• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт вул. Незалежності в с. Ільпінь Рівненського району Рівненської області (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Завершена

4 850 202.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 251.01 UAH
Номер: 60e0a440212041fcaaa1bf134bd3807f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-06-07-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.06.2023 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 07.06.2023 11:40 - 29.06.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: Н А К А З 06.06.2023 № 138 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 06.06.2023 № 138 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 24 UA-2023-03-22-012054-a 22.03.2023 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗДОЛБУНІВСЬКЕ" ЗДОЛБУНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ Код ЄДРПОУ: 37992989 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, khodyrieva.l.n@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям встановлено розбіжності щодо терміну дії тендерних пропозицій. За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 червня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі - Закон № 922) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЗДОЛБУНІВСЬКЕ" ЗДОЛБУНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі Замовник) на 2023 рік, у тому числі UA-P-2023-03-22-004145-b, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерні пропозиції учасників ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ", Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДАЛЬЯНС ГРУП", Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз", Вимоги про усунення невідповідностей до 02.04.2023, 05.04.2023, 06.04.2023, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 02.04.2023 № 167, від 04.04.2023 № 181 та від 06.04.2023 № 201, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 06.04.2023, Договір надання послуг від 12.04.2023 № 46. Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям встановлено, що умови пункту 2 Додатку 4 «ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» до тендерної документації Замовника та пункту 3.5 розділу 3.«Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника мають розбіжності щодо терміну дії тендерних пропозицій, а саме у пункті 2 Додатку 4 «ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» до тендерної документації Замовник зазначив, що учасник погоджується дотримуватися умов тендерної пропозиції протягом 90 днів з дня визначення переможця тендерних пропозицій, а у пункті 3.5 розділу 3.«Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник зазначив, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Зазначене призводить до порушення Замовником норми пункту 29 частини 1 статті 1, частини 7 статті 26 Закону № 922 та підпункту 2 пункту 41 Особливостей, згідно з якими визначено підстави для відхилення тендерних пропозицій у разі закінчення строку дії тендерної пропозиції.
Період усунення порушень: 29.06.2023 09:31 - 14.07.2023 00:00
Дата публікації висновку: 29.06.2023 09:31

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Зважаючи на Висновок про результати моніторингу процедури відкритих торгів щодо закупівлі послуг: Поточний ремонт вул. Незалежності в с. Ільпінь Рівненського району Рівненської області (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), порушення, які були виявлені під час проведення моніторингу (ідентифікатор UA-M-2023-06-07-000021), Уповноваженою особою було виконано висновок ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ та проведено заходи направлені на не допущення під час проведення майбутніх закупівель встановлених та будь яких інших порушень. Зокрема, Уповноважена особа провела детальний аналіз висновку моніторингу проведеного Східним офісом Державної аудиторської служби, Закону України «Про публічні закупівлі» та інших нормативно-правових актів в сфері публічних закупівель. Допущені порушення носять характер механічної/формальної помилки, допущеної при складанні Тендерної документації та додатків до неї та не впливають на процедуру закупівлі. Також, Уповноважена особа планує відвідати онлайн навчання для підвищення кваліфікації Уповноважених осіб щодо проведення публічних закупівель та зобов’язується врахувати інформацію зазначену у висновку для недопущення порушень при здійсненні закупівель.. З повагою!
Дата публікації звіту: 04.07.2023 15:05