• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Дизельне паливо (талони) , Бензин А-95 (талони) код ДК 021:2015 – 09130000-9 - Нафта і дистиляти

Завершена

396 920.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 984.60 UAH
Номер: 178b51782cb94682890a459650943cb4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-30-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.05.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 30.05.2023 12:52 - 21.06.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 30.05.2023 № 16-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 30.05.2023 № 16-з Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2023-03-24-005736-a 24.03.2023 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Адреса: Ukraine, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 99) 555-05-13, kolodiynataliya86@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями установлено порушення вимог пункту 14 Наказу №1082. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей із змінами, встановлені порушення пунктів 41, 44 Особливостей . За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2023 рік, своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених Законом № 922-VIII – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення такого порушення в подальшому та з дотриманням вимог пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року №610/34893, пунктів 41, 44 Особливостей (шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 червня 2023 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2023 рік, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), із змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2023 № 157 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. № 1178», розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Закарпатського обласного комунального підприємства «Міжнародний аеропорт Ужгород (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи № 37 від 24 березня 2023р року; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ОККО-ПОСТАЧ» (далі - ТОВ «ОККО-ПОСТАЧ»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про та про намір укласти договір з ТОВ «ОККО-ПОСТАЧ» від 05.04.2023 №43; повідомлення про намір укласти договір від 05.04.2023; договір від 20.02.2023 № 148/2023. За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року №610/34893 (далі – Порядок №1082) в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремих електронних полях не зазначена інформація щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Так, Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено лише код предмета закупівлі ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти, тоді як Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749 містить наступну позиції щодо товару, який має намір придбати Замовник, а саме: 09134200-9 – Дизельне паливо та 09132000-3 Бензин. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостей із змінами, встановлено наступне. У пункті 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник зазначив підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах відповідно до статті 17 Закону № 922-VIII, в той час як такі підстави визначені у пункті 44 Особливостей із змінами, внесеними Постановою № 157. Зокрема, підпункти 3, 6, 11, 12 пункту 44 Особливостей викладені в новій редакції, а підстави для відмови учаснику в участі у відкритих торгах, зазначені у пункті 13 частини першої статті 17 Закону № 922-VIII, у новій редакції пункту 44 Особливостей взагалі відсутні. У пункті четвертому розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник зазначив підстави відхилення тендерної пропозиції учасника (переможця) торгів без врахування змін, внесених до пункту 41 Особливостей підпунктом 19 пункту 2 змін, внесених Постановою № 157, а саме: викладені у новій редакції абзаци третій та сьомий підпункту 1 пункту 41 Особливостей. Також, Замовником не враховані зміни, внесені до абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей, а абзац третій підпункту 2 Особливостей виключений з підстав відхилення тендерної пропозиції учасника.
Період усунення порушень: 06.06.2023 15:55 - 21.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 06.06.2023 15:55

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Проведено розяснювальні роботи, і надалі буде враховано п 14 Наказу №1082, буде уповноважена особа відправлена на навчання.
Дата публікації звіту: 09.06.2023 15:21

Запити/Пояснення