• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ПАПІР ДЛЯ ДРУКУ

Торги відмінено

424 560.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 122.80 UAH
Номер: 8209ef89a52e4d7dbecc9e71e693ccea
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-04-21-000056
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.04.2023 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 21.04.2023 15:47 - 13.05.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: Н А К А З 21.04.2023 № 34-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель UA-2023-03-21-012813-a, яку проводить Департамент реєстраційних послуг Запорізької міської ради. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 234-11-70, 08_des@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТВГ Український папір» встановлено порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом порушень, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії АМКУ від 04.04.2023 № 4191-р/пк-пз порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, а саме: відмінити торги керуючись статтею 32 Закону та пунктом 47 Особливостей (неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: «28» квітня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту реєстраційних послуг Запорізької міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол від 21.03.2023 б/н); тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю "Торгово-Виробнича Група Український папір" (далі – ТОВ «ТВГ Український папір»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою; повідомлення про намір укласти договір від 20.04.2023; рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.04.2023 № 4191-р/пк-пз. Під час проведення моніторингу питання, викладені в рішенні постійно діючої адміністративної колегії АМКУ від 04.04.2023 № 4191-р/пк-пз, не досліджувались. В ході проведення моніторингу встановлено, що під час розкриття тендерних пропозицій, яке відбулось 20.04.2023, електронною системою закупівель переможцем торгів визначено учасника ТОВ «ТВГ Український папір». Під час дослідження тендерної пропозиції ТОВ «ТВГ Український папір». встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації Замовника. Відповідно до вимог Додатку № 2 до ТД «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції паспорт якості/сертифікат якості (має містити усі показники, вказані у технічних характеристиках п.1, зазначених у таблиці) та висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований Учасником товар, які мають бути чинні на дату розкриття тендерних пропозицій. Тендерною пропозицією ТОВ «ТВГ Український папір» запропоновано папір формату А4 некрейдований без вмісту деревної маси ТМ «XEROX PREMIER», виробник «XEROX», країна походження Фінляндія. На виконання вказаної вище вимоги ТД учасником торгів ТОВ «ТВГ Український папір» в складі своєї тендерної пропозиції надано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 28.11.2022 №12.2-18-3/7704, в якому зазначено про об’єкт експертизи – папір торгівельної марки «XEROX» в асортименті (без зазначення найменувань торгової марки папіру). Отже, вищезазначений висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи не містить посилань на запропонований учасником папір формату А4 некрейдований без вмісту деревної маси ТМ «XEROX PREMIER», виробник «XEROX», країна походження Фінляндія. Таким чином, висновок санітарно-епідеміологічної експертизи в складі тендерної пропозиції ТОВ «ТВГ Український папір» не містить даних про папір формату А4 некрейдований без вмісту деревної маси ТМ «XEROX PREMIER», чим не дотримано вимоги Додатку № 2 до ТД. Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція ТОВ «ТВГ Український папір» підлягає відхиленню на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
Період усунення порушень: 28.04.2023 15:30 - 13.05.2023 00:00
Дата публікації висновку: 28.04.2023 15:30

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: висновок виконано
Дата публікації звіту: 01.05.2023 17:19