-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (пробірки, паперові стерилізаційні пакети чи обгортки та інші вироби медичного призначення)
Завершена
4 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 21 000.00 UAH
Номер:
c9a32fd5d16c42f28ea1cd7ab3760b8c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-12-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.06.2023 00:00
Період моніторингу:
12.06.2023 14:29 - 04.07.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.06.2023 № 45
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, доручення державної аудиторської служби України від 21.04.2023 №003100-18/4590-2023.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 12.06.2023 № 45
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13 UA-2023-03-22-005027-a 22.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення норм п.п. 2, 3 пункту 41, п.44 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Під час проведення моніторингу Замовником розірвано договір від 13.04.2023 №91 згідно додаткової угоди №2 від 23.06.2023.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план UA-P-2023-03-22-002668-a на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи протокол від 22.03.2023 №11-09 (далі – Тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію переможця торгів ФОП «Щетініна Тетяна Володимирівна», протокол розгляду тендерних пропозицій від 31.03.2023 № 15/03, повідомлення про намір укласти договір, договір від 13.04.2023 №91, додаткова угода від 22.05.2023 №01.
За результатами аналізу питання відповідності тендерних пропозицій учасників торгів вимогам тендерної документації та визначення переможця торгів встановлено наступне.
Згідно з п.1 розділу ІІІ Тендерної документації Замовника тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог, зокрема, тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП).
За нормою пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 №2155-VIII (далі – Закон №2155) кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, а відповідно до пункту 44 частини першої статті 1 Закону №2155, удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис.
Слід зазначити, що в листі Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 за № 1/06-3-1587 щодо роз’яснення законодавства у сфері електронних довірчих послуг, зазначено, що «якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний
підпис не може вважатися кваліфікованим».
Однак, на тендерну пропозицію учасника ФОП «Щетініна Тетяна Володимирівна» накладено удосконалений електронний цифровий підпис (підписувач Щетініна Тетяна Володимирівна, тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису - удосконалений), чим не дотримано вимоги п.1 розділу ІІІ Тендерної документації.
Відповідно до вимог п. 44 Особливостей здійснення публічних
закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі - Особливості) переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Також, зазначена вимога передбачена в п.п. 5.2.1, п.п. 5.3 п.5 розділу ІІІ Тендерної документації Замовника, п.2 Додатку №4 до Тендерної документації.
Крім того, згідно з п.п. 5.3 п.5 розділу ІІІ тендерної документації, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель форму тендерної пропозиції відповідно до додатку 1 тендерної документації.
Згідно з інформацією електронної системи закупівель, учасником-переможцем ФОП «Щетініна Тетяна Володимирівна» оприлюднені документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених в пункті 44 Особливостей, а також форму тендерної пропозиції, в термін, що перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (повідомлення про намір укласти договір 31.03.2023, документи переможця оприлюднені 06.04.2023), що не відповідає вимогам п.п. 5.2.1, п.п. 5.3 п.5 розділу ІІІ Тендерної документації, п.2 Додатку №4 до Тендерної документації.
Крім того, в п.п. 2.2 п.2 Додатку №4 до Тендерної документації визначено документи, які надаються переможцем (фізичною особою чи фізичною особою-підприємцем). Зокрема, для підтвердження відсутності підстав, визначених підпунктом 3 пункту 44 Особливостей, необхідно надати Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на веб-ресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
Відповідно до інформації електронної системи закупівель, в завантаженій тендерній пропозиції переможця торгів – ФОП «Щетініна Тетяна Володимирівна» відсутня вищезазначена Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, чим не дотримано вимоги п.п. 2.2 п.2 Додатку №4 до Тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція ФОП «Щетініна Тетяна Володимирівна» не відповідає вимогам п.1, п.п. 5.2.1, п.п. 5.3 п.5 розділу ІІІ Тендерної документації, п.2 та п.п. 2.2 п.2 Додатку №4 до Тендерної документації.
Як наслідок, в порушення вимог п.п. 2, п.п. 3 пункту 41 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП «Щетініна Тетяна Володимирівна» та визнано переможцем торгів.
Крім того, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області 15.05.2023 та 21.06.2023 оприлюднені запити щодо надання Замовником пояснень. Замовником надано пояснення на дані запити 27.06.2023, тобто з порушенням термінів визначених частиною п’ятою статті 8 Закону.
Під час проведення моніторингу Замовником розірвано договір від 13.04.2023 №91 згідно додаткової угоди №2 від 23.06.2023.
Період усунення порушень:
29.06.2023 16:38 - 14.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
29.06.2023 16:38
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про усунення порушень
Замовником вжито заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором від 13.04.2023 року № 91 через укладення Додаткової угоди №2 від 23.06.2023 року з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, яку оприлюднено в електронній системі закупівель. Підтверджуючий документ додається.
Дата публікації звіту:
04.07.2023 14:51
Запити/Пояснення
Номер:
612e91c63df844e2b836b76db535a49b
Назва:
Запит Замовнику на пояснення
Дата опублікування:
15.06.2023 10:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (пробірки, паперові стерилізаційні пакети чи обгортки та інші вироби медичного призначення)», ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-22-005027-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
2. Відповідно до вимог п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі - Особливості) переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Також, зазначена вимога передбачена в п.п. 5.2.1 п.5 розділу ІІІ тендерної документації Замовника.
Згідно з п.п.1.п.1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника, учасник-переможець надає документально підтверджену інформацію щодо відсутності підстав, визначених п. 44 Особливостей (Додаток 4 до тендерної документації).
Відповідно до інформації електронної системи закупівель, учасником-переможцем ФОП «Щетініна Тетяна Володимирівна» оприлюднені документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених в пункті 44 Особливостей, в термін, що перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (повідомлення про намір укласти договір 31.03.2023, документи переможця оприлюднені 06.04.2023).
Крім того, в п.2.2 Додатку №4 до тендерної документації визначено документи, які надаються переможцем (фізичною особою чи фізичною особою-підприємцем). Зокрема, для підтвердження відсутності підстав, визначених підпунктом 3 пункту 44 Особливостей, необхідно надати Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на веб-ресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
Відповідно до інформації електронної системи закупівель, в завантаженій тендерній пропозиції переможця торгів – ФОП «Щетініна Тетяна Володимирівна» відсутня вищезазначена Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
Чому вами не відхилено тендерну пропозицію учасника-переможця ФОП «Щетініна Тетяна Володимирівна» на підставі пп. 3 пункту 41 Особливостей, у зв’язку з не наданням переможцем процедури закупівлі у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 цих особливостей?
3. Згідно з п.1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог, зокрема, тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП).
Однак, на тендерну пропозицію учасника ФОП «Щетініна Тетяна Володимирівна» накладено удосконалений електронний цифровий підпис.
Обґрунтуйте відповідність тендерної пропозиції учасника ФОП «Щетініна Тетяна Володимирівна» вимогам п.1 розділу ІІІ тендерної документації.
4. Відповідно до норм частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати інформацію (з обов’язковим долученням відповідних документів) про те, яким чином переможцем процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю виконано вимогу частини другої статті 41 Закону щодо надання відповідної інформації та документів під час укладання договору.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
1d95b5e100394c058b3d1a2df67be80e
Назва:
На запит до об`єкта моніторингу UA-M-2023-06-12-000036
Дата опублікування:
28.06.2023 11:19
Опис:
Замовником вжито заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором від 13.04.2023 року № 91 через укладення Додаткової угоди №2 від 23.06.2023 року з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, яку оприлюднено в електронній системі закупівель.
Номер:
3d366a778adf4884971a45409173ca45
Назва:
Запит Замовнику на пояснення
Дата опублікування:
21.06.2023 14:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (пробірки, паперові стерилізаційні пакети чи обгортки та інші вироби медичного призначення)», ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-22-005027-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Між Замовником та переможцем торгів ФОП «Щетініна Тетяна Володимирівна» укладено договір від 13.04.2023 №91 (далі - Договір) на загальну суму 4104575,40 гривень.
Згідно з п.п. 4.1 п 4 «Порядок розрахунків» вищевказаного Договору «оплата за Товар здійснюється шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника за фактично отриманий товар згідно рахунків та накладної протягом 3 днів (трьох) календарних днів з дати отримання Товару. У разі затримки фінансування розрахунок здійснюється протягом 7 (семи) банківський днів з дати отримання Покупцем коштів на свій реєстраційний рахунок». Проект договору (додаток 6 до Тендерної документації) також містить умови, щодо попередньої оплати за товар (п.п.4.1 п. 4 Проекту договору).
Згідно з інформацією, опублікованою Замовником в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro, 23.05.2023 оприлюднене повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю з описом змін що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Фактично, оприлюднена Замовником додаткова угода від 22.05.2023 №01 до договору №91 від 13.04.2023 містить інформацію щодо внесення змін до п.4 Договору, а саме додано підпункт 4.2: «При наявності коштів на розрахунковому рахунку Замовника, він може здійснювати 50% попередньої оплати Товару, протягом 5 календарних днів з дня виставляння Постачальником рахунку. Постачальник зобов’язується використати отриманий авансовий платіж на протязі дії договору, або повернути невикористану передплату протягом трьох календарних днів з дня такого прострочення».
Відповідно до п.17 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих Особливостей.
Істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пункту 10 і 13 Особливостей не повинні змінюватися до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, за винятком випадків, вичерпний перелік яких наведено в пункті 19 Особливостей.
Обґрунтуйте підстави внесення змін до істотних умов договору в частині змін умов оплати при тому, що проектом договору та договором №91 від 13.04.2023 передбачено оплату за Товар шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника за фактично отриманий товар.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
6ffc59dc444b44d291f850015d1755c4
Назва:
На запит до об`єкта моніторингу UA-M-2023-06-12-000036
Дата опублікування:
27.06.2023 14:20
Опис:
Замовником вжито заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором від 13.04.2023 року № 91 через укладення Додаткової угоди №2 від 23.06.2023 року з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, яку оприлюднено в електронній системі закупівель. Підтверджуючий документ додається.