ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи. Системи протипожежного захисту (послуги з розробки робочої документації та улаштування блискавкозахисту будівлі, системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей)
ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи. Системи протипожежного захисту (послуги з розробки робочої документації та улаштування блискавкозахисту будівлі, системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей) згідно документації.
Склад послуг:
1.Розробити робочу документацію на улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей на підставі вихідних даних.
1.1. Розробити робочу документацію улаштування блискавкозахисту будівлі.
2.1. Виконати монтажні та пусконалагоджувальні роботи улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщування про пожежу та управління евакуюванням людей.
2.2. Виконати роботи по улаштуванню блискавкозахисту будівлі.
Завершена
10 985 345.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 54 926.72 UAH
Період моніторингу:02.05.2023 12:16 - 24.05.2023 00:00
Статус:Порушення не виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.05.2023 № 118
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2023-03-24-007880-a 24.03.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 23 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи 24.03.2023 року №ВТО/44, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну ТОВ «Л. С. ЦЕНТР-ЗАХИСТУ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.04.2023 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 10.04.2023, договір від 19.04.2023 № №ВТО/44/ЛС відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 08.05.2023.
Період усунення порушень:24.05.2023 13:08 - 30.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:24.05.2023 13:08
Запити/Пояснення
69408
Номер:79ada8ad56b0433395d1dffe284d30e4
Назва:Запит про надання пояснень
Дата опублікування:03.05.2023 11:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:09.05.2023 00:00
Автор:ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40479560
Контактна особа:
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) +38 (0 93) 548-46-23 dkfc1817@ukr.net
Адреса:
Ukraine
Опис:Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
p7s
sign.p7s
69830
Номер:c6cd497d86214d13af571f03504352f4
Назва:Надання пояснень.
Дата опублікування:08.05.2023 17:44
Автор:Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
×
Код ЄДРПОУ:
39833860
Контактна особа:
Філіц Людмила Олегівна 380442530086 tender.osvita@ukr.net
Адреса:
01021, Україна, Київська область, Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:Управлінням освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації (далі — Управління) в рамках здійснення моніторингу Північним Офісом Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Державної аудиторської служби України (далі — ДАСУ), опрацьовано опрацьовано запит про надання пояснення та/або документів в рамках здійснення моніторингу у розрізі стадій проведення процедури закупівлі за предметом закупівлі «45310000-3 Електромонтажні роботи. Системи протипожежного захисту (послуги з розробки робочої документації та улаштування блискавкозахисту будівлі, системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей. )», ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-24-007880-a.
За результатами опрацювання надаємо пояснення.
Керуючись примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства україни 18.02.2020 № 275 та згідно з наказом мінекономіки від 15.04.2020 №708 «про затвердження порядку визначення предмета закупівлі» здійснено закупівлю послуг з розробки робочої документації та улаштування блискавкозахисту будівлі, системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначено відповідно до вимог щодо дотримання законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки та з метою вжиття протипожежних заходів у закладах освіти Печерського району.
З метою проведення протипожежних заходів та створення безпечних умов для перебування учасників освітнього процесу, збереження майна, яке належить закладам освіти Печерського району, при розробленні технічного завдання на вищевказану закупівлю, були враховані вимоги Кодексу цивільного захисту, України (глава 13), Правил пожежної безпеки України, затверджених наказом MBC від 31.12.2014 № 1417, а також виконання протоколу (копії додаються) складенного Відділом запобігання надзвичайним ситуаціям та заходів цивільного захисту Печерського РУ ГУ ДСНС України у м. Києві, де необхідністю є виконання захисту будівель від прямих попадань блискавки і вторинних її проявів, а також їх перевірку відповідно до вимог ДСТУ Б В.2.5-38:2008 «Інженерне обладнання будинків і споруд. Улаштування блискавкозахисту будівель і споруд» (п.1.21. глава 1, розділ ІV, абзац 2, НАПБ А 01. 001-2014 «Правила пожежної безпеки в Україні») та інше.
В технічних вимогах щодо надання послуг чітко визначено, які саме послуги (роботи) повинні здійснюватись Виконавцем та встановлені вимоги до ïx якісного та безпечного виконання відповідно до наступних нормативно правових документів:
ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво»;
ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту".
ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування (CEN/TS 54-14:2018, IDT).
ДБН В.2.5-23:2010 "Проектування електрообладнання об'єктів цивільного призначення".
ГОСТ 12.4.009-83 «ССБТ. Пожежна техніка для захисту об'єктів. Основні види. Розміщення та обслуговування».
НАПБ А.01.001-2014 «Правила пожежної безпеки в Україні».
НПАОП 40.1-1.32-01 "Правила будови електроустановок. Електрообладнання спеціальних установок".
МЕ та ВПУ Наказ №476 від 21.07.2017 «Правила улаштування електроустановок».
ПУЕ - Правила улаштування електроустановок для України, та іншим нормативно-правовим актам.
ДСТУ EN 62305-1:2012 «Захист від блискавки. Частина 1. Загальні принципи»;
ДСТУ EN 62305-2:2012 «Захист від блискавки. Частина 2. Керування ризиками»;
ДСТУ EN 62305-3:2012 «Захист від блискавки. Частина 3. Фізичні руйнування споруд та небезпека для життя людей».
ДСТУ EN 62305-4:2012 Захист від блискавки. Частина 4. Електричні та електронні системи, розташовані в будинках і спорудах (EN 62305-4:2011, IDT).
Очікувану вартість закупівлі визначено на підставі аналізу ринку та відкритих джерел інформації в межах бюджетних призначень, відповідно до кошторису на 2023 рік 4511021 “Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти” по КЕКВ 2240. (Копія додається).
Відповідно до вимог частини 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 зі змінами, (зі змінами), обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі опубліковано на офіційному сайті Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації за посиланням https://sites.google.com/view/pechosvita/.
Усі закупівлі Управлінням здійснюються відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об`єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.