-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Будівництво модульної котельні по вул. Привокзальна, 30 в м. Чернігові
Завершена
9 172 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 91 720.00 UAH
мін. крок: 1% або 91 720.00 UAH
Номер:
7adec21ee8704dd2b5a1aa6abe55f0f4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-05-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.05.2023 00:00
Період моніторингу:
05.05.2023 16:51 - 27.05.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
05.05.2023 № 123
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
23 UA-2023-03-24-008205-a 24.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Укрспецсервіс», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель регіональної філії «Південно-Західна залізниця» АТ «Укрзалізниця» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями від 24.03.2023 року, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 24 березня 2023 року №8, реєстр тендерних пропозицій від 03.04.2023, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Укрспецсервіс» (далі – ТОВ «Укрспецсервіс»), протокол розкриття тендерних пропозицій від 07.04.2023, повідомлення про намір укласти договір від 07.04.2023, Договір підряду від 21.04.2023 № ПЗ/НРП-23342/НЮ на суму 8 947 900,00 грн. з ПДВ, пояснення Замовника, надані 11.05.2023 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
26.05.2023 13:59 - 01.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
26.05.2023 13:59
Запити/Пояснення
Номер:
6ccc1dd52b674b2da1023990695953a6
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
08.05.2023 16:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі будівництва модульної котельної по вул.Привокзальна,30 в м.Чернігові (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-24-008205-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту п.5 Розділу 6 тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
3. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «УКРСПЕЦСЕРВІС» вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
c2edf38baf5f43288309fd02b4783dee
Назва:
Пояснення на запит від 08.05.2023р., щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі будівництва модульної котельної по вул.Привокзальна,30 в м. Чернігові (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-24-008205-a)
Дата опублікування:
11.05.2023 18:26
Опис:
Запитання 1: Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Відповідь: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені у відповідності до діючих технічних регламентів, вимог та положень нормативних документів АТ Укрзалізниця». Для вищезазначеної закупівлі при визначені технічних та якісних характеристик предмета закупівлі ініціатор закупівлі керувався проектною документацією та наявним обладнанням для виконання робіт, а саме:
- «Будівництво модульної котельні по вул. Привокзальна,30 в м. Чернігів» 78-к-ПЗ, виконаний Харківським відділенням філії «Проектно-вишукувальний інститут залізничного транспорту» АТ «Українська залізниця»;
- «Газопостачання модульної котельні БМГК-2000 замість існуючої котельні по вул. Привокзальна, 30 м. Чернігів» 428-20, виконаний АТ «Чернігівгаз».
- Перелік наявного обладнання у замовника згідно акту №1 приймання виконаних будівельних робіт за грудень місяць 2017 року відповідно до Договору № ПЗ/НРП-171533/НЮ від 28.09.2017 року.
Очікувана вартість закупівлі визначена в порядку, передбаченому організаційно-розпорядчими документами АТ «Укрзалізниця», примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою Наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 р. та Наказом Мінекономіки № 649 від 07.04.2020 р. «Про внесення змін до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Для вищезазначеної закупівлі очікувана вартість визначалась на підставі зведених кошторисних розрахунків вартості будівництва та позитивних експертних звітів вище вказаних проектних документацій.
На підтвердження вищезазначеної інформації, надаються окремими файлами наступні документи:
1. Зведений кошторисний розрахунок будівництва модульної котельні по вул. Привокзальна,30 в м. Чернігові;.
2. Зведений кошторисний розрахунок газопостачання модульної котельні БМГК-2000 замість існуючої котельні по вул.. Привокзальна, 30 м. Чернігів;
3. Акт №1 приймання виконаних будівельних робіт за грудень місяць 2017 року;
4. Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проектної документації «Будівництво модульної котельні по вул. Привокзальна,30 в м. Чернігів»;
5. Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проектної документації «Газопостачання модульної котельні БМГК-2000 замість існуючої котельні по вул. Привокзальна, 30 м. Чернігів».
Запитання 2: Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту п.5 Розділу 6 тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Відповідь: Переможцем процедури закупівлі будівництва модульної котельної по вул.Привокзальна,30 в м. Чернігові, ТОВ «УКРСПЕЦСЕРВІС» до підписання договору, було надано забезпечення виконання договору у формі оригіналу банківської гарантії №23-25GR0009 від 19.04.2023р (гарант Філія акціонерного товариства Державний експортно-імпортний банк України на суму гарантії 447 395,00 грн. з терміном дії до 31.01.2024р.
На підтвердження вищезазначеної інформації, надаються окремими файлами наступні документи:
1. Сканована копія банківської гарантії №23-25GR0009 від 19.04.2023р.;
2. Сканована копія Банківської ліцензії виданої акціонерному товариству «Державний експортно-імпортний банк України»;
3. Сканована копія довіреності на право підписання гарантії;
4. Наказ про прийняття на роботу підписанта гарантії.
Запитання 3: Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «УКРСПЕЦСЕРВІС» вимог частини другої статті 41 Закону.
Відповідь: Переможцем процедури закупівлі будівництва модульної котельної по вул.Привокзальна,30 в м. Чернігові, ТОВ «УКРСПЕЦСЕРВІС» на виконання вимог частини другої статті 41 Закону надано Інформаційний лист щодо наявності електронної ліцензії на право проведення робіт із провадження господарської діяльності, пов’язаної із створення об’єктів архітектури (дата прийняття рішення та номер наказу про видачу ліцензії – 21 вересня 2015 року, №35-Л) яка діє з 21 вересня 2015 року та є безстроковою, відповідно до Закону про ліцензування. Інформація про наявність у ТОВ «УКРСПЕЦСЕРВІС» ліцензії перевірена на офіційному веб-сайті «Портал державної електронної системи у сфері будівництва» та наявна у Реєстрі-учасники будівництва-ліцензіати.
На підтвердження вищезазначеної інформації, надається окремим файлом Інформаційний лист щодо наявності електронної ліцензії на право проведення робіт із провадження господарської діяльності, пов’язаної із створення об’єктів архітектури.