• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 (CPV) 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Посадка та догляд за квітниками, стрижка живої огорожі)

Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами). Відповідно до п. 36 Особливостей (зі змінами) електронною системою закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначеного замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкривається вся інформація, зазначена в тендерній пропозиції (тендерних пропозиціях), у тому числі інформація про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції (тендерних пропозицій). Відповідно до п. 35 Особливостей (зі змінами) відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону. Відсутність підстав, визначених пунктом 44 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), підтверджуються учасниками шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 878 днів назад

1 200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
Номер: cf85a42141224ec8849148a6c55634a9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-07-11-000060
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.07.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 11.07.2023 15:16 - 02.08.2023 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 11.07.2023 № 209 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 11.07.2023 № 209. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-03-21-011939-a 21.03.2023. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця тендеру; виконання Замовником рішення Органу оскарження – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 31 липня 2023 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця тендеру; виконання Замовником рішення органу оскарження. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Шевченківської районної адміністрації Львівської міської ради на 2023 рік (UA-P-2023-03-21-006194-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця Балоніна Богдана Васильовича (далі – ФОП Балонін Б.В.) та Приватного підприємства «Гарденія ЛВ» (далі – ПП «Гарденія ЛВ»); повідомлення про рішення уповноваженої особи Замовника щодо продовження терміну розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Балоніна Б.В.; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 21.04.2023 №4/26/23 та від 25.04.2023 №6/26/23; опубліковані Замовником повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерних пропозиціях учасників ФОП Балонін Б.В. та ПП «Гарденія ЛВ» та надані вказаними учасниками документи на усунення таких невідповідностей; повідомлення про намір укласти договір з ПП «Гарденія ЛВ»; опубліковані ПП «Гарденія ЛВ» як переможцем тендеру документи; опубліковану в електронній системі закупівель інформацію щодо оскарження ФОП Балоніним Б.В. рішення Замовника про визначення переможця тендеру та відхилення тендерної пропозиції ФОП Балоніна Б.В. (скарга за ID: UA-2023-03-21-011939-a.a1) та прийняте Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) рішення (від 09.05.2023 №6176-р/пк-пз) за результатами розгляду вказаної скарги, опубліковану Замовником під час моніторингу інформацію та документи на запити органу державного фінансового контролю. З врахуванням розгляду Органом оскарження скарги ФОП Балоніна Б.В. та прийняття за результатами такого розгляду рішення від 09.05.2023 №6176-р/пк-пз, моніторинг щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону №2526-IX від 16.08.2022) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормами пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Моніторингом встановлено, що протоколом уповноваженої особи Замовника від 21.04.2023 № 4/26/23 прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП Балоніна Б.В на підставі абзацу 1 підпункту 1 пункту 41 Особливостей №1178 (учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим пункту 39 цих особливостей). Протоколом уповноваженої особи Замовника від 25.04.2023 № 6/26/23 визначено учасника ПП «Гарденія ЛВ» переможцем досліджуваної процедури закупівлі та прийнято рішення про оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з вказаним учасником. Водночас, за результатами розгляду скарги UA-2023-03-21-011939-a.а1 рішенням Органу оскарження від 09.05.2023 №6176-р/пк-пз зобов’язано Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Балоніна Б.В. та рішення про визначення ПП «Гарденія ЛВ» переможцем за процедурою закупівлі. Пунктом 52 Особливостей №1178 визначено, що оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Водночас, в електронній системі закупівель інформація про виконання Замовником у визначений Законом строк рішення Органу оскарження від 09.05.2023 №6176-р/пк-пз станом на 09.07.2023 та на дату прийняття рішення про проведення моніторингу процедури закупівлі та опублікування повідомлення про початок моніторингу (11.07.2023) була відсутня. Крім цього, за даними Єдиного державного реєстру судових рішень (джерело інформації: https://reyestr.court.gov.ua) та веб-порталу Судової влади України щодо стану розгляду справ (джерело інформації: https://court.gov.ua/fair/) вищезазначене рішення Органу оскарження не оскаржувалось в судовому порядку. Слід зазначити, що відповідно до частини двадцять третьої статті 18 Закону рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель. На даний під час моніторингу запит Західного офісу Держаудитслужби щодо причин невиконання вищевказаного рішення Органу оскарження та його оскарження в судовому порядку Замовником 25.07.2023 надано іфнормацію (із долученням скан-копій підтверджуючих документів), у якій, зокрема, зазначено, що не погоджуючись із рішенням Органу оскарження Замовником 26.05.2023 подано до Окружного адміністративного суду міста Києва позовну заяву про скасування рішення, проте 08.06.2023 отримано відповідь за №03-16/22108/23, якою позовну заяву повернуто у зв’язку з набранням чинності Закону України «Про ліквідацію Окружного адміністративного суду міста Києва та утворення Київського міського окружного адміністративного суду», 09.06.2023 Замовником подано позовну заяву про скасування рішення Органу оскарження до Київського окружного адміністративного суду (13.06.2023 відділення Укрпошти повідомило Замовника про отримання зазначеним судом позовної заяви). Також, Замовником зазначено, що ним 29.06.2023 скеровано в Київський окружний адміністративний суд лист з проханням надати інформацію про прийняте рішення судом за позовною заявою Замовника, оскільки станом на 28.06.2023 на офіційному сайті зазначеного суду не було відображено жодної інформації про реєстрацію позовної заяви, на вказаний лист станом на 25.07.2023 відповіді не отримано, на даний час Замовник очікує прийняття судом процесуального рішення, а саме ухвали про прийняття позовної заяви до розгляду. Крім цього, 31.07.2023 Замовником надано пояснення з власної ініціативи, в якому зазначено, що на його звернення від 27.07.2023 вих.№01-21/8836/23 отримано відповідь від Київського окружного адміністративного суду (від 27.07.2023 вих.№01-21/8836/23) про те, що позовна заява Замовника одержана судом та буде зареєстрована в порядку черговості, а також повідомлено, що на офіційному сайті Київського окружного адміністративного суду за посиланням https://court.gov.ua/fair/sud1070, позовну заяву Замовника до Органу оскарження про скасування рішення від 09.05.2023 №6176-р/пк-пз зареєстровано та присвоєно єдиний унікальний номер справи №320/26107/23. Проведеною під час моніторингу перевіркою інформації на веб-порталі Судової влади України (https://court.gov.ua/fair/sud1070) встановлено, що Замовником оскаржено рішення Органу оскарження від 09.05.2023 №6176-р/пк-пз в Київському оружному адміністративному суді, № справи №320/26107/23, № провадження П/320/26107/23 (надійшло 27.07.2023), справа перебуває на стадії «Призначено склад суду).
Період усунення порушень: 01.08.2023 12:07 - 05.08.2023 00:00
Дата публікації висновку: 01.08.2023 12:07

Запити/Пояснення