-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Оплата послуг з утримання в належному санітарно-технічному стані об'єктів благоустрою (нанесення та відновлення дорожньої розмітки)
Завершена
1 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 15 000.00 UAH
Номер:
f21031741f704fe7aa1837a1bf5ffd88
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-17-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.04.2023 00:00
Період моніторингу:
17.04.2023 11:07 - 09.05.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
Н А К А З
17.04.2023 №19-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
від 17.04.2023 №19-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі 8 UA-2023-03-23-003290-a 23.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Трафік Менеджмент Груп», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень, із врахуванням пояснення Замовника, не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 01 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 №1178 (зі змінами) (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства Калуської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «Трафік Менеджмент Груп», протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 05.04.2023 року, протокольне рішення від 04.04.2023 №41, від 06.04.2023 №42 та №43, повідомлення про намір укласти договір, договір від 13.04.2023 №33, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 21.04.2023 року.
Період усунення порушень:
01.05.2023 11:29 - 05.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
01.05.2023 11:29
Запити/Пояснення
Номер:
64c1edb7635f4f04a7bdd28919e3b305
Назва:
Запит замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:
19.04.2023 14:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.04.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Оплата послуг з утримання в належному санітарно-технічному стані об'єктів благоустрою (нанесення та відновлення дорожньої розмітки)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-23-003290-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
Чому Замовником надано учаснику ТОВ «Трафік Менеджмент Груп» вимогу про усунення невідповідностей з вимогою надання цінової пропозиції (договірну ціну, пояснювальну записку, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів, розрахунки прибутку, загальновиробничих та адміністративних витрат) відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021року № 281, з врахуванням змін та складена із застосуванням програмного комплексуАВК-5, АС 4 тоді як, відповідно до пункту 40 Постанови №1178 Замовник не надає вимогу про усунення невідповідностей в разі коли відсутня інформації (та/або документи) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонуються учасником процедури в його тендерній пропозиції?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
be8b9f72046f44daba2cd9292c9272c5
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
21.04.2023 15:48
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», розглянувши запит Західного офісу Держаудитслужби, який надійшов через електронну систему закупівель 19 квітня о 14:01 год. про надання пояснення чому Замовником надано учаснику ТОВ «Трафік Менеджмент Груп» вимогу про усунення невідповідностей повідомляю наступне.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів від 17.02.2023 № 157 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178» абзацом 2 пункту 40 визначено: «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо».
Перевіривши тендерну пропозицію Учасника ТОВ «Трафік Менеджмент Груп» встановлено, що Учасник в складі тендерної пропозиції надав всі документи, які вимагались тендерною документацією до закупівлі «Оплата послуг з утримання в належному санітарно-технічному стані об'єктів благоустрою (нанесення та відновлення дорожньої розмітки)», UA-2023-03-23-003290-a, в тому числі Учасником надано цінову пропозицію (договірну ціну, пояснювальну записку, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів, розрахунки прибутку, загальновиробничих та адміністративних витрат). Проте виявлено, що Учасник допустив помилку, а саме: подані розрахунки до договірної ціни розраховані відповідно до Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженою Наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022р. № 753, а не відповідно до кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва» та «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021року № 281, з врахуванням змін та складена із застосуванням програмного комплексуАВК-5, АС 4, тощо, як було передбачено умовами підпункту 4 пункту 4. «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» Додатку 1 до тендерної документації.
Тому, керуючись п.40 Постанови, а саме, що в складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «Трафік Менеджмент Груп» документи надані в повному обсязі, та їх виправлення не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого Учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, а також дані документи містяться у Додатку 1 до тендерної документації «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)», Замовник не мав жодних законних підстав не надати Учаснику повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в його тендерній пропозиції в електронній системі закупівель, оскільки, не надавши 24 години на виправлення наведених вище невідповідностей у тендерній пропозиції Учаснику, Замовником було б порушено норми та основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема: добросовісної конкуренція серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Принагідно хочу додати, що економія коштів місцевого бюджету за результатом проведення даної закупівлі склала 431 645,15 грн.