-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код 24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезінфекційні засоби) (НК 024:2019 код: 41550 – Дезінфікуючі засоби для рук; 57969 – Дезінфікуючий для пристроїв із пропанолом; 47631 – Засіб дезінфікуючий для медичних виробів; 17988 – Антисептична серветка; 45058 – Дезінфікувальний засіб перекису водню)
Закупівля здійснюється з урахуванням Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178. Строк поставки: з моменту підписання договору по 31.12.2023 рік.
Завершена
3 036 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 185.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 185.00 UAH
Номер:
11aefcbef0c3444b946ba86059ee2935
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-22-000057
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.05.2023 00:00
Період моніторингу:
22.05.2023 19:51 - 13.06.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.05.2023 №125
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 22.05.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 22.05.2023 №125
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
20 UA-2023-03-22-008670-a 22.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Постанові; своєчасності його розміщення та виконання учасником; правомірності відхилення ТОВ «ДЕЗАМЕД», розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БЛАНІДАС»; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178); відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Постанові; своєчасності його розміщення та виконання учасником; правомірності відхилення тендерної пропозиції; розгляду тендерної пропозиції; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Комунальне некомерційне підприємство «Чернігівська обласна лікарня» Чернігівської обласної ради, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протоколом Уповноваженої особи від 22.03.2023 № 261, тендерну пропозицію ТОВ «ДЕЗАМЕД», тендерну пропозицію ТОВ «БЛАНІДАС» (далі – учасник – переможець), вимога про усунення порушень ТОВ «ДЕЗАМЕД» та відповідь Замовника на неї, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 30.03.2023, протокол про відхилення рішення уповноваженою особою від 30.03.2023 №287, протокол про прийняття рішення уповноваженої особи Замовника від 04.04.2023 №297 про визначення переможця, повідомлення про намір укласти договір від 04.04.2023 року, договір від 10.04.2023 року №68, пояснення Замовника оприлюднені в електронній системі закупівель 05.06.2023 року.
Період усунення порушень:
13.06.2023 16:31 - 17.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
13.06.2023 16:31
Запити/Пояснення
Номер:
49ab71f4650e4b34be53514569e5e068
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
31.05.2023 16:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.06.2023 00:00
Опис:
Директору
Комунального некомерційного підприємства «Чернігівська обласна лікарня» Чернігівської обласної ради
Жиденку Андрію Михайловичу
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015 код 24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезінфекційні засоби) (НК 024:2019 код: 41550 – Дезінфікуючі засоби для рук; 57969 – Дезінфікуючий для пристроїв із пропанолом; 47631 – Засіб дезінфікуючий для медичних виробів; 17988 – Антисептична серветка; 45058 – Дезінфікувальний засіб перекису водню), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-03-22-008670-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Чому при закупівлі засобів для використання в медичних цілях обрано назва предмета закупівлі має код ДК 021:2015 24450000-3 Агрохімічна продукція, а не ДК 021:2015 33631600 Антисептичні та дизенфекційні засоби?
Головний державний аудитор
відділу контролю у сфері закупівель Олена КИРИЛЕНКО
Номер:
f6775a02a1334ed1b2ed91d4971fcc7a
Назва:
Щодо пояснень на запит ДАСУ від 2023-05-31 16:39:16 згідно моніторингу UA-M-2023-05-22-000057 ● 11aefcbef0c3444b946ba86059ee2935
Дата опублікування:
05.06.2023 14:32
Опис:
КНП «Чернігівська обласна лікарня» ЧОР, код ЄДРПОУ 02006113, отримано запит на пояснення від Північно-східного офісу Держаудитслужби в межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі: ДК 021:2015 код 24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезінфекційні засоби) (НК 024:2019 код: 41550 – Дезінфікуючі засоби для рук; 57969 – Дезінфікуючий для пристроїв із пропанолом; 47631 – Засіб дезінфікуючий для медичних виробів; 17988 – Антисептична серветка; 45058 – Дезінфікувальний засіб перекису водню) щодо того, яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість; крім того, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Також необхідно надати пояснення, чому «назва предмета закупівлі має код ДК 021:2015 24450000-3 Агрохімічна продукція, а не ДК 021:2015 33631600 Антисептичні та дизенфекційні засоби».
Керуючись частиною 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. У зв’язку із чим, пояснюємо наступне:
Обґрунтування розміру витрат, очікуваної вартості закупівлі: з метою забезпечення безперебійної роботи КНП «Чернігівська обласна лікарня» ЧОР, відповідно до потреб замовника, 22.03.2023р. було оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю дезінфекційних засобів згідно: ДК 021:2015 код 24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезінфекційні засоби) (НК 024:2019 код: 41550 – Дезінфікуючі засоби для рук; 57969 – Дезінфікуючий для пристроїв із пропанолом; 47631 – Засіб дезінфікуючий для медичних виробів; 17988 – Антисептична серветка; 45058 – Дезінфікувальний засіб перекису водню). Закупівля була здійснена замовником за власні кошти, отримані згідно договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій, укладеного з Національною службою здоров’я України. Обсяги закупівлі визначені на підставі наявної потреби замовника на основі фактичного використання деззасобів у попередньому році, залишків на складі. Очікувана вартість закупівлі визначалась відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. Для розрахунку очікуваної вартості використовувалися закупівельні ціни попередніх закупівель, а також проводився моніторинг цін відповідних закупівель в електронній системі "Prozorro". Очікувана вартість предмета закупівлі передбачена річним планом закупівлі на 2023 рік (за посиланням UA-P-2023-03-22-003006-b) та складає 3 036 700,00 грн. з ПДВ. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до особливостей надання медичної допомоги, з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів та вимог чинного законодавства.
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі: Відповідно до змін, внесених 16.12.2020 до Постанови Кабінету Міністрів України №710, з метою ефективного та раціонального використання коштів замовникам необхідно забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. А саме таким замовникам: • Пенсійному фонду України, фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування; • органам місцевого самоврядування; • головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня); • суб’єктам господарювання державного сектора економіки. Виходячи зі змісту Постанови, вбачається обов’язковість застосування заходів, визначених цією Постановою, виключно для ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету. Враховуючи, те що закупівля: ДК 021:2015 код 24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезінфекційні засоби) (НК 024:2019 код: 41550 – Дезінфікуючі засоби для рук; 57969 – Дезінфікуючий для пристроїв із пропанолом; 47631 – Засіб дезінфікуючий для медичних виробів; 17988 – Антисептична серветка; 45058 – Дезінфікувальний засіб перекису водню), здійснювалась за власні кошти комунального підприємства, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті Замовником не здійснювалось. Відповідно до Статуту наше підприємство є комунальним некомерційним підприємством і не є розпорядником бюджетних коштів, а є одержувачем бюджетних коштів, що підтверджується реєстраційною карткою підприємства (додається до пояснення у вигляді pdf. файлу.), і не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, тому не підпадає під дію пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. №710 «Про ефективне використання державних коштів».
Щодо назви предмету закупівлі, пояснюємо наступне: Згідно пункту 15 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708. Відповідно до пункту 3 частини 1 Порядку, предмет закупівлі товарів і послуг замовник визначає згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». У вищезазначеному словнику міститься код, необхідний для закупівлі товару – дезінфекційні засоби: «24455000-8 Дезинфекційні засоби». Тому, з урахуванням вимог Порядку, а саме – визначення предмету закупівлі за четвертим знаком, замовником і визначено цей предмет закупівлі за кодом 24450000-3. Таким чином, предмет закупівлі замовник визначив правомірно, із дотриманням вимог Закону і Порядку.