-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Ремонт та перемотка ліфтових двигунів Код ДК 021:2015 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Завершена
4 865 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 48 650.00 UAH
мін. крок: 1% або 48 650.00 UAH
Номер:
2fd000a2366046689742c72342a2b23b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-29-000089
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.05.2023 00:00
Період моніторингу:
29.05.2023 15:14 - 20.06.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
29.05.2023 № 41-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 29.05.2023 №41-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2023-03-22-010978-a від 22.03.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
Аналізом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 8 частини другої статті 22 Закону та пунктів 40, 44 Особливостей №1178 із змінами.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Сервісенерго», своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому встановлених порушень пункту 8 частини другої статті 22 Закону та пунктів 40, 44 Особливостей №1178 із змінами.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178 із змінами), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району м. Києва» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 21.03.2023 за №5, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.04.2023 за №07/23, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Сервісенерго» (далі – ТОВ «Сервісенерго»), вимогу про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 05.04.2023 року, договір про надання послуг від 13.04.2023 за №203, пояснення Замовника від 31.05.2023 отримане через електронну систему закупівель.
Згідно пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Аналізом тендерної документації встановлено, що на порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 22 Закону в додатку 3 «Проект договору» тендерної документації не зазначено порядок змін умов договору.
Згідно пункту 44 Особливостей №1178 із змінами переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Аналізом тендерної документації встановлено, що Замовником в тендерній документації не зазначено спосіб документального підтвердження відповідності переможця підставам, визначених пунктами 3, 5, 6, 12 та абзацу чотирнадцятого пункту 44 Особливостей №1178 із змінами.
В пункті 2 «Інша інформація» розділу 5 «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації Замовником зазначено підстави усунення невідповідностей в інформації та документах учасника, які не відповідають вимогам пункту 40 Особливостей №1178 із змінами.
Так, Замовником зазначено «Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю».
В той же час, в пункті 40 Особливостей №1178 із змінами визначено «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо».
Період усунення порушень:
15.06.2023 08:18 - 30.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
15.06.2023 08:18
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на зауваження щодо порушення вимог тендерної документації за результатами моніторингу закупівлі: Ремонт та перемотка ліфтових двигунів Код ДК 021:2015 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки, ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-22-010978-a, повідомляємо наступне.
Серед уповноважених осіб КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району м. Києва» додатково була проведена роз’яснювальна робота, щодо дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі», постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та недопущення в подальшому порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Крім того, додатково повідомляємо, що КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району м. Києва» заплановано проведення додаткових навчань серед уповноважених осіб у сфері публічних закупівель, задля підвищення кваліфікації робітників та уникнення порушень законодавства у сфері закупівель.
Дата публікації звіту:
16.06.2023 14:48
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
Опис:
порушення усунуто
Дата публікації:
28.06.2023 15:15
Запити/Пояснення
Номер:
0706cbcb6ffa43da9b433f854f385998
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
29.05.2023 15:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Ремонт та перемотка ліфтових двигунів Код ДК 021:2015 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-22-010978-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e5df6959bfea416aa2342ff19b1d6b02
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснення
Дата опублікування:
31.05.2023 15:56
Опис:
1. Ремонт та перемотка ліфтових двигунів Код ДК 021:2015 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки, визначені відповідно до потреб замовника; очікувана вартість визначена відповідно до ринкової вартості; кількісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до наявної кількості ліфтових установок та необхідністю виконання робіт по ремонту та перемотки ліфтових двигунів на них для обслуговування та забезпечення безперебійної роботи ліфтів. На технічному обслуговуванні в Комунальному підприємстві «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району м. Києва» знаходиться 1096 ліфтів (18 заводів виробників).
Закупівля: UA-2023-03-22-010978-a, Ремонт та перемотка ліфтових двигунів Код ДК 021:2015 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки Комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району м. Києва» проводилась з метою забезпечення безперебійної роботи ліфтів, забезпечення виконання ремонтних робіт на ліфтових установках, а саме ремонт ліфтових двигунів та підтримки їх в належному стані, які працюють для надання якісних послуг мешканцям Шевченківського району м. Києва.
2. Відповідно до положень пункту 1.3. Статуту Комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району м. Києва» (далі за змістом Статут, - Підприємство) у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної ради України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, рішеннями Київської міської ради, розпорядженнями Київського міського голови, виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації, іншими нормативно – правовими актами, а також вищевказаним Статутом.
Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району м. Києва» діє у відповідності до чинного законодавства України.
Згідно із Статутом метою діяльності Підприємства є отримання прибутку від провадження господарської діяльності, спрямованої на забезпечення ефективного управління, належного утримання житлового та нежитлового фонду, утримання прибудинкових територій, об’єктів благоустрою.
Відповідно до положень пункту 1.1. та пункту 1.2. Статуту, Підприємство засноване на комунальній власності територіальної громади міста Києва.
Відповідно до рішення Київської міської ради від 09 жовтня 2014 року № 270/270 «Про удосконалення структури управління житлово-комунальним господарством міста Києва» Підприємство віднесено до сфери управління Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації.
Підприємство утворено рішенням Шевченківської районної у м. Києві ради від 19 лютого 2007 року № 187 «Про вдосконалення системи управління житлово-комунальним господарством Шевченківського району м. Києва» та перейменовано відповідно до рішення Київської міської ради від 09 жовтня 2014 року № 270/270 «Про удосконалення структури управління житлово-комунальним господарством міста Києва».
Засновником та власником Підприємства є територіальна громада міста Києва, від імені якої виступає Київська міська рада. Відповідні відомості містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (доступ до якого є вільним за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search/person-result), в якому зокрема, містяться наступні відомості про організаційно-правову форму Підприємства: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО.
Слід також звернути увагу на те, що Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району м. Києва» не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, оскільки суб'єктами господарювання державного сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб'єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів (частина друга статті 22 Господарського кодексу України).
З цього приводу доцільно вказати про відсутність інформації щодо Комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району м. Києва» у Реєстрі (переліку) суб'єктів господарювання державного сектору економіки (державних підприємств, їх об'єднань, дочірніх підприємств та господарських товариств, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків), розміщеному на офіційному вебсайті Фонду державного майна України, за посиланням: https://www.spfu.gov.ua/ua/content/spf-stateproperty-Subiekti-gospodaruvannya.html.
Водночас необхідно підкреслити, що Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району м. Києва» відповідно до Бюджетного кодексу України не є ані головним розпорядником бюджетних коштів, ані розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня (пункт 18, пункт 47 частини першої статті 2 та стаття 22 Бюджетного кодексу України).
Таким чином вимоги законодавства щодо оприлюднення обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не стосуються Комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району м. Києва».