• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 77310000-6-Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень. Покоси газонів, висадка квіткових рослин та квіткових композицій і забезпечення належного їх утримання на території Франківського району м. Львова.

Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами). Відповідно до п. 35 Особливостей відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону. Місцезнаходження замовника: 79057, Україна, Львівська обл., м.Львів, вул.Генерала Т.Чупринки,85. Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - орган місцевого самоврядування. Мова, якою повинні готуватись тендерні пропозиції : українська мова.

Завершена

5 540 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 700.00 UAH
Номер: 5790f9bbd9b44ac1a0e50ca7c73afffb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-11-24-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.11.2023 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 24.11.2023 16:54 - 16.12.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 24.11.2023 № 220 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 24.11.2023 № 220 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 1 UA-2023-03-24-001498-a 24.03.2023 Франківська районна адміністрація Львівської міської ради Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. заступника начальника відділу Людмила ХИТРЕНКО
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, olga.kolecnik@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ “ВМ КАПІТАЛ ГРУП” установлено порушення вимог пунктів 38, 40 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, стану виконання рішення Комісії АМКУ, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ Постанови №710, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю послуг від 20.06.2023 № 48/23 через укладання додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 грудня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) (далі Постанова №710), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Франківської районної адміністрації Львівської міської ради (далі Замовник) ID: UA-P-2023-03-24-000775-a на 2023 рік, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи – протокол від 28 березня 2023 р № 16/2 зі змінами (далі тендерна документація), оголошення про проведення відкритих торгів, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника-переможця торгів - ТОВ “ВМ КАПІТАЛ ГРУП”, протокольні рішення (протоколи) уповноваженої особи про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ “ВМ КАПІТАЛ ГРУП” від 05.04.2023 №16/3, про відміну торгів від 12.04.2023 №1, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі Комісія АМКУ) від 26.04.2023 №5481-р/пк-пз, від 31.05.2023 №7744-р/пк-пз, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 08.4.2023 15:30, до 10.06.2023 13:36, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 13.06.2023, договір про закупівлю послуг від 20.06.2023 № 48/23, додаткову угоду від 04.12.2023, пояснення замовника надані 08.12.2023, 14.12.2023 через електронну систему закупівель на запити Східного офісу Держаудитслужби від 06.12.2023, 11.12.2023. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався. За результатами проведеного аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям встановлено, що тендерна документація Замовника складена з порушенням вимог законодавства у сфері закупівель, а саме: в пункті 11.2 розділу «XI. Інші умови» Проекту договору про закупівлю послуг, що є Додатком 5 до тендерної документації, Замовником визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої – п’ятої, сьомої та дев’ятої статті 41 Закону. Проте, пунктом 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей. Таким чином, Замовником при складанні тендерної документації не враховано чинні норми Особливостей, чим порушено вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей. Відповідно до пункту 40 Особливостей в редакції, що діяла на дату оголошення процедури закупівлі, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника ТОВ “ВМ КАПІТАЛ ГРУП”, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, та розмістив у електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель до 08.04.2023 (оприлюднено повідомлення про намір укласти договір 17 травня 2023 16:54). Крім того, до учасника ТОВ “ВМ КАПІТАЛ ГРУП” Замовник розмістив у електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель до 10.06.2023 та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір 13 червня 2023 09:57. При цьому Замовник не виявив невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ “ВМ КАПІТАЛ ГРУП” у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією щодо відповідності кваліфікаційному критерію відповідно до статті 16 Закону (наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)), стосовно того, що договір від 26.04.2023 № 56/Т/22, предметом якого є "надання послуг з покосу газонів", не є аналогічним в розумінні Документації (аналогічним вважається Договір про надання послуг з озеленення територій та утримання зелених насаджень, із обов`язковим наданням послуг з покосів газонів, висадки та утримання квіткових рослин). Однак виявлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, стосовно того, що договір від 26.04.2023 № 56/Т/22 не є аналогічним в розумінні тендерної документації, здійснено скаржником-учасником Дочірнім підприємством "Боднарівка" Львівського комунального підприємства "Зелений Львів" (номер скарги: UA-2023-03-24-001498-a.c2). За результатами розгляду скарги Львівського комунального підприємства "Зелений Львів" в особі дочірнього підприємства "Боднарівка" рішенням Комісії АМКУ від 31.05.2023 №7744-р/пк-пз її задоволено та встановлено порушення пункту 40 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону в частині не виявлення Замовником вказаних вище невідповідностей. Поряд з цим Комісія АМКУ рішенням від 31.05.2023 №7744-р/пк-пз зобов’язала Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ “ВМ КАПІТАЛ ГРУП” переможцем процедури закупівлі номером UA-2023-03-24-001498-a, яке Замовник виконав 06.06.2023. При цьому, Комісія АМКУ своїм рішенням від 31.05.2023 №7744-р/пк-пз не зобов’язувала Замовника до вчинення ним дій, зокрема виявлення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника ТОВ “ВМ КАПІТАЛ ГРУП” кваліфікаційному критерію відповідно до статті 16 Закону (наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)), які фактично були виявлені скаржником, та їх виправлення. Однак на порушення вимог частини пункту 40 Особливостей Замовник без наявності на те підстав (виявлення невідповідностей здійснено скаржником-учасником Дочірнім підприємством "Боднарівка" Львівського комунального підприємства "Зелений Львів" відповідно до його скарги за номером UA-2023-03-24-001498-a.c2, прийнятої до розгляду Комісією АМКУ 23.05.2023), розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 08.11.2022 із переліком інформації та/або документів, які повинен подати учасник ТОВ “ВМ КАПІТАЛ ГРУП” для усунення виявлених невідповідностей, зокрема що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону (наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)). Відповідно до пункту 38 Особливостей у разі відхилення замовником найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції відповідно до цих особливостей замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, що розташовані за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цими особливостями. Отже, на порушення вимог пункту 38 Особливостей Замовник продовжив розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ “ВМ КАПІТАЛ ГРУП” та не розглянув після виконання рішення Комісії АМКУ від 31.05.2023 №7744-р/пк-пз наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки визначені Особливостями. Надані Замовником протягом строку проведення моніторингу пояснення (інформація) через електронну систему закупівель на запити Східного офісу Держаудитслужби від 06.12.2023, 11.12.2023 щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, не спростували виявлених порушень.
Період усунення порушень: 20.12.2023 16:42 - 04.01.2024 00:00
Дата публікації висновку: 20.12.2023 16:42

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Франківська районна адміністрація Львівської міської ради (Замовник), на виконання висновку моніторингу UA-M-2023-11-24-000022 та зобов’язанння щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 20.12.2023 щодо закупівлі поcлуг за ДК 021:2015: 77310000-6-Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень. Покоси газонів, висадка квіткових рослин та квіткових композицій і забезпечення належного їх утримання на території Франківського району м. Львова (UA-2023-03-24-001498-a) здійснила заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку шляхом укладання та оприлюднення в електронній системі закупівель додаткової угоди №2 від 22.12.2023р. до договору № 48/23 від 20.06.2023 р. про припинення зобов’язань за договором.
Дата публікації звіту: 22.12.2023 10:47

Запити/Пояснення