-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з поточного ремонту по заміні вікон та дверних блоків на металопластикові в приміщенні ЦСО Філії № 2 КНП «МКЛ № 16» ДМР за адресою: ж/м Придніпровськ, вул. Електрична, 15
Завершена
293 254.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 466.27 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 466.27 UAH
Номер:
5147b0ae2a30463ea1914f0c2e99c85f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-27-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.06.2023 00:00
Період моніторингу:
23.06.2023 15:22 - 15.07.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
22.06.2023 № 145
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 22.06.2023 № 145
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
10 UA-2023-03-24-006436-a 24.03.2023 КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі встановлено не дотримання вимог пункту 15 Особливостей, п.14 Порядку №1082 та пункту 3 розділу І Порядку №708.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону №922 з урахуванням Особливостей установлено не дотримання вимог пункту 28 Особливостей та порушено абзац перший частини 3 статті 22 Закону №922.
За результатами аналізу питань відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ВК НІКС", відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 2 та 5, 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26 січня 1993 року № 2939-XII, статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 липня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам Закон №922 та тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 01.04.2023, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.04.2023 № 98, тендерну пропозицію учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВК НІКС", повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 03.04.2023, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 12.04.2023, договір надання послуг від 12.04.2023 №206, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 30.06.2023.
Моніторингом питання визначення предмету закупівлі установлено, що на порушення норми пункту 15 Особливостей та всупереч пункту 3 розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 р. №708, код предмета закупівлі послуг вказано за показником другої цифри Єдиного закупівельного словника, тоді як код предмету закупівлі послуг має визначатися замовником за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Поряд з цим, на порушення норми пункту 24 Особливостей та відповідно вимог п.14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082, під час унесення інформації щодо предмета закупівлі послуг в оголошення, Замовником не вказано коду послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Аналізом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону №922 з урахуванням Особливостей установлено, що у пункті 4 розділу 6 тендерної документації Замовник визначив вимоги, які не відповідають у повній мірі вимогам пункту 17 Особливостей у редакції на дату складання тендерної документації, а саме не вказано не застосування Замовником норми частини дев’ятої статті 41 Закону у разі закінчення строку дії договору про закупівлю, виконання договору про закупівлю або його розірвання.
Таким чином, не дотримано вимоги пункт 28 Особливостей та порушено вимоги абзацу першого частини 3 статті 22 Закону №922 в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства.
Період усунення порушень:
13.07.2023 18:06 - 28.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
13.07.2023 18:06
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Наказ про винесення догани
Дата публікації звіту:
18.07.2023 10:51
Запити/Пояснення
Номер:
ea50a6b21d7d40a1bc67f8b1a7ea5ebc
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
27.06.2023 12:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК021-2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-24-006436-a), яку проведено КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року №2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон №922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із наступних питань:
1. Просимо надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Пунктом 15 Особливостей визначено, що предмет закупівлі визначається Замовником відповідно до вимог Закону №922 та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 р. №708, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 09 червня 2020 року за №500/34783 (далі Порядок №708).
В оголошенні про проведення відкритих торгів вид предмета закупівлі Замовником визначено як послуги.
Пунктом 21 частини першої статті 1 Закону №922 визначено, що послуги – будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науководослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт.
Пунктом 3 розділу І Порядку №708 передбачено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Моніторингом установлено, що код предмета закупівлі послуг «Послуги з поточного ремонту по заміні вікон та дверних блоків на металопластикові в приміщенні ЦСО Філії № 2 КНП «МКЛ № 16» ДМР за адресою: ж/м Придніпровськ, вул. Електрична, 15.», в оголошенні визначено за кодом ДК021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт, тобто із зазначенням другої цифри Єдиного закупівельного словника, що суперечить вимогам пункту 3 Розділу І Порядку №708.
Чому Замовником при визначенні предмету закупівлі не дотримано норму пункту 3 Розділу І Порядку №708?
3. У пункті 4 розділу 6. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, яка затверджена протоколом від 24.03.2023 №93 зазначено, що Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої – п’ятої, сьомої та восьмої статті 41 Закону, та Особливостей. Проте, пунктом 17 Особливостей у редакції згідно з Постановою КМ № 157 від 17.02.2023 визначено, що Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей, чим не дотримано вимоги пункту 17 Особливостей у редакції від 17.02.2023.
Чому Замовником при складанні тендерної документації не дотримано норму пункту 17 Особливостей у редакції від 17.02.2023?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Номер:
c2d92c0c9e7a4dd292e559c668c0fbb2
Назва:
пояснення по запиту
Дата опублікування:
30.06.2023 09:40
Опис:
В електронній системі закупівель 24.03.2023 року оприлюднена інформація по закупівлі (ID: UA-2023-03-24-006436-a) «Послуги з поточного ремонту по заміні вікон та дверних блоків на металопластикові в приміщенні ЦСО Філії № 2 КНП «МКЛ № 16» ДМР за адресою: ж/м Придніпровськ, вул. Електрична, 15» (ДК021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року №2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон №922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), очікувана вартість закупівлі складає 293 254 грн. з ПДВ.
1.Для підтримки будівлі Філії № 2 в придатному для експлуатації стані, а саме приміщення (ЦСО), для систематичного та своєчасного підтримання роботи лікарні у зв’язку з збільшенням кількості паціентів, які знаходятся на лікуванні у час воєнного стану на Україні виникла необхідність в проведенні поточного ремонту по заміні вікон та дверних блоків на металопластикові в приміщенні ЦСО Філії № 2 КНП «МКЛ № 16» ДМР за адресою: ж/м Придніпровськ, вул. Електрична, 15.
Орієнтовний розмір витрат на поточний ремонт обумовленно на підставі комерційних пропозицій (додаються) та моніторингу ринкових цін на інтернет-ресурсах.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовано відповідно до потреб Замовника, визначено дефектним актом, який підтверджує необхідність ремонту матеріального об'єкта та містить перелік необхідних матеріалів та робіт, які необхідно виконати.
Якісні характеристики предмета закупівлі
1. Якість послуг повинна відповідати умовам діючих будівельних норм і правил, стандартів та інших нормативно-правових актів в галузі будівництва, з урахуванням вимог Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України.
2. Поточний ремонт повинен виконуватись з дотриманням правил безпеки (використання екологічно безпечних матеріалів тощо).
3. Технічні та якісні характеристики послуг повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам, технічним умовам), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля.
Віконна конструкція повинна забезпечити Коефіцієнт опору теплопередачі Rq min=0,90 (м²К/Вт). Профіль монтажною шириною не менше – 70 мм, камер – не менше шести, склопакет – 4LowE-14Ar-4-14Ar-4LowE або еквівалент.
Віконні вироби повинні відповідати ДСТУ EN 14351-1:2020 та ДБН В.2.6 -31:2021 пункт 5.2 таблиця 1 (підтверджкеться наданням сертифікату відповідності та прототолу випробувань на пропонуємий виріб), забезпечувати високу міцність, мати 2 контури ущільнювача, не руйнуватися від сонячного випромінювання (не всихати, не змінювати структуру, не випаровувати шкідливих речовин, не змінювати колір), товщина зовнішньої стінки віконного профілю – не менше 2,6 мм, армування профілю – оцинкований метал товщиною не менше 1,2 мм. Коефіцієнт опору теплопередачі 0,9 м2 °С/Вт. Колір профілю – білий. Монтажна ширина не менше – 70 мм.
Склопакети мають відповідати вимогам ДСТУ EN 1279:2022 та ДБН В.2.6-31:2021 пункт 5.2 таблиця 1 (підтверджкеться наданням сертифікату відповідності та прототолу випробувань на пропонуємий склопакет).
Профіль дверний повинен забезпечувати високу міцність, мати 2 контури ущільнювача, не руйнуватися від сонячного випромінювання (не всихати, не змінювати структуру, не випаровувати шкідливих речовин, не змінювати колір), армування стулки не менше – 2 мм, рами не менше – 1,5 мм, завіси – GreenteQ або еквівалент кращий за якістю, доводчики Geze або еквівалент кращий за якістю, замки дверні Fuhr або еквівалент кращий за якістю.
Якість Товару, що поставляється, повинна відповідати вимогам до товарів цього типу.
На підтвердження Учасник повинен надати:
- протокол випробувань на блоки віконні з комбінації профілів ПВХ щодо відповідності до ДСТУ Б В 2.7-130:2007, ДСТУ Б В 2.7-17-2000;
- сертифікат відповідності вікон з ПВХ профілю щодо відповідності до ДСТУ EN 14351-1:2020(ЕN 14351-1:2006+ А2:2016, IDT) п.п.4.2; 4.5; 4.12; 4.14; 4.21;
- висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на прокладки ущільнювальні для вікон та дверей щодо відповідності до ДСТУ Б В 2.7-242:2010;
20 Заповнення дверних прорізів готовими дверними блоками площею більше 3 м2 з металопластику у кам'яних стінах м2 3,99
21 Дверні блоки металопластикові (профіль WDS 404, фурнітура ARХ, заповнення 4Satin-8-4-12- 4LowE/сендвич 32 мм) 1900х2100 мм м2 3,99
22 Дюбель-шуруп 6,0х60 мм шт. 10,6134
23 Піна монтажна л 0,531867
- висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи профілів полівінілхлоридні для огороджувальних будівельних конструкцій щодо відповідності до ДСТУ Б В 2.7-130:2007;
-сертифікат відповідності дверей зовнішніх з ПВХ профілю щодо відповідності до ДСТУ EN 14351-1:2020 та ДБН В.2.6 -31:2021 пункт 5.2 таблиця 1.
- Сертифікат ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги»
- сертифікат відповідності на армування.
- сертифікати відповідності та протокол випробувань на профіль ПВХ;
- сертифікат відповідності та протокол випробувань на склопакети;
- протокол випробувань віконного блоку із пропонуємим склопакетом;
- Лист від заводу виробника про можливість виконання роботи в повному обсязі та в визначений час. Якщо учасником аукціону буде не завод виробник, то необхідно надати лист-гарантію від заводу виробника та дилерський договір про співпрацю.
- Коефіцієнт опору теплопередачі вікон має бути не менше за 0,9м2К/Вт.
- Коефіцієнт опору теплопередачі для дверей має бути не менше за 0,7 м2 К/Вт.
Товар повинен поставлятися комплектно відповідно до вимог стандартів та технічних умов, повинен бути новим. Упаковка, в якій відвантажується товар, повинна відповідати державним стандартам або технічним умовам, забезпечувати його зберігання та не пошкодження під час транспортування.
Товар повинен відповідати вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки.
Доставка товару, завантажувально-розвантажувальні роботи, демонтаж та монтаж конструкцій у місцях поставки, а також навантаження та вивезення будівельного сміття здійснюються Учасником своїми силами та за власний рахунок, про що у складі пропозиції надається гарантійний лист.
Учасник у тендерній пропозиції подає паспорт на металопластикові конструкції. У паспорті вказуються комплектуючі, які використані при виготовленні конструкцій, усі технічні характеристики, необхідні для визначення відповідності вимогам замовника, а також повинно бути графічне зображення конструкцій з чіткими розмірами.
Схема монтажу металопластикових конструкцій має містити інформацію про кількість елементів кріплення, їх тип, тощо у відповідності до ДСТУ (ТУ, ДБН).
Технічні характеристики мають відповідати технічним вимогам товару або бути кращими.
Гарантійний термін на товар повинен складати не менше 5 (п’яти) років. У складі пропозиції Учасник повинен надати Довідку із зазначенням гарантійного терміну пропонованого ним товару.
В пропозиції Учасник повинен чітко зазначати фірму виробника та модель пропонованого товару. Недотримання вищевказаної вимоги є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Ми, ___________________, у разі визнання нас переможцем торгів та укладення договору із Замовником про надання послуг згодні та підтверджуємо свою можливість і готовність виконувати усі вимоги Замовника, зазначені у тендерній документації.
Учасник повинен надати Акт візуального обстеження об’єкту (в довільній формі), складений учасником закупівлі та підписаний замовником. В даному акті обов’язково зазначаються відомості про дату огляду об’єкту, уповноважені особи учасника та замовника, стан об’єкту, тощо.
Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі (за кошти Національної Служби Здоров’я України).
Очікувана вартість предмета закупівлі: 293 254 грн. з ПДВ. Очікувана вартість визначена виходячи із бюджетних призначень та вартості поточного ремонту, відповідно до Дефектного акту. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена (розрахована) методом порівняння ринкових цін (з урахування підвищення цін на ринку), відповідно за даними електронної системи закупівель очікувана вартість аналогічних закупівель, що проводились в системі Прозоро:
За 2023 рік:
ID: UA-2023-01-16-005963-a, Поточний ремонт по заміні вікон на металопластикові та улаштуванню укосів у терапевтичному відділенні на 4-ому поверсі головного корпусу КНП «МКЛ № 16» ДМР за адресою: м. Дніпро, проспект Богдана Хмельницького,19 (ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) – 1 послуга (394 200,00 грн. з ПДВ), кількість виробів 18 шт. 67,089 кв. м.
За 2022 рік:
ID: UA-2022-11-10-013116-a, Послуги з поточного ремонту із заміни вікон та дверей на металопластикові у приміщеннях № 116, 117, 120, 121, 123, 124, 125 5-го поверху терапевтичного відділення головного корпусу КНП «МКЛ №16» ДМР за адресою: м. Дніпро, проспект Богдана Хмельницького, 19 (ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) – 1 послуга. (266 500,00 грн. з ПДВ.), кількість виробів 10 шт. 44,7391 кв. м.
2. Пунктом 15 Особливостей визначено, що предмет закупівлі визначається Замовником відповідно до вимог Закону №922 та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 р. №708, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 09 червня 2020 року за №500/34783 (далі Порядок №708). В оголошенні про проведення відкритих торгів вид предмета закупівлі Замовником визначено як послуги. Пунктом 21 частини першої статті 1 Закону №922 визначено, що послуги – будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науководослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт. Пунктом 3 розділу І Порядку №708 передбачено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Моніторингом установлено, що код предмета закупівлі послуг «Послуги з поточного ремонту по заміні вікон та дверних блоків на металопластикові в приміщенні ЦСО Філії № 2 КНП «МКЛ № 16» ДМР за адресою: ж/м Придніпровськ, вул. Електрична, 15», в оголошенні визначено за кодом ДК021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт, тобто із зазначенням другої цифри Єдиного закупівельного словника, що суперечить вимогам пункту 3 Розділу І Порядку №708.
У частині застосування знака Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 необхідно орієнтуватися на загальні вимоги до його визначення, які встановлює Порядок № 708. Тобто, предмет закупівлі послуг замовник має визначати за показником четвертої цифри ДК 021:2015. Який саме цифровий код для предмета закупівлі послуг з поточного ремонту слід вибрати, законодавство не врегульовує. Тож зазначаємо той, який за змістом найбільше відповідає таким послугам.
3.У пункті 4 розділу 6. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, яка затверджена протоколом від 24.03.2023 №93 зазначено, що Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої – п’ятої, сьомої та восьмої статті 41 Закону, та Особливостей. Проте, пунктом 17 Особливостей у редакції згідно з Постановою КМ № 157 від 17.02.2023 визначено, що Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей, чим не дотримано вимоги пункту 17 Особливостей у редакції від 17.02.2023.
В пункті 4 розділу 6. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації зазначене недотримання вимог було допущене Замовником випадково, через недостатнє приведення положення тендерної документації у відповідність до норм пункту 17 Особливостей. Замовник розуміє, що положення тендерної документації потребують доопрацювання та приведення у відповідність до вимог чинного законодавства, але це жодним чином не вплинуло на результат виконання та якість наданих послуг.
Та з огляду на те що з початку масованих обстрілів нашої енергоінфраструктури з боку рф, відкриті торги проводилися без застосування електронного аукціону у системі Prozorro, що у нинішніх умовах дозволило заощадити кошти Замовника і дає достатньо високу економію часу, а це важлива причина для виконання послуг під час війни. Учасником процедури закупівлі: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВК НІКС", для підтвердження відповідності УЧАСНИКА закупівлі було надано всі документи, які вимагалися тендерною документацією до визначення переможця данної процедури закупівлі. Для укладення договору учасник процедури закупівлі, надав інформацію про право підписання договору Додаток 1 Уставні документи учасника (додаються).
Для запобігання в подальшому порушень зобов’язуюсь більш ретельно переглядати документацію та документи переможця вжити максимальних заходів щодо неухильного дотримання норм чинного законодавства закупівель у своїй подальшій роботі.