-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт пункту обігріву та «Пункту незламності» приміщення Глухівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Глухівської міської ради Сумської області за адресою: 41400, Україна , Сумська обл., м. Глухів, вул.. Інститутська, буд. 41
п.10 ПКМУ 1178 від 12.10.2022р.
Завершена
700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 500.00 UAH
Номер:
903cd0b0038e4739a99e697d335f6ca9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-18-000081
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.04.2023 00:00
Період моніторингу:
18.04.2023 16:28 - 10.05.2023 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.04.2023 №21-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 18.04.2023 №21-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-03-24-003417-a 24.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення абзацу третього пункту 51 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзаців другого підпункту 2 та третього підпункту 3 пункту 41 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку шляхом розірвання укладеного за результатами торгів договору, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 квітня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Глухівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 24.03.2023 (протокол № 24), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 03.04.2023, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЕТАЛОН-ЧАСУ» (далі – ТОВ «ЕТАЛОН-ЧАСУ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 03.04.2023 № 30, повідомлення про намір укласти договір від 03.04.2023, договір від 10.04.2023 № 35, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 20.04.2023 року.
За результатами моніторингу процедури закупівель установлено, що Замовник вносив зміни до тендерної документації, а саме 29.03.2023 виклав в новій редакції додаток 2.
При цьому, на порушення абзацу четвертого пункту 51 Особливостей Замовник не оприлюднив в окремому документі перелік змін, що вносились до тендерної документації.
Також, за результатами моніторингу установлено, що Замовник у додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі» встановив вимогу, що учасник на підтвердження відповідності виконаних будівельних робіт і якісних характеристик матеріалів і конструкцій, які використовуються в процесі виконання робіт, повинен надати у складі тендерної пропозиції, зокрема, висновки санітарно-епідеміологічної експертизи для дверних блоків (включаючи висновки для профільної системи і термопанелей, матеріалів які використовуються для оздоблення стін (шпаклівки, ґрунтовки, фарби), улаштування покриття підлоги, герметизації монтажних швів дверних прорізів, а також для плит заповнень підвісної стелі.
Відповідно до пунктів 5,8,9,16 Підсумкової відомості ресурсів, наданої у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕТАЛОН-ЧАСУ», учасником під час виконання робіт буде використовуватися фарба олійна, ґрунтовка глибокого проникнення, фарба водоемульсійна та шпаклівка.
Проте, учасником ТОВ «ЕТАЛОН-ЧАСУ» у складі тендерної пропозиції не надано висновки Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на зазначені матеріали, що не відповідає вимогам додатку 2 тендерної документації Замовника.
Однак, Замовник на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕТАЛОН ЧАСУ» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та визначив його переможцем торгів.
Крім того, моніторингом установлено, що відповідно до розділу 3 додатку 1 до тендерної документації Замовника, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель довідку в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між переможцем та замовником раніше не було укладено договорів, або про те, що переможець процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно, підстав, що призвели б до його дострокового розірвання і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, не було, або довідку з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах (для цього переможець (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
Однак, ТОВ «ЕТАЛОН-ЧАСУ» після визначення його переможцем торгів не надано зазначеної довідки.
Відповідно до абзацу третього підпункту 3 пункту 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 цих особливостей.
Однак, Замовник на порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 41 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ «ЕТАЛОН-ЧАСУ» та уклав з ним договір від 10.04.2023 № 35.
Період усунення порушень:
26.04.2023 17:30 - 11.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
26.04.2023 17:30
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до рішення Управління Північно-Східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, Замовником прийнято рішення, укласти додаткову угоду на розірвання договору. Додаткова угода №1 від 28.04.2023 року до договору № 35 від 10.04.2023р.
Дата публікації звіту:
28.04.2023 12:25
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
-
Дата публікації:
01.05.2023 09:12
Запити/Пояснення
Номер:
92445a23ef8e4f86ac43da1719a8f039
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
19.04.2023 09:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.04.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Поточний ремонт пункту обігріву та «Пункту незламності» приміщення Глухівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Глухівської міської ради Сумської області за адресою: 41400, Україна , Сумська обл., м. Глухів, вул.. Інститутська, буд. 41» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-24-003417-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
9eea0ce3b65e4cd38a3dcecae300af05
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
20.04.2023 10:01
Опис:
На Ваш запит щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі поточний ремонт пункту обігріву та «Пункту незламності» приміщення Глухівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Глухівської міської ради Сумської області за адресою: 41400, Україна Сумська обл., м. Глухів, вул.. Інститутська, буд. 41, за номером ID:UA-2023-03-24-003417-а.
Нижче наведено інформацію щодо документів, на підставі яких здійснюється обґрунтування розміру бюджетного призначення технічних та якісних характеристик закупівлі, а саме: рішення сесії про надання коштів на обслуговування поточний ремонт пункту обігріву та «Пункту незламності» приміщення Глухівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Глухівської міської ради Сумської області за адресою: 41400, Україна Сумська обл., м. Глухів, вул.. Інститутська, буд. 41; дефектний акт у якому зазначено всі необхідні витрати на проведення ремонтних робіт з урахуванням правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013, затверджена наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293, посиланням на веб-сайт http://glukhiv-zosh2.edukit.sumy.ua/stattya_30_zakonu_ukraini_pro_osvitu/derzhavni_zakupivli/