-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Мастила
Завершена
685 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 850.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 850.00 UAH
Номер:
498620b00b5948599c2d6f8b9b5cc5f0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-12-000093
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.06.2023 00:00
Період моніторингу:
12.06.2023 17:00 - 04.07.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.06.2023 № 60-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
12.06.2023 № 60-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11. UA-2023-03-23-008290-a, 23.03.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів Закону та Постанові № 1178; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону № 922 та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178, особливості); відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону № 922 та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Ірпіньводоканал» (далі – замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів UA-2023-03-23-008290-a; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи замовника (протокол від 23.03.2023 № 96) та оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 23 березня 2023 року об 14:48; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи замовника (протокол від 23.03.2023 № 96) зі змінами, внесеними протоколом від 28.03.2023 № 101 та оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 28 березня 2023 року об 17:02; запитання до процедури від 27.03.2023, 29.03.2023, 30.03.2023 та відповіді замовника від 28.03.2023, 30.03.2023, 31.03.2023; вимога про усунення порушення UA-2023-03-23-008290-a.b1 від 27.03.2023 та відповідь замовника від 28.03.2023; вимога про усунення порушення UA-2023-03-23-008290-a.b2 від 27.03.2023 та відповідь замовника від 28.03.2023; Перелік змін до тендерної документації за процедурою відкритих торгів з особливостями, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 28 березня 2023 року об 14:48; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТД «ІММ»; вимога щодо обґрунтування аномально низької ціни до 05.04.2023; лист-обгрунтування щодо аномально низької ціни пропозиції від 03.04.2023 № 03/04; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Комунального підприємства «Ірпіньводоканал» від 05.04.2023 № 104; тендерну пропозицію учасника ТОВ «Нова Формула»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Комунального підприємства «Ірпіньводоканал» від 11.04.2023 № 110; повідомлення про намір укласти договір від 11.04.2023; договір від 19.04.2023 № 73/23 на суму 643 284,36 грн. (з ПДВ) з ТОВ «Нова Формула».
За результатами процедури закупівлі між замовником та ТОВ «Нова Формула» укладено договір від 19.04.2023 № 73/23 на загальну суму 643 284,36 грн. (з ПДВ).
Період усунення порушень:
22.06.2023 14:51 - 28.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
22.06.2023 14:51
Запити/Пояснення
Номер:
49b9503302524e5fa056393ab1b95b6a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.06.2023 13:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.06.2023 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Мастила» ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби очікуваною вартістю 685 000,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-23-008290-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із такого питання:
- Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надати інформацію та її документальне підтвердження.
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
cfafa0758ec54df5b42575ed635274d1
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
20.06.2023 15:39
Опис:
Розмір витрат, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі аналізу фактичного використання товарів, робіт та послуг для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника, та з урахуванням вимог нормативних документів (ДСТУ EN, ДСТУ ГОСТ тощо). При визначенні очікуваної вартості закупівлі Замовник проводив ринкові консультації, що передували закупівлі, з потенційними постачальниками з дотриманням принципів недискримінації та прозорості. Замовник зробив запит цінових пропозицій у виробників/постачальників/надавачів послуг щодо конкретних послуг та отримав 3 комерційні пропозиції щодо предмету закупівлі. Використовуючи ці дані та враховуючи ціни попередніх закупівель та метод порівняння ринкових цін Замовник визначив загальну очікувану вартість закупівлі.