• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезінфекційні засоби) (НК 024:2019 код: 41550 – Дезінфікуючі засоби для рук; 57969 – Дезінфікуючий для пристроїв із пропанолом; 47631 – Засіб дезінфікуючий для медичних виробів; 17988 – Антисептична серветка; 45058 – Дезінфікувальний засіб перекису водню)

Закупівля здійснюється з урахуванням Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178. Строк поставки: з моменту підписання договору по 31.12.2023 рік.

Завершена

3 036 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 185.00 UAH
Номер: 11aefcbef0c3444b946ba86059ee2935
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-22-000057
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.05.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 22.05.2023 19:51 - 13.06.2023 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 22.05.2023 №125 (дата) м.Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 22.05.2023 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 22.05.2023 №125 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 20 UA-2023-03-22-008670-a 22.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 722-88-89, helenochka0806@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Постанові; своєчасності його розміщення та виконання учасником; правомірності відхилення ТОВ «ДЕЗАМЕД», розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БЛАНІДАС»; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 червня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178); відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Постанові; своєчасності його розміщення та виконання учасником; правомірності відхилення тендерної пропозиції; розгляду тендерної пропозиції; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Комунальне некомерційне підприємство «Чернігівська обласна лікарня» Чернігівської обласної ради, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протоколом Уповноваженої особи від 22.03.2023 № 261, тендерну пропозицію ТОВ «ДЕЗАМЕД», тендерну пропозицію ТОВ «БЛАНІДАС» (далі – учасник – переможець), вимога про усунення порушень ТОВ «ДЕЗАМЕД» та відповідь Замовника на неї, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 30.03.2023, протокол про відхилення рішення уповноваженою особою від 30.03.2023 №287, протокол про прийняття рішення уповноваженої особи Замовника від 04.04.2023 №297 про визначення переможця, повідомлення про намір укласти договір від 04.04.2023 року, договір від 10.04.2023 року №68, пояснення Замовника оприлюднені в електронній системі закупівель 05.06.2023 року.
Період усунення порушень: 13.06.2023 16:31 - 17.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 13.06.2023 16:31

Запити/Пояснення