• Відбір для закупівлі за рамковою угодою
  • Однолотова
  • КЕП

Меблі для відділень поштового зв'язку (в межах України, із монтажем)

Місце поставки: об’єкти поштового зв’язку відокремлених підрозділів Покупця (Волинь, Закарпаття, Івано-Франківськ, Рівне, Тернопіль, Хмельницький, Чернівці та населені пункти областей цих міст). Терміни поставки в оголошенні наведені орієнтовні. Відповідно до умов договору строк поставки: протягом 20 (двадцяти) календарних днів з моменту надання Заявки. Забезпечення виконання договору про закупівлю: 5 % від ціни Договору про закупвілю.

Завершена

5 589 397.23 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 946.99 UAH
Номер: 23020eab0a2e4ef6a39e6240982d1218
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-06-19-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.06.2023 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 19.06.2023 15:47 - 11.07.2023 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 19.06.2023 № 26-З Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 №186, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 21.04.2023 № 003100-18/4590-2023 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 19 червня 2023 року № 26-З № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 11. UA-2023-03-22-011820-a від 22.03.2023 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 693-73-06, bogdananikiforuk@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питань щодо оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про відбір учасника для укладання договору про закупівлю за рамковою угодою, розгляд пропозицій (заявок) учасників, які підписали рамкову угоду, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам рамкової угоди, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 липня 2023 року. Предметом аналізу були питання: оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про відбір учасника для укладання договору про закупівлю за рамковою угодою, розгляд пропозицій (заявок) учасників, які підписали рамкову угоду, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам рамкової угоди. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення відбору серед учасників, з якими укладено відповідну рамкову угоду; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «ВІН МЕБЛІ», Товариства з обмеженою відповідальністю «МЕБЛЕВА ФАБРИКА «МЕБЛІБУД» (далі – ТОВ «МЕБЛЕВА ФАБРИКА «МЕБЛІБУД»); протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 28.03.2023 та від 06.04.2023; повідомлення про намір укласти договір від 06.04.2023; договір поставки № 130423-08Е, укладений із ТОВ «МЕБЛЕВА ФАБРИКА «МЕБЛІБУД».
Період усунення порушень: 04.07.2023 11:05 - 08.07.2023 00:00
Дата публікації висновку: 04.07.2023 11:05