• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (Крупи)

ДК 021:2015 - 15613380-5 Вівсяні пластівці; ДК 021:2015 - 15614200-7 Рис шліфований; ДК 021:2015 - 15613000-8 Продукція із зерна зернових культур

Завершена

118 680.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 200.00 UAH
Номер: 9aa9e9c5fbfe44cc99553962af853818
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-04-06-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.04.2023 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 06.04.2023 13:00 - 28.04.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: Н А К А З 05.04.2023 № 27-з Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель UA-2023-03-24-003024-a, яку проводить Комунальне некомерційне підприємство "Запорізька обласна клінічна лікарня" Запорізької обласної ради. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 95) 234-11-70, golubvaleriy82@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП "ВАХОВСЬКИЙ І.О." установлено порушення вимог пунктів підпункту 2 п. 41 Особливостей та пункту 2 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, а саме відмінити торги з особливостями, керуючись ст.32 Закону та п.47 Особливостей (неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: «12» квітня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерної пропозиції ФОП "ВАХОВСЬКИЙ ІВАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ". Під час моніторингу проаналізовано: річний план Виконавчого комітету Вільнянської міської ради (далі - Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 25.10.2022 №25.10.2, тендерну пропозицію Фізичної особи підприємця "ВАХОВСЬКИЙ ІВАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ" (далі - ФОП "Ваховський І.О."), повідомлення про намір укласти договір. Моніторингом встановлено, що пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено надання учасником договору про співпрацю з виробником продукції, що є предметом закупівлі або оригінал листа (договір) виробника або представника, представництва, філії виробника, яким підтверджується співпраця виробника з учасником та забезпечує простежуваність походження харчової продукції. В складі тендерної пропозиції ФОП "ВАХОВСЬКИЙ І.О." декларації якості та посвідчення якості наступних виробників продуктів борошномельно-круп'яної промисловості: - ТОВ «Стас і К»; - ТОВ «Арт-Бізнес Плюс» (в декларації зазначено ООО «Арт Бизнес Плюс, г. Днепропетровск, Украина»); - СФГ «Скорук А.В.»; - ТОВ «Агроприват»; - ТОВ «Азимут Трейд»; - ТОВ «Дар-Землі». На вищезазначених деклараціях якості та посвідченнях якості зазначено штамп підприємства – постачальника ФОП «Кулеш О.С.» За даними інформаційної системи youcontrol.com.ua https://youcontrol.com.ua/catalog/fop_details/39283077/ вищезазначений ФОП «Кулеш О.С.» має наступні види діяльності: - 46.36 Оптова торгівля цукром, шоколадом і кондитерськими виробами; • - 47.11 Роздрібна торгівля в неспеціалізованих магазинах переважно продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами; • - 46.38 Оптова торгівля іншими продуктами харчування, у тому числі рибою, ракоподібними та молюсками; • - 47.99 Інші види роздрібної торгівлі поза магазинами. В ході моніторингу направлено запит Замовнику щодо надання інформації або посилання на наявність в тендерній пропозиції ФОП "ВАХОВСЬКИЙ І.О." договору про співпрацю з виробником продукції/ оригінал листа (договір) виробника або представника, представництва, філії виробника, яким підтверджується співпраця виробника з учасником. Замовником станом на 11.04.2023 не надано інформацію щодо відсутності/наявності вищезазначених документів, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП "ВАХОВСЬКИЙ І.О." установлено порушення вимог підпункту 2 п. 41 Особливостей та пункту 2 частини 1 статті 31 Закону, в частині невідхилення тендерної пропозиції переможця, внаслідок не відповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Період усунення порушень: 12.04.2023 09:41 - 27.04.2023 00:00
Дата публікації висновку: 12.04.2023 09:41

Запити/Пояснення