-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Чернівецької області (Чернівецький район, Чернівецька область) (ДК 021:2015 63710000-9 – Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)
Завершена
250 000 325.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 250 001.62 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 250 001.62 UAH
Номер:
109390b1d1e24b54941c1de85958273d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-07-03-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.06.2023 00:00
Період моніторингу:
03.07.2023 16:07 - 25.07.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.06.2023 № 204
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2023-03-23-001053-a 23.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ДП «Чернівецький облавтодор» встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Техно-Буд-Центр», своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання Договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 липня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 23.03.2023 (протокол № 20-ЕУ) із змінами, затвердженими рішенням уповноваженої від 24.03.2023 (протокол № 23-ЕУ), від 28.03.2023 (протокол № 30-ЕУ), від 03.04.2023 (протокол № 36-ЕУ) та від 11.04.2023 (протокол № 42-ЕУ), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Техно-Буд-Центр» (далі – ТОВ «Техно-Буд-Центр») та дочірнього підприємства «Чернівецький облавтодор» відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» (далі – ДП «Чернівецький облавтодор»), протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення від 15.06.2023 про намір укласти договір про закупівлю, договір від 22.06.2023 № 20 на суму 139 956 284,00 грн. (далі – Договір), додаткову угоду від 22.06.2023 № 1 до цього договору, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) від 04.04.2023 № 4219-р/пк-пз, від 18.05.2023 № 6855-р/пк-пз, пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 11.07.2023 та 18.07.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії не здійснювався.
Відповідно до пункту 2.1 розділу 2 додатку 1 до тендерної документації Замовника учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід необхідні для надання послуг із зазначенням інформації, встановленої таблицею 2.1.
До переліку обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників відносяться, зокрема:
- інженер з охорони праці (не менше 1 особи);
- оператори машин та механізмів (оператори машин/машиністи/, водії, трактористи) у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин).
На підтвердження інформації щодо наявності у учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції надати копії трудових книжок (надаються на інженерно-технічних працівників) та копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними у довідці.
Учасник процедури закупівлі ДП «Чернівецький облавтодор» у складі тендерної пропозиції надав, зокрема:
виправлену, на виконання вимоги про усунення невідповідностей, довідку від 12.06.2023 № 343 про кваліфікацію і досвід працівників, зокрема одного інженера з охорони праці та безпеки руху 1 категорії філії «Сторожинецький автодор» ДП «Чернівецький облавтодор» Заболотнюка В.Г., трьох машиністів котка та одного тракториста-каткіста Матейчука М.М.,
наказ філії «Сторожинецький автодор» ДП «Чернівецький облавтодор» від 10.08.2020 № 27-К про прийняття на роботу Заболотнюка В.Г. інженером з охорони праці та безпеки руху 1 категорії,
трудову книжку Заболотнюка В.Г.,
наказ Вижнецького районного шляхового ремонтно-будівельного управління від 01.06.1992 № 19-К про прийняття на роботу трактористом-каткістом Матейчука М.М.
При цьому, у наказі щодо Матейчука М.М. найменування роботодавця не відповідає назві ДП «Чернівецький облавтодор» та назві його 11 філій.
Відповідно до записів у трудовій книжці Заболотнюка В.Г. він був звільнений з роботи у філії «Сторожинецький автодор» ДП «Чернівецький облавтодор» за наказом від 15.06.2022 № 9-К та прийнятий на роботу до цієї філії за наказом від 10.07.2022 № 10-К.
Однак учасник процедури закупівлі ДП «Чернівецький облавтодор» у складі тендерної пропозиції не надав наказ від 10.07.2022 № 10-К.
Відповідно до вимог частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 14.07.2023 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника щодо надання пояснення (інформації та документів) з зазначенням причин, за якими Замовник визнав тендерну пропозицію ДП «Чернівецький облавтодор» такою, що відповідає вищевказаним вимогам тендерної документації, за умови:
не підтвердження приналежності вказаних автокрану та котка до ДП «Чернівецький облавтодор»;
надання наказу про прийняття на роботу Матейчука М.М., виданого іншою організацією ніж ДП «Чернівецький облавтодор»,
не надання чинного наказу про прийняття на роботу Заболотнюка В.Г.,
або повідомити назви файлів у складі тендерної пропозиції ДП «Чернівецький облавтодор», які містять необхідні документи.
Відповідно до пояснень Замовника, наданих на запит Держаудитслужби, невідповідність назви Учасника і його філій зумовлено проведеними реорганізаціями та перейменуваннями. Також Замовник зазначає, що визнав тендерну пропозицію Учасника такою, що відповідає вищевказаним вимогам тендерної документації за приналежністю техніки філіям Учасника, а наказ Вижницького районного шляхового ремонтно-будівельного управління №19-К від 01.06.1992р. про прийняття на роботу тракториста-каткіста ІІІ класу Матейчука М.М., виданий не іншою організацією ніж Учасник, а його правонаступником. На підтвердження цієї інформації ДП «Чернівецький облавтодор» надано накази щодо правонаступництва та перейменування філій.
Крім того, у відповіді на запит Держаудитслужби, Замовником наданий чинний наказ філії «Сторожинецький автодор» ДП «Чернівецький облавтодор» від 15.07.2022 № 10-К про прийняття на роботу Заболотнюка В.Г. інженером з охорони праці та безпеки руху 1 категорії.
Зауважуємо, що відповідно до пункту 38 Особливостей Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих особливостей (далі - найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція), щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
Тобто для прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі Замовник розглядає ті документи, які були надані учасником у складі його тендерної пропозиції до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій, з урахуванням документів, наданих учасником на вимогу про усунення невідповідностей.
Відповідно до частини 8 статті 26 Закону Учасник процедури закупівлі має право внести зміни до своєї тендерної пропозиції або відкликати її до закінчення кінцевого строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Наразі учасник мав можливість до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій надати необхідну інформацію або документи шляхом внесення змін до своєї тендерної пропозиції.
Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих Особливостей.
Згідно із частиною восьмою статті 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Слід зазначити, що учасником процедури закупівлі ДП «Чернівецький облавтодор» у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель не було надано на підтвердження інформації щодо наявності працівників, яка міститься в довідці від 12.06.2023 № 343 про кваліфікацію і досвід працівників наказ про призначення на посаду, наказів про сумісництво або копії цивільно-правових угод, що будуть задіяні учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з трактористом-коткістом Матейчуком М.М. та інженером з охорони праці та безпеки руху 1 категорії Заболотнюком В.Г., зазначених у вказаній довідці, чим не дотримався вимог пункту 2.1 розділу 2 додатку 1 до тендерної документації Замовника.
З огляду на викладене, Замовник на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ДП «Чернівецький облавтодор» як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень:
26.07.2023 17:22 - 10.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:
26.07.2023 17:22
Оскарження висновку в суді
Опис:
У відповідності до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»: «У разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду…».
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області не погодившись із висновком від 26.07.2023 року про результати проведення моніторингу подала 31.07.2023 вих. №757 Позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку від 26.07.2023 року про результати проведення моніторингу процедури закупівлі: Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Чернівецької області (Чернівецький район, Чернівецька область) (ДК 021:2015 63710000-9 – Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-23-001053-a).
Додатки:
1. Платіжне доручення №527 від 31.07.2023 (сплата судового збору за позовом) на 2 аркушах (файл «Копія платіжного доручення №527 від 31.07.2023_Судовий збір.pdf»).
Дата публікації:
31.07.2023 14:17
Дата відкриття провадження:
09.08.2023 00:00
Номер відкриття провадження:
№ 600/5441/23-а
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Згідно постанови Сьомого апеляційного адміністративного суду від 17.06.2024 р. по справі № 600/5441/23-а апеляційну скаргу Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області залишено без задоволення, а рішення Чернівецького окружного адміністративного суду від 05 грудня 2023 року - без змін. У зв’язку з викладеним Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області повідомляє про вжиття заходів щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання Договору від 22.06.2023 р. № 20 (Повідомлення про розірвання договору за вих. № 652 від 24.06.2024 р., файл додається).
Дата публікації звіту:
26.06.2024 17:38
Запити/Пояснення
Номер:
3230da72916749fea75a01a6e75b2583
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
07.07.2023 10:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Чернівецької області (Чернівецький район, Чернівецька область) (ДК 021:2015 63710000-9 – Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-03-23-001053-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
У зв’язку з чим просимо надати:
1. Інформацію та розрахунки з підтвердними документами, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на доступну для перегляду сторінку власного веб-сайту (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(их) питання(нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
b9688d721b6040b98634de7fd1ae0719
Назва:
Відповідь на запит від 07.07.2023
Дата опублікування:
11.07.2023 14:28
Опис:
На Ваш запит від 07.07.2023 року щодо надання пояснень по здійсненні моніторингу процедури закупівлі послуг «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Чернівецької області (Чернівецький район, Чернівецька область) (ДК 021:2015 63710000-9 – Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-23-001053-a) інформуємо наступне.
1. Інформація та розрахунки з підтвердними документами, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Очікувана вартість закупівлі послуг «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Чернівецької області (Чернівецький район, Чернівецька область) (ДК 021:2015 63710000-9 – Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)» визначена відповідно до Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції̈, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування затвердженої наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022р. №753 (далі – Методика) на підставі затвердженого Дефектного акту, розробленого Технічним відділом з планування, проектування, виробництва та контролю якості, відділом експлуатаційного утримання автомобільних доріг, штучних споруд та безпеки дорожнього руху шляхом складання кошторису на підставі правил та стандартів Ціноутворення у будівництві (додається у файлі «Дефектний акт.pdf»).
На підставі Дефектного акту розроблено Технічне завдання (технічна специфікація) – Додаток 3 тендерної документації у якому зазначені технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Усі пункти Технічного завдання було окошторено (складений кошторис) у відповідності до Методики, у програмному комплексі «Кошторис-Технологія» (додаються окремими файлами: 226_вр.docx, 226_зкр=250 037,046.docx, 226_Інші витрати=розрах.=. docx, 226_лк 02 01 Зем. полотно та споруди дор. водовідведенн.docx, 226_лк 02 02 Дор. одяг та покриття.docx, 226_лк 02 03 Аварійні роботи.docx, 226_лк 02 04 Організація дор. руху.docx, 226_лк 02 05 Р-ти із зим. утр.docx, 226_лк 02 06 Трансп. споруди.docx, 226_лк 02 07 Об єкти дор. сервісу та інж. облаштуванн.docx, 226_лк 02 08 Р-ти з інж.-техн. забезпечення.docx, 226_лк 02 09 Дод. перевезення.docx).
2. Посилання на доступну для перегляду сторінку власного веб-сайту (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»» обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та розміру бюджетного призначення щодо закупівлі за номером ID: UA-2023-03-23-001053-a розміщене за посиланням: https://cv.restoration.gov.ua/diialnist/5696/54609.html.
Номер:
d8eeacf1f91e42c897d85637c9378879
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
14.07.2023 14:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Чернівецької області (Чернівецький район, Чернівецька область) (ДК 021:2015 63710000-9 – Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-03-23-001053-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Відповідно до пункту 1.1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації Замовника учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку у повній відповідності із формою таблиці 1.1 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) з урахуванням переліку та кількості необхідної техніки (таблиця 1.1.1), зокрема одного автокрану, вантажопідйомністю не менше 10 т, чотирьох дорожніх котків.
У підтвердження інформації, зазначеної в довідці, учасник процедури закупівлі надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку).
Учасник процедури закупівлі дочірнє підприємство «Чернівецький облавтодор» відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» (далі – Учасник) у складі тендерної пропозиції надав, зокрема:
виправлену, на виконання вимоги про усунення невідповідностей, довідку від 12.06.2023 № 342 про наявність техніки, зокрема одного автокрану КС 3577 МАЗ 35337, чотирьох котків, в тому числі котка ДУ-48,
свідоцтво про реєстрацію ТЗ (автокрану КС 3577 МАЗ 35337) № 149781, серія ІСС,
свідоцтво про реєстрацію машини (котка ДУ-48) № 298512, серія АК.
При цьому, у вказаних свідоцтвах власником автокрану зазначено шляхове ремонтно-будівельне управління n 102 та власником котка – РАЙ ШРБУ, що не відповідає назві Учасника та назві його 11 філій.
У зв’язку з чим просимо надати пояснення (інформацію та документи) з зазначенням причин про підстави, за якими Замовник визнав тендерну пропозицію Учасника такою, що відповідає вищевказаним вимогам тендерної документації, за умови не підтвердження приналежності вказаних автокрану та котка до Учасника, або повідомити назви файлів у складі тендерної пропозиції Учасника, які містять документи, що підтверджують їх приналежність до Учасника.
2. Відповідно до пункту 2.1 розділу 2 додатку 1 до тендерної документації Замовника учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку, про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для надання послуг із зазначенням інформації встановленої таблицею 2.1.
До переліку обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників відносяться, зокрема:
- інженер з охорони праці (не менше 1 особи);
- оператори машин та механізмів (оператори машин/машиністи/, водії, трактористи) у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин).
На підтвердження інформації щодо наявності у учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок (надаються на інженерно-технічних працівників) та копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними у довідці.
Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції надав, зокрема:
виправлену, на виконання вимоги про усунення невідповідностей, довідку від 12.06.2023 № 343 про кваліфікацію і досвід працівників, зокрема одного інженера з охорони праці та безпеки руху 1 категорії філії «Сторожинецький автодор» Учасника Заболотнюка В.Г., трьох машиністів котка та одного тракториста-каткіста Матейчука М.М.,
наказ філії «Сторожинецький автодор» Учасника від 10.08.2020 № 27-К про прийняття на роботу Заболотнюка В.Г. інженером з охорони праці та безпеки руху 1 категорії,
трудову книжку Заболотнюка В.Г.,
наказ Вижнецького районного шляхового ремонтно-будівельного управління від 01.06.1992 № 19-К про прийняття на роботу трактористом-каткістом Матейчука М.М.
При цьому, відповідно до записів у трудовій книжці Заболотнюка В.Г. він був звільнений з роботи у філії «Сторожинецький автодор» Учасника за наказом від 15.06.2022 № 9-К та прийнятий на роботу до цієї філії за наказом від 10.07.2022 № 10-К.
Однак у складі тендерної пропозиції Учасника відсутній наказ від 10.07.2022 № 10-К.
У зв’язку з чим просимо надати пояснення (інформацію та документи) з зазначенням причин про підстави, за якими Замовник визнав тендерну пропозицію Учасника такою, що відповідає вищевказаним вимогам тендерної документації, за умови надання наказу про прийняття на роботу Матейчука М.М., виданого іншою організацією ніж Учасник, та не надання чинного наказу про прийняття на роботу Заболотнюка В.Г., або повідомити назви файлів у складі тендерної пропозиції Учасника, які містять необхідні накази на цих осіб, що відповідають умовам тендерної документації Замовника.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(их) питання(нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
24958a9db7b04b2786de2a158d1bfabc
Назва:
Відповідь на запит від 14.07.2023
Дата опублікування:
18.07.2023 18:07
Опис:
18.07.2023 № 720
Державна аудиторська служба України
Департамент моніторингу та перевірок закупівель
На Ваш запит від 14.07.2023 року щодо надання пояснень по здійсненні моніторингу процедури закупівлі послуг «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Чернівецької області (Чернівецький район, Чернівецька область) (ДК 021:2015 63710000-9 – Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-23-001053-a) інформуємо наступне.
1. Щодо приналежності вказаних автокрану КС 3577 МАЗ 35337 та котка ДУ-48 до власності Учасника.
Учасником ДП «Чернівецький облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» на повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (Дата публікації: 12.06.2023) завантажив 13.06.2023 файл «1.1 Довідка про наявність техніки Таблиця 1.1.pdf» в якому надана Інформаційна довідка про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), згідно форми Таблиці 1.1. вих. № 342 від 12.06.2023 року (далі – Інформаційна довідка техніки).
В інформаційній довідці техніки зазначено:
у рядку 42: колонка 3 – «Вантажний автокран/КС3577МАЗ5337, 1997», …, колонка 5 – «власний», колонка 6 – «Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу серія ІСС №149781, 08.02.2000р.».
Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу серія ІСС №149781 зареєстроване на «Шляхове ремонтно-будівельне управління № 102», адреса: Чернівецька область, Сторожинецький район, м. Сторожинець, вул. Н. Яремчука, 23;
у рядку 50: колонка 3 – «Коток /ДУ-48, 1986», …, колонка 5 – «власний», колонка 6 – «Свідоцтво про реєстрацію машини серія АК № 298512, 11.06.1996р.».
Свідоцтво про реєстрацію машини серія АК № 298512 зареєстроване на «Рай ШРБУ», адреса: м. Сокиряни, Чернівецька область.
Згідно додатку до наказу ВАТ «ДАК Автомобільні дороги України» від 23.05.2002 р. №10 «Про створення філій дочірнього підприємства «Чернівецький облавтодор» ВАТ «ДАК Автомобільні дороги України» до складу Учасника ДП «Чернівецький облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» входять 15 філій, у тому числі: філія «Сокирянський райавтодор», філія «Дорбуд-102». Невідповідність назви Учасника і його філій зумовлено проведеними реорганізаціями та перейменуваннями, а саме:
Відповідно до наказу №123 від 27.06.2000 року «Про структурні та кадрові зміни в дорожньому господарстві Чернівецької області» виданого Укравтодором, правонаступниками:
Дорожнього ремонтно-будівельного управління №102 (ДРБУ-102) є Сторожинецьке дорожнє ремонтно-будівельне державне підприємство №102 (Сторожинецьке ДРБДП-102);
Сокирянського районного шляхового ремонтно-будівельного управління (Сокирянське РайШРБУ) є Сокирянське районне дорожнє державне підприємство (Сокирянський райавтодор).
Наказом №10 від 23.05.2002 року виданого ВАТ «ДАК Автомобільні дороги України» «Про створення філій дочірнього підприємства «Чернівецький облавтодор» ВАТ «ДАК Автомобільні дороги України» правонаступниками:
Сторожинецького дорожнього ремонтно-будівельного державного підприємства №102 є філія «Дорбуд-102» дочірнього підприємства «Чернівецький облавтодор» ДАК «Автомобільні дороги України»;
Сокирянського районного дорожнього державне підприємство є філія «Сокирянський райавтодор» дочірнього підприємства «Чернівецький облавтодор» ДАК «Автомобільні дороги України».
Наказом №127 від 09.08.2005 року «Про реорганізацію та ліквідацію філій ДП «Чернівецький облавтодор» виданого ДП «Чернівецький облавтодор» на підставі наказу ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» від 01.08.2005 року № 224, філії «Дормостобуд», «Дорбуд-102» та «Доркомплект» приєднано до філії «Сторожинецький райавтодор».
Наказом № 239 від 15.08.2005 року виданого ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» філію «Сторожинецький райавтодор» перейменовано у філію «Сторожинецький автодор» дочірнього підприємства «Чернівецький облавтодор».
Отже, Замовник визнав тендерну пропозицію Учасника такою, що відповідає вищевказаним вимогам тендерної документації за приналежністю техніки філіям Учасника: філії «Сторожинецький автодор» ДП «Чернівецький облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» та філії «Сокирянський райавтодор» ДП «Чернівецький облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України».
2. Про прийняття на роботу Заболотнюка В.Г., Матейчука М.М.
Учасником ДП «Чернівецький облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» на повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (Дата публікації: 12.06.2023) завантажив 13.06.2023 файл «1.4 Довідка про наявність працівників Таблиця 2.1-1.pdf» в якому надана Інформаційна довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт, згідно форми Таблиці 2.1. вих. № 343 від 12.06.2023 року (далі – Інформаційна довідка працівників).
В інформаційній довідці працівників зазначено:
у рядку 5: колонка 2 – «Інженер з охорони праці та безпеки руху 1 категорії Філія «Сторожинецький автодор», колонка 3 – «Заболотнюк Віталій Георгійович», …, колонка 7 – «Штатний (Наказ №27-к, 10.08.2020р.)».
у рядку 77: колонка 2 – «Тракторист коткіст ІІІ класу», колонка 3 – «Матейчук Микола Миколайович», …, колонка 7 – «Штатний (Наказ №19-К, 01.06.1992р.)».
Згідно додатку до наказу ВАТ «ДАК Автомобільні дороги України» від 23.05.2002 р. №10 «Про створення філій дочірнього підприємства «Чернівецький облавтодор» ВАТ «ДАК Автомобільні дороги України» до складу Учасника ДП «Чернівецький облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» входять 15 філій, у тому числі: філія «Вижницький райавтодор», філія «Сторожинецький райавтодор». Невідповідність назви Учасника і його філій зумовлено проведеними реорганізаціями та перейменуваннями, а саме:
Відповідно до наказу №123 від 27.06.2000 року «Про структурні та кадрові зміни в дорожньому господарстві Чернівецької області» виданого Укравтодором, правонаступниками:
Вижницького районного шляхового ремонтно-будівельного управління (Вижницьке РайШРБУ) є Вижницьке районне дорожнє державне підприємство (Вижницький райавтодор);
Сторожинецького районного шляхового ремонтно-будівельного управління (Сторожинецьке РайШРБУ) є Сторожинецьке районне дорожнє державне підприємство (Сторожинецький райавтодор).
Наказом №10 від 23.05.2002 року виданого ВАТ «ДАК Автомобільні дороги України» «Про створення філій дочірнього підприємства «Чернівецький облавтодор» ВАТ «ДАК Автомобільні дороги України» правонаступниками:
Вижницького районного дорожнього державного підприємства (Вижницький райавтодор) є філія «Вижницький райавтодор» дочірнього підприємства «Чернівецький облавтодор» ДАК «Автомобільні дороги України»;
Сторожинецького районного дорожнього державного підприємства (Сторожинецький райавтодор) є філія «Сторожинецький райавтодор» дочірнього підприємства «Чернівецький облавтодор» ДАК «Автомобільні дороги України».
Наказом № 239 від 15.08.2005 року виданого ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» філію «Сторожинецький райавтодор» перейменовано у філію «Сторожинецький автодор» дочірнього підприємства «Чернівецький облавтодор».
На момент подання тендерної пропозиції Учасника тракторист коткіст ІІІ класу Матейчук Микола Миколайович був штатним працівником філії «Вижницький райавтодор» дочірнього підприємства «Чернівецький облавтодор» ДАК «Автомобільні дороги України» як правонаступника Вижницького районного дорожнього державного підприємства (Вижницький райавтодор), утвореного як правонаступник Вижницького районного шляхового ремонтно-будівельного управління (Вижницьке РайШРБУ).
Отже, наказ Вижницького районного шляхового ремонтно-будівельного управління №19-К від 01.06.1992р. про прийняття на роботу тракториста- каткіста ІІІ класу Матейчука М.М., виданий не іншою організацією ніж Учасник, а його правонаступником.
Щодо інженера з охорони праці та безпеки руху 1 категорії філії «Сторожинецький автодор» Заболотнюка В.Г. то його посада відноситься до посад інженерно-технічних працівників.
Відповідно до вимог розділу 2. Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 тендерної документації:
«…До переліку обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників відносяться: …- інженер з охорони праці (не менше 1 осіб);…
…На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок1 та копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці…
…Для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утримання і ремонтом автомобільних доріг, тощо (крім інженерів з охорони праці). Загальний стаж роботи інженерно-технічних працівників у дорожньому господарстві має становити не менше одного року. До інших працівників умови стажу не вимагаються… .
…Примітка:1Копії трудових книжок надаються на інженерно-технічних працівників…».
На момент подання тендерної пропозиції Учасника інженер з охорони праці та безпеки руху 1 категорії Заболотнюк Віталій Георгійович був штатним працівником філії «Сторожинецький автодор» дочірнього підприємства «Чернівецький облавтодор» ДАК «Автомобільні дороги України» як правонаступника Сторожинецького районного дорожнього державного підприємства (Сторожинецький райавтодор), утвореного як правонаступник Сторожинецького районного шляхового ремонтно-будівельного управління (Сторожинецьке РайШРБУ), що підтверджується записами у трудовій книжці, поданій Учасником, відповідно до зазначених вище вимог тендерної документації у файлі «1.4.5 Копії наказів інженерів по охороні праці.pdf». У цьому ж файлі Учасник завантажив наказ філії «Сторожинецький автодор» від 10.08.2020р. №27-к «Про прийняття на роботу». Оскільки, відповідно до зазначених вище вимог тендерної документації, Замовник вимагав що загальний стаж роботи інженерно-технічних працівників у дорожньому господарстві має становити не менше одного року, то Учасник надав саме наказ №27 від 10.08.2020 р., для підтвердження відповідного стажу роботи, а не наказ №10 від 15.07.2022 р., що не підтверджував такий стаж, на момент подання тендерної пропозиції. Адже Замовник у тендерній документації не конкретизував, який саме наказ про призначення на посаду подає Учасник.
Отже, Замовник визнав тендерну пропозицію Учасника такою, що відповідає вищевказаним вимогам тендерної документації, оскільки посада Заболотнюка В.Г., його фах та стаж роботи повністю їй відповідають.
Додаються окремими файлами: «Наказ №123 від 27.06.2000.pdf», «Наказ №10 від 23.05.2002.pdf», «Наказ №127 від 09.08.2005.pdf», «Наказ № 239 від 15.08.2005.pdf», «Наказ №224 від 01.08.2005.pdf», «Наказ №10-К від 15.07.2022.pdf».