-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Грушевського в м. Косів Івано-Франківської області» (код ДК 021:2015:454530007 Капітальний ремонт і реставрація).
Завершена
3 695 026.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 36 950.26 UAH
мін. крок: 1% або 36 950.26 UAH
Номер:
acbbd806194341c9b68c2bed64cb6789
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-17-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.04.2023 00:00
Період моніторингу:
17.04.2023 11:09 - 09.05.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
Н А К А З
17.04.2023 №19-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
від 17.04.2023 №19-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі 4 UA-2023-03-23-006280-a 23.03.2023 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178 встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 та пунктів 14 та 17 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178.
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ "МОНОЛІТ-БРУК", встановлено порушення частини 2, підпункту 3 пункту 41 Постанови №1178 та з урахуванням пункту 44 цих особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому встановленого порушення вимог пунктів 14 та 17 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178 при складанні тендерної документації, частини 2, підпункту 3 пункту 41 Постанови №1178 та з урахуванням пункту 44 цих особливостей здійснити заходи шляхом припинення зобов’язань за договором від 11.04.2023 №44 (розірвання договору, спосіб розірвання мають обрати сторони) відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 26 квітня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Постанова №1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік КОСІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КОСІВСЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), тендерну пропозицію ТОВ "МОНОЛІТ-БРУК", протокольне рішення (протокол) від 04.04.2023 №2, повідомлення про намір укласти договір від 04.04.2023, договір від 11.04.2023 №44 (далі - Договір).
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення пункту 17 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178 в ТД Замовника не зазначено такі відомості як посада посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками. Слід зазначити, що згідно пункту 35 частини першої статті 1 Закону уповноважена особа (особи) - службова (посадова) чи інша особа, яка є працівником замовника і визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель згідно з цим Законом на підставі власного розпорядчого рішення замовника або трудового договору (контракту). Крім того, у Національному класифікаторі України «Класифікатор професій ДК 003:2010», затвердженому наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 28.07.2010 №327 із змінами, така посада як «уповноважена особа» відсутня.
На порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178 Замовником у тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
За результатами розгляду тендерної пропозиції встановлено, що учасником ТОВ "МОНОЛІТ-БРУК" на вимогу, встановлену Замовником у ТД в складі своєї тендерної пропозиції на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надано копію договору від 29.11.2021 №184, зазначеного в довідці про досвід виконання аналогічних договорів від 30.03.2023 вих.№30\03-23-02 (далі-Довідка), проте без додатків, які визначені Розділом 13 «Додатки до договору», а саме: Додаток 1 – Договірна ціна та Додаток 2 – Календарний план-графік виконання робіт, як вимагалося у пункті 5 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД.
Також, до вищеописаного договору, учасником ТОВ «МОНОЛІТ-БРУК» на вимогу, встановлену пунктом 5 Розділу 3 ТД не надано:
- копії документів, що підтверджують виконання договору (-ів): акти виконаних робіт (форма КБ-2В) та довідка про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), що свідчать про виконання робіт, оформлені належним чином;
- копії позитивного відгуку (-ів) за договором (-ами) вказаними у Довідці від замовника, одержувача бюджетних коштів, у якому обов’язково має бути зазначено: дата його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, суму договору, суму виконаних робіт, а також інформацію про якість виконаних робіт, дотримання термінів виконання, відсутність претензій з боку замовника або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору.
Поряд з цим, учасником надано копію Договору поставки №116 від 04.05.2020, зазначеного в Довідці за предметом закупівлі «Конструкційні матеріали» (пункт договору 1.1.2), який за предметом закупівлі не відповідає вимогам, встановленим у пункті 5 Розділу 3 ТД Замовника, а саме: під аналогічним договором необхідно розуміти: договори на виконання робіт будівництва, реконструкції, капітального та поточного ремонту доріг.
На підтвердження кваліфікаційного критерію такого як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасником ТОВ «МОНОЛІТ-БРУК» не надано: Довідку учасника в довільній формі, завірену підписом уповноваженої особи учасника, про наявність власного або орендованого (лізинг) заводу (обладнання), що буде залучений на виробництво бруківки для виконання робіт на об’єкті, з інформацією щодо типу (стаціонарний, мобільний, найменування, марка, модель), його місцезнаходження, потужність;
- у підтвердження наявності в учасника власного заводу (обладнання), що буде залучений при виконанні робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі, учасник в складі пропозиції надає засвідчені копію документів, що підтверджують право власності на нього або обліку, а також бухгалтерську довідку про знаходження заводу (обладнання), який включений учасником до довідки, на балансі Учасника за підписом керівника та головного бухгалтера або бухгалтера, та/або за підписом фізичної особи-підприємця;
- у підтвердження наявності в учасника орендованих (лізинг) заводу (обладнання), що буде залучений при виконанні робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі, учасник в складі пропозиції надає копію договору оренди (лізингу), чинного протягом всього строку виконанні робіт, що є предметом закупівлі, а також оригінал листа-підтвердження від власника заводу (обладнання) (орендодавця за договором) щодо не заперечення використання учасником потужностей заводу (обладнання) для виконання робіт, що є предметом закупівлі, в потрібній кількості протягом усього строку виконанні робіт визначеного договором про закупівлю, як вимагалось підпунктом 2.3 пункту 5 Розділу 3 ТД Замовника.
Також, якщо у разі відсутності власних/орендованих/лізинг виробництв, учасник зобов’язаний у складі пропозиції надати довідку у довільній формі з наступним документальним підтвердженням про придбання бруківки з інформацією про постачальника - його місцезнаходження. Учасником, на вимогу підпункту 2.3 пункту 5 Розділу 3 ТД Замовника такої довідки не надано.
На підтвердження кваліфікаційного критерію такого як наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасником ТОВ «МОНОЛІТ-БРУК» на вимогу підпункту 3.3 пункту 5 Розділу 3 ТД Замовника не надано, зокрема:
- підтвердження можливості дотримання ним під час виконання робіт по даній закупівлі вимог законодавства щодо охорони праці шляхом надання в складі пропозиції протоколів/витягів з протоколів підтверджуючих наявність знань із загального курсу з охорони праці у керівника учасника та виконавця робіт (виконроба або начальника дільниці, або майстра, що вказані у довідці) та посвідчення, підтверджуюче вищезазначене в цьому абзаці, видане на згаданих працівників;
- учасник повинен підтвердити можливість дотримання ним під час виконання робіт по даній закупівлі вимог законодавства щодо охорони праці, а саме – НПАОП 0.00-1.62-12, шляхом надання в складі пропозиції протоколу/витягу з протоколу щодо наявності знань із охорони праці у керівника учасника та посвідчення, підтверджуюче вищезазначене в цьому абзаці, видане на згаданого працівника.
Також, учасником ТОВ «МОНОЛІТ-БРУК» у складі своєї тендерної пропозиції не надано гарантійний лист, складений в довільній формі, в якому учасник підтверджує, що не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь де зазначається повна інформація про засновника та кінцевого бенефіціарного власника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по-батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство, як вимагалося Замовником у пункті 5 Розділу 3 ТД.
На вимогу пункту 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)» Розділу 3 ТД учасником ТОВ «МОНОЛІТ-БРУК» не надано Додаток 1 до тендерної документації «ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ. ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ.ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ».
Також, у цьому ж пункті 6 Розділу 3 ТД Замовником чітко визначено, що тендерна пропозиція, яка містить неповний обсяг та перелік послуг, зазначених в Додатку 1 до тендерної документації, не містить необхідні документи, що вимагаються цією тендерною документацією, буде відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Таким чином, на порушення частини 1 та 2 пункту 41 Постанови №1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «МОНОЛІТ-БРУК», як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Поряд з цим, варто зазначити, що Замовником у пункті 5 Розділу 3 ТД вказано, що у випадку не врахування учасником під час подання тендерної пропозиції, зокрема невідповідність послуг/товарів та учасника, зазначеним нормативно-правовим актам, учасник вважатиметься таким, що не відповідає встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а його тендерна пропозиція підлягатиме відхиленню на підставі підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця торгів ТОВ «МОНОЛІТ-БРУК» встановлено, що Замовником у пункті 5 Розділу 3 ТД вимагається від Переможця процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 та абзаці 14 пункту 44 особливостей.
Переможцем торгів ТОВ «МОНОЛІТ-БРУК» не надано жодного документу/гарантійного листа/довідки, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 та абзацом 14 пункту 44 Постанови №1178.
На порушення підпункту 3 пункту 41 Постанови №1178 Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «МОНОЛІТ-БРУК» в зв’язку з тим, що переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих особливостей.
Період усунення порушень:
26.04.2023 14:07 - 11.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
26.04.2023 14:07
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання вимоги Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області за результатами здійсненого моніторингу закупівлі за
предметом «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Грушевського в м. Косів Івано-Франківської області»
(код ДК 021:2015:454530007 Капітальний ремонт і реставрація), дійшли взаємної згоди укласти цю додаткову угоду про дострокове припинення договору.
Дата публікації звіту:
02.05.2023 08:34