-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Lysine, Dexmedetomidine, Comb drug, Articaine, combinations, Magnesium (different salts in combination), HEXAMETHONIUM BROMIDE, Viride nitens, Betahistine, Menadione, Vinpocetine, Vitamin B1 in combination with vitamin B6 and/or vitamin B12, Hydrocortisone, Dexketoprofen, BENDAZOL, BENDAZOL, Diclofenac, Diphenhydramine, Dimethyl sulfoxide, Dipyridamole, Thioctic acid, Torasemide, Etamsylate, Iodine, Captopril and diuretics, Ketorolac, Aprotinin, CONVALLARIA MAJALIS/TRANSCAUCASICA UTKIN EX GROSSH./KEISKEI MIG, Comb drug, Lidocaine, Lisinopril, Lincomycin, Ambroxol, Papaverine, Piracetam, PLATYPHYLLINE, Pregabalin, Pregabalin, Dexketoprofen, Pantoprazole, Meloxicam, Pitofenone and analgesics, Rosuvastatin, Comb drug, Urapidil, Comb drug, Diatrizoic acid, Ketoprofen, Chloropyramine, Comb drug, Chondroitin sulfate, Cefoperazone, Cefoperazone and beta-lactamase inhibitors
Завершена
4 400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 44 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 44 000.00 UAH
Номер:
2a448489a9284415a92274bb45269ec5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-22-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.05.2023 00:00
Період моніторингу:
23.05.2023 11:05 - 14.06.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.05.2023 №125
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 22.05.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби від 22.05.2023 №125
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
30 UA-2023-03-22-000005-a 22.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДОЙЧ-ФАРМ» установлено порушення вимог абзацу другого пункту другого частини першої статті 31 Закону та встановлено порушення вимог абзацу третього підпункту три пункту 41 Постанови № 1178.
За результатами аналізу питання надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором від 14.04.2023 № 157, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «ТРЕТЯ ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 21.03.2023 № 2, реєстр пропозицій від 31.03.2023, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ДОЙЧ-ФАРМ» (далі – ТОВ «ДОЙЧ-ФАРМ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 07.04.2023 № 3, повідомлення про намір укласти договір від 07.04.2023 року, договір про закупівлю від 14.04.2023 № 157.
Проведеним моніторингом розгляду тендерної пропозиції встановлено, що відповідно до пункту 2 Додатку 1«Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації, Замовником передбачено, що «Учасник в складі пропозиції повинен надати Гарантійний лист виробника/заявника товару (представника, представництва, філії виробника/заявника товару – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджуються можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності визначеними цією тендерною документацією та пропозицією учасника торгів. У листі обов’язково зазначається номер оголошення, забезпечення терміну придатності визначеного тендерною документацією та назва замовника торгів.
Однак, учасник ТОВ «ДОЙЧ-ФАРМ» надав гарантійний лист товариства з обмеженою відповідальністю «Фармацевтична компанія «Здоров'я» від 29.03.2023 № 357/08 в якому відсутнє підтвердження щодо строків придатності визначеними тендерною документацією та пропозицією учасника ТОВ «ДОЙЧ-ФАРМ» наступних препаратів: АРТИФРИН-ЗДОРОВ'Я ФОРТЕ, БЕНЗОГЕКСОНІЙ-ЗДОРОВ'Я, ГІДРОКОРТИЗОНОВИЙ КРЕМ, ДИПІРИДАМОЛ, ЕТАМЗИЛАТ, КОРГЛІКОН, ЛІДОКАЇН-ЗДОРОВ'Я, МУКОЛВАН, ХЛОРОПІРАМІНУ ГІДРОХЛОРИД, ХЛОРОФІЛІПТ.
Тобто, пропозиція учасника ТОВ «ДОЙЧ-ФАРМ» не відповідає умовам технічної специфікації тендерної документації.
Також, проведеним моніторингом розгляду тендерної пропозиції встановлено, що пунктом 5.3 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено, що «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, окрім інших, надає документи, а саме «Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості». Витяг повинен бути сформований не пізніше дати оголошення закупівлі. Додатково замовник перевіряє достовірність Витягу на офіційному сайті МВС за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing».
При цьому, переможець процедури закупівлі надав станом на 03.04.2023 Витяги з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», дата формування яких встановлена шляхом зчитування к’юар-коду 03.04.2023 року. Враховуючи, що дата оголошення закупівлі 22.03.2023, надані переможцем документи не відповідають вимогам тендерної документації в частині дати формування документів.
Однак, в порушення абзацу другого пункту другого частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив пропозицію учасника ТОВ «ДОЙЧ-ФАРМ», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та в порушення вимог абзацу третього підпункту три пункту 41 Постанови № 1178 не відхилено тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «ДОЙЧ-ФАРМ», як такого що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих особливостей, та укладено з ним договір про закупівлю від 14.04.2023 № 157.
Відповідно до вимог частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби 29.05.2023 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання, зокрема, інформації та документів на підставі яких Замовник обґрунтував розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначив його очікувану вартість, а також щодо невідхилення пропозиції учасника ТОВ «ДОЙЧ-ФАРМ», яка не відповідає умовам технічної специфікації тендерної документації.
Водночас Замовник на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону не надав у визначений Законом строк (три робочих дні) через електронну систему закупівель інформацію та документи з вищезазначених питань.
Період усунення порушень:
06.06.2023 22:54 - 21.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
06.06.2023 22:54
Запити/Пояснення
Номер:
ccfd5cddf8f1467db4a747469fe25824
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
25.05.2023 11:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Lysine, Dexmedetomidine, Comb drug, Articaine, combinations, Magnesium (different salts in combination), HEXAMETHONIUM BROMIDE, Viride nitens, Betahistine, Menadione, Vinpocetine, Vitamin B1 in combination with vitamin B6 and/or vitamin B12, Hydrocortisone, Dexketoprofen, BENDAZOL, BENDAZOL, Diclofenac, Diphenhydramine, Dimethyl sulfoxide, Dipyridamole, Thioctic acid, Torasemide, Etamsylate, Iodine, Captopril and diuretics, Ketorolac, Aprotinin, CONVALLARIA MAJALIS/TRANSCAUCASICA UTKIN EX GROSSH./KEISKEI MIG, Comb drug, Lidocaine, Lisinopril, Lincomycin, Ambroxol, Papaverine, Piracetam, PLATYPHYLLINE, Pregabalin, Pregabalin, Dexketoprofen, Pantoprazole, Meloxicam, Pitofenone and analgesics, Rosuvastatin, Comb drug, Urapidil, Comb drug, Diatrizoic acid, Ketoprofen, Chloropyramine, Comb drug, Chondroitin sulfate, Cefoperazone, Cefoperazone and beta-lactamase inhibitors» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-03-22-000005-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
f47b8deff80045bb8c2bf840349d8bb5
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
29.05.2023 19:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Lysine, Dexmedetomidine, Comb drug, Articaine, combinations, Magnesium (different salts in combination), HEXAMETHONIUM BROMIDE, Viride nitens, Betahistine, Menadione, Vinpocetine, Vitamin B1 in combination with vitamin B6 and/or vitamin B12, Hydrocortisone, Dexketoprofen, BENDAZOL, BENDAZOL, Diclofenac, Diphenhydramine, Dimethyl sulfoxide, Dipyridamole, Thioctic acid, Torasemide, Etamsylate, Iodine, Captopril and diuretics, Ketorolac, Aprotinin, CONVALLARIA MAJALIS/TRANSCAUCASICA UTKIN EX GROSSH./KEISKEI MIG, Comb drug, Lidocaine, Lisinopril, Lincomycin, Ambroxol, Papaverine, Piracetam, PLATYPHYLLINE, Pregabalin, Pregabalin, Dexketoprofen, Pantoprazole, Meloxicam, Pitofenone and analgesics, Rosuvastatin, Comb drug, Urapidil, Comb drug, Diatrizoic acid, Ketoprofen, Chloropyramine, Comb drug, Chondroitin sulfate, Cefoperazone, Cefoperazone and beta-lactamase inhibitors» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-03-22-000005-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Проведеним моніторингом розгляду тендерної пропозиції встановлено, що відповідно до пункту 2 Додатку 1«Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації, Замовником передбачено, що «Учасник в складі пропозиції повинен надати Гарантійний лист виробника/заявника товару (представника, представництва, філії виробника/заявника товару – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджуються можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності визначеними цією тендерною документацією та пропозицією учасника торгів. У листі обов’язково зазначається номер оголошення, забезпечення терміну придатності визначеного тендерною документацією та назва замовника торгів.
Однак, учасник ТОВ «ДОЙЧ-ФАРМ» надав гарантійний лист товариства з обмеженою відповідальністю «Фармацевтична компанія «Здоров'я» від 29.03.2023 № 357/08 в якому відсутнє підтвердження щодо строків придатності визначеними тендерною документацією та пропозицією учасника ТОВ «ДОЙЧ-ФАРМ» наступних препаратів: АРТИФРИН-ЗДОРОВ'Я ФОРТЕ, БЕНЗОГЕКСОНІЙ-ЗДОРОВ'Я, ГІДРОКОРТИЗОНОВИЙ КРЕМ, ДИПІРИДАМОЛ, ЕТАМЗИЛАТ, КОРГЛІКОН, ЛІДОКАЇН-ЗДОРОВ'Я, МУКОЛВАН, ХЛОРОПІРАМІНУ ГІДРОХЛОРИД, ХЛОРОФІЛІПТ.
Тобто, пропозиція учасника ТОВ «ДОЙЧ-ФАРМ» не відповідає умовам технічної специфікації тендерної документації.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.