-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Хлібопродукти , свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Завершена
277 650.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 388.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 388.25 UAH
Номер:
4f393f0e57a74ad086196b1a73ba4e3c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-11-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.04.2023 00:00
Період моніторингу:
11.04.2023 10:45 - 03.05.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.04.2023 № 26-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 10.04.2023 № 26-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2023-03-23-009305-a 23.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей установлено порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 22, пункту 3-7 Розділу X «Прикінцевих та перехідних положень» Закону.
За результатом аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог підпункту 3 пункту 41, пункту 44 та підпункту 1 пункту 48 Особливостей.
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, виконання вимог Постанови № 710 – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, порушення усунуто шляхом розірвання договору про закупівлю на підставі додаткової угоди від 20.04.2023 № 1.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 квітня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Онуфріївського геріатричного пансіонату на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію учасника фізичної особи-підприємця Самброс Інна Степанівна (далі – ФОП Самброс І. С.), рішення про кваліфікацію учасника б/д б/н, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю, укладений між Замовником та ФОП Самброс І. С. від 10.04.2023 № 146 на суму 276 241,00 грн (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору, додаткова угода від 20.04.2023 № 1, пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей установлено, що у пункті 11.2 Розділу 11 «Інші умови» проекту Договору Додатку 3 до тендерної документації, умови внесення змін до істотних умов договору передбачені відповідно до Закону, але без урахування вимог Особливостей, чим порушено вимоги пункту 8 частини 2 статті 22 та пункту 37 Розділу X «Прикінцевих та перехідних положень» Закону.
За результатом аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що Замовником при проведенні відкритих торгів на порушення вимог підпункту 3 пункту 41 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію переможця торгів ФОП Самброс І. С., як такого що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Особливостей.
Так, відповідно до пункту 3 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у пункті 44 Особливостей» Додатку 1 до тендерної документації:
«Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 44 Особливостей».
Однак, переможцем торгів ФОП Самброс І. С. не надано у строк і спосіб документи, що підтверджують відсутність вищезазначених підстав.
Внаслідок встановленого на порушення вимог підпункту 1 пункту 48 Особливостей відкриті торги автоматично не відмінено.
Період усунення порушень:
25.04.2023 17:07 - 10.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
25.04.2023 17:07
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
через виявлені порунення у сфері законодавства та через неможливість їх усунення , було прийнято рішення розірвати договір № 146 від 10,04,2023 року
Дата публікації звіту:
01.05.2023 11:05
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
-
Дата публікації:
02.05.2023 11:10
Запити/Пояснення
Номер:
71e3c8272a364359b1a553a2f7ae690a
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
12.04.2023 10:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.04.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-23-009305-a) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
707d529b93064ef697ed6a2ef9ac09da
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
12.04.2023 11:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.04.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-23-009305-a) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Чому Вами не відхилено переможця як такого, що не надав у строк та спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Особливостей, чим недотримано вимоги підпункту 3 підпункту 41 та пункту 44 Особливостей?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
4c2f699b1259464887534919636affab
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
17.04.2023 15:56
Опис:
Через неможливість усунення порушень у сфері законодавства , виявлених в процесі моніторинга повідомляємо , що було прийнято рішення розірвати договір № 146 від 10.04.2023 року ( UA-2023-03-23-009053-a) з ФОП Самброс І.С. про , що було направлено лист на електронну пошту