваної вартості предмету даної закупівлі, здійснював на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформацію з спеціалізованих інтернет ресурсів на момент вивчення ринку, а сама здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну та відповідні якісні та технічні характеристики товару, що є предметом закупівлі.
Замовником було проведено моніторинг наступних проведених процедур закупівель, аналогічних предмету закупівлі, на Prozorro, а також спеціалізованих сайтів з продажу товару, що є аналогічним предмету закупівлі:
• UA-2023-03-02-007558-a
• UA-2018-11-12-000896-a
• UA-2021-11-23-014239-a
• UA-2022-04-29-001467-a
• UA-2022-06-03-002181-a
• UA-2022-12-06-012313-a
• UA-2022-12-16-014683-a
• UA-2023-03-29-004492-a
• UA-2022-03-28-000795-a
• UA-2022-11-30-005912-a
• UA-2022-09-22-007753-a
• UA-2019-12-17-000398-c
• UA-2021-06-23-001976-b
• UA-2023-06-23-007113-a
https://viola.net.ua/ru/oborudovanie/hirurgiya-reanimatsiya-anesteziologiya/stolyi-operatsionnyie/%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%BB%D1%8B-%D0%BE%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%86%D0%B8%D0%BE%D0%BD%D0%BD%D1%8B%D0%B5-pax-ru-ru/ortopedicheskoe-prisposoblenie-pax-peredvizhnaya-pristavka
https://medplanet.com.ua/product/ortopedychne-prystosuvannia-1006/
https://almedika.com.ua/uk/p/1261654036-ortopedicheskoe-prisposoblenie-pax-peredvizhnaya-pristavka/
https://biomed.ua/ua/produktsiya/khirurgiya/stoly-operatsionnye/ortopedicheskoe-prisposoblenie-1005
https://epikriz.com.ua/uk/aparat-elektrohirurgichnij--zeus-150.html
https://epikriz.com.ua/uk/apparat-vysokochastotnyj-jelektrohirurgicheskij-koaguljator-nadija-4-m-300.html
https://epikriz.com.ua/uk/apparat-vysokochastotnyj-jelektrohirurgicheskij-koaguljator-nadija-4-m-200rh.html
https://providian.in.ua/p628572371-elektrohirurgicheskij-vysokochastotnyj-koagulyator.html?source=merchant_center&gclid=CjwKCAjwivemBhBhEiwAJxNWNxKfFgdyTIClfeUFMHaJR8nnZsEzRpfyDjC3kYjZcnOtgMK_nq-SKhoCCVsQAvD_BwE
http://heaco.kiev.ua/elektroxirurgicheskij-apparat-zeus-150-uk
https://ukrvet.com.ua/ua/p248273798-apparat-vysokochastotnyj-elektrohirurgicheskij.html
https://med-magazin.ua/ua/item_n6119.htm
Зважаючи на вищенаведене та керуючись ст. 4, ст. 5, ст. 23 ст. 33, ст. 35 Закону України «Про державні закупівлі» Замовником було здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість відповідно до вимог чинного законодавства України.
Для обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, у відкритих джерелах замовником здійснювався моніторинг та пошук необхідної інформації, а сама технічні специфікації та якісні характеристики аналогічних приладів, які відносяться до товару, що є предметом даної закупівлі за номером ID: UA-2023-03-24-009688-a (аналогічними приладами, вважаються товари, що відповідають назві за державними класифікаторами ДК 2025 та НК 024:2019, а саме - Електрохірургічна система Код ДК 021:2015: 33160000-9 Устаткування для операційних блоків, Код НК 024:2019: 44776 Електрохірургічна система та Приставка до операційного столу для ортопедичної тракції нижніх кінцівок Код ДК 021:2015: 33160000-9 Устаткування для операційних блоків, Код НК 024:2019: 42308 Приставка до операційного столу для ортопедичної тракції нижніх кінцівок).