• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з поточного ремонту по заміні вікон та дверних блоків на металопластикові в приміщенні ЦСО Філії № 2 КНП «МКЛ № 16» ДМР за адресою: ж/м Придніпровськ, вул. Електрична, 15

Завершена

293 254.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 466.27 UAH
Номер: 5147b0ae2a30463ea1914f0c2e99c85f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-03-27-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.06.2023 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 23.06.2023 15:22 - 15.07.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 22.06.2023 № 145 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 22.06.2023 № 145 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 10 UA-2023-03-24-006436-a 24.03.2023 КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, urchstas@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі встановлено не дотримання вимог пункту 15 Особливостей, п.14 Порядку №1082 та пункту 3 розділу І Порядку №708. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону №922 з урахуванням Особливостей установлено не дотримання вимог пункту 28 Особливостей та порушено абзац перший частини 3 статті 22 Закону №922. За результатами аналізу питань відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ВК НІКС", відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 2 та 5, 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26 січня 1993 року № 2939-XII, статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 липня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам Закон №922 та тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 01.04.2023, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.04.2023 № 98, тендерну пропозицію учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВК НІКС", повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 03.04.2023, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 12.04.2023, договір надання послуг від 12.04.2023 №206, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 30.06.2023. Моніторингом питання визначення предмету закупівлі установлено, що на порушення норми пункту 15 Особливостей та всупереч пункту 3 розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 р. №708, код предмета закупівлі послуг вказано за показником другої цифри Єдиного закупівельного словника, тоді як код предмету закупівлі послуг має визначатися замовником за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Поряд з цим, на порушення норми пункту 24 Особливостей та відповідно вимог п.14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082, під час унесення інформації щодо предмета закупівлі послуг в оголошення, Замовником не вказано коду послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Аналізом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону №922 з урахуванням Особливостей установлено, що у пункті 4 розділу 6 тендерної документації Замовник визначив вимоги, які не відповідають у повній мірі вимогам пункту 17 Особливостей у редакції на дату складання тендерної документації, а саме не вказано не застосування Замовником норми частини дев’ятої статті 41 Закону у разі закінчення строку дії договору про закупівлю, виконання договору про закупівлю або його розірвання. Таким чином, не дотримано вимоги пункт 28 Особливостей та порушено вимоги абзацу першого частини 3 статті 22 Закону №922 в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства.
Період усунення порушень: 13.07.2023 18:06 - 28.07.2023 00:00
Дата публікації висновку: 13.07.2023 18:06

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Наказ про винесення догани
Дата публікації звіту: 18.07.2023 10:51

Запити/Пояснення