• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Ремонт та перемотка ліфтових двигунів Код ДК 021:2015 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки

Завершена

4 865 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 48 650.00 UAH
Номер: 2fd000a2366046689742c72342a2b23b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-29-000089
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.05.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 29.05.2023 15:14 - 20.06.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 29.05.2023 № 41-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 29.05.2023 №41-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 2. UA-2023-03-22-010978-a від 22.03.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 97) 161-11-71, podyuknadja@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Аналізом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 8 частини другої статті 22 Закону та пунктів 40, 44 Особливостей №1178 із змінами. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Сервісенерго», своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому встановлених порушень пункту 8 частини другої статті 22 Закону та пунктів 40, 44 Особливостей №1178 із змінами. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 червня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178 із змінами), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району м. Києва» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 21.03.2023 за №5, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.04.2023 за №07/23, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Сервісенерго» (далі – ТОВ «Сервісенерго»), вимогу про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 05.04.2023 року, договір про надання послуг від 13.04.2023 за №203, пояснення Замовника від 31.05.2023 отримане через електронну систему закупівель. Згідно пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Аналізом тендерної документації встановлено, що на порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 22 Закону в додатку 3 «Проект договору» тендерної документації не зазначено порядок змін умов договору. Згідно пункту 44 Особливостей №1178 із змінами переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Аналізом тендерної документації встановлено, що Замовником в тендерній документації не зазначено спосіб документального підтвердження відповідності переможця підставам, визначених пунктами 3, 5, 6, 12 та абзацу чотирнадцятого пункту 44 Особливостей №1178 із змінами. В пункті 2 «Інша інформація» розділу 5 «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації Замовником зазначено підстави усунення невідповідностей в інформації та документах учасника, які не відповідають вимогам пункту 40 Особливостей №1178 із змінами. Так, Замовником зазначено «Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю». В той же час, в пункті 40 Особливостей №1178 із змінами визначено «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо».
Період усунення порушень: 15.06.2023 08:18 - 30.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 15.06.2023 08:18

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У відповідь на зауваження щодо порушення вимог тендерної документації за результатами моніторингу закупівлі: Ремонт та перемотка ліфтових двигунів Код ДК 021:2015 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки, ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-22-010978-a, повідомляємо наступне. Серед уповноважених осіб КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району м. Києва» додатково була проведена роз’яснювальна робота, щодо дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі», постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та недопущення в подальшому порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Крім того, додатково повідомляємо, що КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району м. Києва» заплановано проведення додаткових навчань серед уповноважених осіб у сфері публічних закупівель, задля підвищення кваліфікації робітників та уникнення порушень законодавства у сфері закупівель.
Дата публікації звіту: 16.06.2023 14:48

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
Опис: порушення усунуто
Дата публікації: 28.06.2023 15:15

Запити/Пояснення