• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Кейтерингові послуги (Послуги з надання харчування дітям з супроводом (батьками, опікуном, усиновлювачем, законним представником)

Завершена

4 532 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 660.00 UAH
Номер: 0a407e2fbcfc46c3beb16be27bee818e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-06-07-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.06.2023 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 07.06.2023 14:03 - 29.06.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 06.06.2023 № 138 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 06.06.2023 № 138 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 30 UA-2023-03-24-005484-a 24.03.2023 Одеський обласний благодійний фонд реабілітації дітей-інвалідів «Майбутнє» Код ЄДРПОУ: 24533439 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, urchstas@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону №922 з урахуванням Особливостей установлено не дотримання норми пункту 28 Особливостей та абзацу першого частини 3 статті 22 Закону №922. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ", відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5, 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26 січня 1993 року № 2939-XII, статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 червня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам Закон №922 та тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Одеського обласного благодійного фонду реабілітації дітей-інвалідів «Майбутнє» (далі Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 01.04.2023, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.04.2023 №9, тендерну пропозицію учасника ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ", повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 03.04.2023, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 10.04.2023, договір про закупівлю від 10.03.2023 № 1-Т, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 22.06.2023. Аналізом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону №922 з урахуванням Особливостей установлено, що у підпункт 2 пункту 4.3 розділу 4 Додатку 3 до тендерної документації у проект договору Замовником включено інформацію щодо зміни істотних умов договору в частині погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, чим не дотримано норму пункту 28 Особливостей так як внесення таких змін суперечить предмету закупівлі, який визначено Замовником як «послуги». Зазначена норма зміни істотних умов договору стосується товару, про що свідчить пункт 19 Особливостей. З огляду на зазначене, відображення у тендерній документації вказаної вище зміни істотних умов договору не відповідає абзацу першому частини 3 статті 22 Закону №922 в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства.
Період усунення порушень: 26.06.2023 15:10 - 11.07.2023 00:00
Дата публікації висновку: 26.06.2023 15:10

Оскарження висновку в суді

Опис: подано адміністративний позов до Одеського окружного адміністративного суду 30.06.2023 р., № 420/15735/23.
Дата публікації: 30.06.2023 13:18
Дата відкриття провадження: 30.06.2023 00:00
Номер відкриття провадження: 420/15735/23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Надано протокол наради ООБФРДІ "МАЙБУТНЄ" щодо врахування в роботі висновку Східного офісу Держаудитслужби
Дата публікації звіту: 20.01.2025 16:03

Запити/Пояснення