• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Чернівецької області (Чернівецький район, Чернівецька область) (ДК 021:2015 63710000-9 – Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)

Завершена

250 000 325.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 250 001.62 UAH
Номер: 109390b1d1e24b54941c1de85958273d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-07-03-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.06.2023 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 03.07.2023 16:07 - 25.07.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 30.06.2023 № 204 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 14 UA-2023-03-23-001053-a 23.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, holod.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ДП «Чернівецький облавтодор» встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Техно-Буд-Центр», своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання Договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 липня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 23.03.2023 (протокол № 20-ЕУ) із змінами, затвердженими рішенням уповноваженої від 24.03.2023 (протокол № 23-ЕУ), від 28.03.2023 (протокол № 30-ЕУ), від 03.04.2023 (протокол № 36-ЕУ) та від 11.04.2023 (протокол № 42-ЕУ), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Техно-Буд-Центр» (далі – ТОВ «Техно-Буд-Центр») та дочірнього підприємства «Чернівецький облавтодор» відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» (далі – ДП «Чернівецький облавтодор»), протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення від 15.06.2023 про намір укласти договір про закупівлю, договір від 22.06.2023 № 20 на суму 139 956 284,00 грн. (далі – Договір), додаткову угоду від 22.06.2023 № 1 до цього договору, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) від 04.04.2023 № 4219-р/пк-пз, від 18.05.2023 № 6855-р/пк-пз, пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 11.07.2023 та 18.07.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії не здійснювався. Відповідно до пункту 2.1 розділу 2 додатку 1 до тендерної документації Замовника учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід необхідні для надання послуг із зазначенням інформації, встановленої таблицею 2.1. До переліку обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників відносяться, зокрема: - інженер з охорони праці (не менше 1 особи); - оператори машин та механізмів (оператори машин/машиністи/, водії, трактористи) у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин). На підтвердження інформації щодо наявності у учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції надати копії трудових книжок (надаються на інженерно-технічних працівників) та копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними у довідці. Учасник процедури закупівлі ДП «Чернівецький облавтодор» у складі тендерної пропозиції надав, зокрема: виправлену, на виконання вимоги про усунення невідповідностей, довідку від 12.06.2023 № 343 про кваліфікацію і досвід працівників, зокрема одного інженера з охорони праці та безпеки руху 1 категорії філії «Сторожинецький автодор» ДП «Чернівецький облавтодор» Заболотнюка В.Г., трьох машиністів котка та одного тракториста-каткіста Матейчука М.М., наказ філії «Сторожинецький автодор» ДП «Чернівецький облавтодор» від 10.08.2020 № 27-К про прийняття на роботу Заболотнюка В.Г. інженером з охорони праці та безпеки руху 1 категорії, трудову книжку Заболотнюка В.Г., наказ Вижнецького районного шляхового ремонтно-будівельного управління від 01.06.1992 № 19-К про прийняття на роботу трактористом-каткістом Матейчука М.М. При цьому, у наказі щодо Матейчука М.М. найменування роботодавця не відповідає назві ДП «Чернівецький облавтодор» та назві його 11 філій. Відповідно до записів у трудовій книжці Заболотнюка В.Г. він був звільнений з роботи у філії «Сторожинецький автодор» ДП «Чернівецький облавтодор» за наказом від 15.06.2022 № 9-К та прийнятий на роботу до цієї філії за наказом від 10.07.2022 № 10-К. Однак учасник процедури закупівлі ДП «Чернівецький облавтодор» у складі тендерної пропозиції не надав наказ від 10.07.2022 № 10-К. Відповідно до вимог частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 14.07.2023 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника щодо надання пояснення (інформації та документів) з зазначенням причин, за якими Замовник визнав тендерну пропозицію ДП «Чернівецький облавтодор» такою, що відповідає вищевказаним вимогам тендерної документації, за умови: не підтвердження приналежності вказаних автокрану та котка до ДП «Чернівецький облавтодор»; надання наказу про прийняття на роботу Матейчука М.М., виданого іншою організацією ніж ДП «Чернівецький облавтодор», не надання чинного наказу про прийняття на роботу Заболотнюка В.Г., або повідомити назви файлів у складі тендерної пропозиції ДП «Чернівецький облавтодор», які містять необхідні документи. Відповідно до пояснень Замовника, наданих на запит Держаудитслужби, невідповідність назви Учасника і його філій зумовлено проведеними реорганізаціями та перейменуваннями. Також Замовник зазначає, що визнав тендерну пропозицію Учасника такою, що відповідає вищевказаним вимогам тендерної документації за приналежністю техніки філіям Учасника, а наказ Вижницького районного шляхового ремонтно-будівельного управління №19-К від 01.06.1992р. про прийняття на роботу тракториста-каткіста ІІІ класу Матейчука М.М., виданий не іншою організацією ніж Учасник, а його правонаступником. На підтвердження цієї інформації ДП «Чернівецький облавтодор» надано накази щодо правонаступництва та перейменування філій. Крім того, у відповіді на запит Держаудитслужби, Замовником наданий чинний наказ філії «Сторожинецький автодор» ДП «Чернівецький облавтодор» від 15.07.2022 № 10-К про прийняття на роботу Заболотнюка В.Г. інженером з охорони праці та безпеки руху 1 категорії. Зауважуємо, що відповідно до пункту 38 Особливостей Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих особливостей (далі - найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція), щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Тобто для прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі Замовник розглядає ті документи, які були надані учасником у складі його тендерної пропозиції до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій, з урахуванням документів, наданих учасником на вимогу про усунення невідповідностей. Відповідно до частини 8 статті 26 Закону Учасник процедури закупівлі має право внести зміни до своєї тендерної пропозиції або відкликати її до закінчення кінцевого строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Наразі учасник мав можливість до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій надати необхідну інформацію або документи шляхом внесення змін до своєї тендерної пропозиції. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих Особливостей. Згідно із частиною восьмою статті 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Слід зазначити, що учасником процедури закупівлі ДП «Чернівецький облавтодор» у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель не було надано на підтвердження інформації щодо наявності працівників, яка міститься в довідці від 12.06.2023 № 343 про кваліфікацію і досвід працівників наказ про призначення на посаду, наказів про сумісництво або копії цивільно-правових угод, що будуть задіяні учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з трактористом-коткістом Матейчуком М.М. та інженером з охорони праці та безпеки руху 1 категорії Заболотнюком В.Г., зазначених у вказаній довідці, чим не дотримався вимог пункту 2.1 розділу 2 додатку 1 до тендерної документації Замовника. З огляду на викладене, Замовник на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ДП «Чернівецький облавтодор» як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень: 26.07.2023 17:22 - 10.08.2023 00:00
Дата публікації висновку: 26.07.2023 17:22

Оскарження висновку в суді

Опис: У відповідності до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»: «У разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду…». Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області не погодившись із висновком від 26.07.2023 року про результати проведення моніторингу подала 31.07.2023 вих. №757 Позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку від 26.07.2023 року про результати проведення моніторингу процедури закупівлі: Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Чернівецької області (Чернівецький район, Чернівецька область) (ДК 021:2015 63710000-9 – Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-23-001053-a). Додатки: 1. Платіжне доручення №527 від 31.07.2023 (сплата судового збору за позовом) на 2 аркушах (файл «Копія платіжного доручення №527 від 31.07.2023_Судовий збір.pdf»).
Дата публікації: 31.07.2023 14:17
Дата відкриття провадження: 09.08.2023 00:00
Номер відкриття провадження: № 600/5441/23-а

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Згідно постанови Сьомого апеляційного адміністративного суду від 17.06.2024 р. по справі № 600/5441/23-а апеляційну скаргу Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області залишено без задоволення, а рішення Чернівецького окружного адміністративного суду від 05 грудня 2023 року - без змін. У зв’язку з викладеним Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області повідомляє про вжиття заходів щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання Договору від 22.06.2023 р. № 20 (Повідомлення про розірвання договору за вих. № 652 від 24.06.2024 р., файл додається).
Дата публікації звіту: 26.06.2024 17:38

Запити/Пояснення