ДК 021:2015 (CPV) 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Посадка та догляд за квітниками, стрижка живої огорожі)
Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами). Відповідно до п. 36 Особливостей (зі змінами) електронною системою закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначеного замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкривається вся інформація, зазначена в тендерній пропозиції (тендерних пропозиціях), у тому числі інформація про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції (тендерних пропозицій). Відповідно до п. 35 Особливостей (зі змінами) відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону. Відсутність підстав, визначених пунктом 44 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), підтверджуються учасниками шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 878 днів назад
1 200 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
Період моніторингу:11.07.2023 15:16 - 02.08.2023 00:00
Статус:Порушення не виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.07.2023 № 209
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 11.07.2023 № 209.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-03-21-011939-a 21.03.2023. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця тендеру; виконання Замовником рішення Органу оскарження – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 31 липня 2023 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця тендеру; виконання Замовником рішення органу оскарження.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Шевченківської районної адміністрації Львівської міської ради на 2023 рік (UA-P-2023-03-21-006194-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця Балоніна Богдана Васильовича (далі – ФОП Балонін Б.В.) та Приватного підприємства «Гарденія ЛВ» (далі – ПП «Гарденія ЛВ»); повідомлення про рішення уповноваженої особи Замовника щодо продовження терміну розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Балоніна Б.В.; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 21.04.2023 №4/26/23 та від 25.04.2023 №6/26/23; опубліковані Замовником повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерних пропозиціях учасників ФОП Балонін Б.В. та ПП «Гарденія ЛВ» та надані вказаними учасниками документи на усунення таких невідповідностей; повідомлення про намір укласти договір з ПП «Гарденія ЛВ»; опубліковані ПП «Гарденія ЛВ» як переможцем тендеру документи; опубліковану в електронній системі закупівель інформацію щодо оскарження ФОП Балоніним Б.В. рішення Замовника про визначення переможця тендеру та відхилення тендерної пропозиції ФОП Балоніна Б.В. (скарга за ID: UA-2023-03-21-011939-a.a1) та прийняте Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) рішення (від 09.05.2023 №6176-р/пк-пз) за результатами розгляду вказаної скарги, опубліковану Замовником під час моніторингу інформацію та документи на запити органу державного фінансового контролю.
З врахуванням розгляду Органом оскарження скарги ФОП Балоніна Б.В. та прийняття за результатами такого розгляду рішення від 09.05.2023 №6176-р/пк-пз, моніторинг щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону №2526-IX від 16.08.2022) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормами пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Моніторингом встановлено, що протоколом уповноваженої особи Замовника від 21.04.2023 № 4/26/23 прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП Балоніна Б.В на підставі абзацу 1 підпункту 1 пункту 41 Особливостей №1178 (учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим пункту 39 цих особливостей).
Протоколом уповноваженої особи Замовника від 25.04.2023 № 6/26/23 визначено учасника ПП «Гарденія ЛВ» переможцем досліджуваної процедури закупівлі та прийнято рішення про оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з вказаним учасником.
Водночас, за результатами розгляду скарги UA-2023-03-21-011939-a.а1 рішенням Органу оскарження від 09.05.2023 №6176-р/пк-пз зобов’язано Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Балоніна Б.В. та рішення про визначення ПП «Гарденія ЛВ» переможцем за процедурою закупівлі.
Пунктом 52 Особливостей №1178 визначено, що оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Водночас, в електронній системі закупівель інформація про виконання Замовником у визначений Законом строк рішення Органу оскарження від 09.05.2023 №6176-р/пк-пз станом на 09.07.2023 та на дату прийняття рішення про проведення моніторингу процедури закупівлі та опублікування повідомлення про початок моніторингу (11.07.2023) була відсутня.
Крім цього, за даними Єдиного державного реєстру судових рішень (джерело інформації: https://reyestr.court.gov.ua) та веб-порталу Судової влади України щодо стану розгляду справ (джерело інформації: https://court.gov.ua/fair/) вищезазначене рішення Органу оскарження не оскаржувалось в судовому порядку.
Слід зазначити, що відповідно до частини двадцять третьої статті 18 Закону рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель.
На даний під час моніторингу запит Західного офісу Держаудитслужби щодо причин невиконання вищевказаного рішення Органу оскарження та його оскарження в судовому порядку Замовником 25.07.2023 надано іфнормацію (із долученням скан-копій підтверджуючих документів), у якій, зокрема, зазначено, що не погоджуючись із рішенням Органу оскарження Замовником 26.05.2023 подано до Окружного адміністративного суду міста Києва позовну заяву про скасування рішення, проте 08.06.2023 отримано відповідь за №03-16/22108/23, якою позовну заяву повернуто у зв’язку з набранням чинності Закону України «Про ліквідацію Окружного адміністративного суду міста Києва та утворення Київського міського окружного адміністративного суду», 09.06.2023 Замовником подано позовну заяву про скасування рішення Органу оскарження до Київського окружного адміністративного суду (13.06.2023 відділення Укрпошти повідомило Замовника про отримання зазначеним судом позовної заяви).
Також, Замовником зазначено, що ним 29.06.2023 скеровано в Київський окружний адміністративний суд лист з проханням надати інформацію про прийняте рішення судом за позовною заявою Замовника, оскільки станом на 28.06.2023 на офіційному сайті зазначеного суду не було відображено жодної інформації про реєстрацію позовної заяви, на вказаний лист станом на 25.07.2023 відповіді не отримано, на даний час Замовник очікує прийняття судом процесуального рішення, а саме ухвали про прийняття позовної заяви до розгляду.
Крім цього, 31.07.2023 Замовником надано пояснення з власної ініціативи, в якому зазначено, що на його звернення від 27.07.2023 вих.№01-21/8836/23 отримано відповідь від Київського окружного адміністративного суду (від 27.07.2023 вих.№01-21/8836/23) про те, що позовна заява Замовника одержана судом та буде зареєстрована в порядку черговості, а також повідомлено, що на офіційному сайті Київського окружного адміністративного суду за посиланням https://court.gov.ua/fair/sud1070, позовну заяву Замовника до Органу оскарження про скасування рішення від 09.05.2023 №6176-р/пк-пз зареєстровано та присвоєно єдиний унікальний номер справи №320/26107/23.
Проведеною під час моніторингу перевіркою інформації на веб-порталі Судової влади України (https://court.gov.ua/fair/sud1070) встановлено, що Замовником оскаржено рішення Органу оскарження від 09.05.2023 №6176-р/пк-пз в Київському оружному адміністративному суді, № справи №320/26107/23, № провадження П/320/26107/23 (надійшло 27.07.2023), справа перебуває на стадії «Призначено склад суду).
Період усунення порушень:01.08.2023 12:07 - 05.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:01.08.2023 12:07
Запити/Пояснення
75259
Номер:a6bed84887f04cd991d914f959b69cfa
Назва:Про надання інформації
Дата опублікування:13.07.2023 10:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:19.07.2023 00:00
Автор:Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40479801
Контактна особа:
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.) +38 (0 32) 297-02-35 taras.boyko06@gmail.com
Адреса:
Ukraine
Опис:Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі», в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-03-21-011939-a, яка проведена Шевченківською районною адміністрацією Львівської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
p7s
sign.p7s
75422
Номер:c9b9c68bb72e4f61b97f04c8400a963a
Назва:ПОЯСНЕННЯ
Дата опублікування:17.07.2023 11:06
Автор:Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради
79058, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ЛИПИНСЬКОГО, будинок 11
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:на запит Західного офісу Держаудитслужби (Львів) від 13.07.2023 в межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015 (CPV) 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Посадка та догляд за квітниками, стрижка живої огорожі) (оголошення № UA-2023-03-21-011939-a)
Відповідно до підпункту 1 пункту 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) рекомендовано, з урахуванням затверджених цією постановою заходів, органам місцевого самоврядування затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до пункту 28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами) Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону) з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону у тендерній документації зазначається, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Під час розроблення тендерної документації та визначення необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, з метою належного утримання зелених насаджень на території населених пунктів на яких здійснює свої повноваження Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради Замовником враховувались, зокрема: Закон України «Про благоустрій населених пунктів»; Правила утримання зелених насаджень у населених пунктах України, затверджених наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 10.04.2006 N 105; Правила благоустрою м. Львова; Норми часу (виробітку) на роботи з озеленення, затверджених наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 05.02.2004 № 27; інших діючих нормативних документів.
Очікувана вартість закупівлі розраховувалась Замовником з урахуванням орієнтовних потреб для з урахуванням орієнтовних потреб для утримання квітників, живих огорож, висадки розсади та кущів на території населених пунктів на яких свої повноваження здійснює Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради, як Замовник, з урахуванням потреб минулих років. Слід зазначити, що даний метод визначено п. 2 Розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275.
Бюджетні призначення визначено враховуючи ухвалу Львівської міської ради від 06.12.2022 №2583 «Про бюджет Львівської міської територіальної громади на 2023 рік» (з даним документом можна ознайомитись за посилання https://www8.city-adm.lviv.ua/inTEAM/Uhvaly.nsf/(SearchForWeb)/BC5333C525958E34C225891D0043315B?OpenDocument.
Додатково повідомляємо, у Шевченківської районної адміністрації, як виконавчого органу Львівської міської ради, відсутній власний веб-сайт, відтак з метою виконання підпункту 1 пункту 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), районною адміністрацією оприлюднюється обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на веб-сайті Львівської міської ради.
Надаємо посилання на сторінку веб-сайту Львівської міської ради, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення до даної процедури закупівлі - https://city-adm.lviv.ua/public-information/district-adm/shevchenkivska-raiadministratsiia/obhruntuvannia-zakupivli/2023-rik/24992, а також скан-копію обґрунтування оприлюдненого на веб-сайті Львівської міської ради.
Дата до якої повинна бути надана відповідь:26.07.2023 00:00
Автор:Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40479801
Контактна особа:
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.) +38 (0 32) 297-02-35 taras.boyko06@gmail.com
Адреса:
Ukraine
Опис:Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-03-21-011939-a, яка проведена Шевченківською районною адміністрацією Львівської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Так, моніторингом встановлено, що протоколом уповноваженої особи від 21.04.2023 № 4/26/23 прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП Балоніна Богдана Васильовича, а протоколом уповноваженої особи від 25.04.2023 № 6/26/23 визначено учасника ПП «Гарденія ЛВ» переможцем процедури закупівлі ДК 021:2015 (CPV) 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Посадка та догляд за квітниками, стрижка живої огорожі) та прийнято рішення про оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Водночас, за результатами розгляду скарги UA-2023-03-21-011939-a.а1 рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України (далі – Колегія АМКУ) від 09.05.2023 №6176-р/пк-пз зобов’язано Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Балоніна Богдана Васильовича та рішення про визначення приватного підприємства «Гарденія ЛВ» переможцем за процедурою закупівлі «ДК 021:2015 (CPV) 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Посадка та догляд за квітниками, стрижка живої огорожі)».
Відповідно до п. 3 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178) Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей.
Також, пунктом 52 Особливостей №1178 визначено, що оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей
Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. З яких причин Замовником не виконано рішення Колегії АМКУ від 09.05.2023 №6176-р/пк-пз протягом 30 днів з дня його прийняття та на час оприлюднення запиту?
2. Чи було оскаржено рішення Колегії АМКУ від 09.05.2023 №6176-р/пк-пз в судовому порядку (із долученням підтверджуючих документів)?
Відповідно до пункту 4 Розділ ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку, який у разі необхідності може бути продовжений.
До закінчення зазначеного строку замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3) Чи звертався Замовник до учасників процедури закупівлі щодо продовження строку дії тендерних пропозицій та чи був термін дії тендерних пропозицій продовжений (із долученням підтверджуючих документів)?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
p7s
sign.p7s
76028
Номер:6a0fd3ecc7f54e06b70fa7660e2f016d
Назва:ПОЯСНЕННЯ
Дата опублікування:24.07.2023 15:33
Автор:Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради
79058, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ЛИПИНСЬКОГО, будинок 11
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:на запит Західного офісу Держаудитслужби (Львів) від 20.07.2023 в межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015 (CPV) 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Посадка та догляд за квітниками, стрижка живої огорожі) (оголошення № UA-2023-03-21-011939-a)
1. На пункт 1 та пункт 2 запиту Західного офісу Держаудитслужби (Львів) від 20.07.2023, повідомляємо:
Відповідно до частини 3-7 Розділу Х Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон №922) установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Відповідно до частини 3-7 Розділу Х Закону України “Про публічні закупівлі”, 12.02.2022 постановою №1178 Кабінету Міністрів України затверджено «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості).
Відповідно до пункту 1 Особливостей, ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі – закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Відповідно до пункту 52 Особливостей (в редакції чинній на момент оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі), оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону, рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Відповідно до частини 23 статті 18 Закону, рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель.
Рішенням від 09.05.2023 № 6176-р/пк-пз Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Комісія) задоволено скаргу Фізичної особи-підприємця Балоніна Богдана Васильовича (Скаржник) від 26.04.2023 № UA-2023-03-21-011939-a.a1, та зобов’язано Шевченківську районну адміністрацію скасувати рішення про відхилення пропозиції Скаржника та рішення про визначення переможцем процедури закупівлі Приватного підприємства «Гарденія ЛВ».
Замовник не погоджується із прийнятим Комісією рішенням від 09.05.2023 № 6176-р/пк-пз та користуючись частиною 23 статті 18 Закону подано позовною заяву до Київського окружного адміністративного суду про скасування вказаного рішення.
Зважаючи на викладене, оскільки Замовник не погоджується з рішення Комісії від 09.05.2023 № 6176-р/пк-пз та подав позовну заяву про скасування вказаного рішення, враховуючи абзац 2 частини 22 статті 18 Закону Замовник не виконує рішення Комісії від 09.05.2023 № 6176-р/пк-пз до завершення розгляду у судовому порядку.
Скан-копія першої сторінки позовної заяви та повідомлення про надіслання та отримання Київським окружним адміністративним судом додається.
2. На пункт 3 запиту Західного офісу Держаудитслужби (Львів) від 20.07.2023, повідомляємо.
Відповідно до абзацу 2 пункту 31 Особливостей (в редакції чинній на момент оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі), тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку, який у разі необхідності може бути продовжений.
Відповідно до абзацу 3 пункту 31 Особливостей, до закінчення зазначеного строку замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій.
Відтак, за нормами абзацу 3 пункту 31 Особливостей, замовник має право а не обов’язок вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій.
А отже, замовник не звертався до Учасника 1 та Учасника 2 з вимогою про продовження строку дії їх пропозицій.
Слід зазначити, за нормами абзацу 6 пункту 31 Особливостей, у разі необхідності учасник процедури закупівлі має право з власної ініціативи продовжити строк дії своєї тендерної пропозиції, повідомивши про це замовникові через електронну систему закупівель.
Однак, ніі Учасник 1 ні Учасник 2 не повідомив Замовника через електронну систему закупівель про продовження строку дії їх тендерної пропозиції з власної ініціативи.
79058, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ЛИПИНСЬКОГО, будинок 11
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:додатково до наданих пояснень на
на запит Західного офісу Держаудитслужби (Львів) від 20.07.2023 в межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015 (CPV) 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Посадка та догляд за квітниками, стрижка живої огорожі) (оголошення № UA-2023-03-21-011939-a)
Надаємо додатково пояснення:
09.05.2023 Антимонопольним комітетом України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ухвалено рішення, яким зобов’язано Шевченківську районну адміністрацію Львівської міської ради скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Балоніна Богдана Васильовича та рішення про визначення приватного підприємства «Гарденія ЛВ» переможцем за процедурою закупівлі «ДК 021:2015 (СРV) 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Посадка та догляд за квітниками, стрижка живої огорожі)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженного органу за № UА-2023-03-21-011939-а.
26.05.2023, не погоджуючись із цим рішенням Антимонопольного комітету України, районною адміністрацією подано до Окружного адміністративного суду міста Києва позовну заяву про скасування рішення.
08.06.2023 Окружний адміністративний суд міста Києва надав лист за №03-16/22108/23, яким позовну заяву Шевченківської районної адміністрації до Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель про скасування рішень повернув у зв’язку з набранням чинності Закону України «Про ліквідацію Окружного адміністративного суду міста Києва та утворення Київського міського окружного адміністративного суду».
09.06.2023 Шевченківською районною адміністрацією подано в Київський окружний адміністративний суд позовну заяву до Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель про скасування рішень.
13.06.2023 відділення Укрпошти повідомило Шевченківську районну адміністрацію про отримання працівниками Київського окружного адміністративного суду позовної заяви районної адміністрації.
29.06.2023 Шевченківською районною адміністрацією скеровано в Київський окружний адміністративний суд лист з проханням надати інформацію про прийняте рішення судом за позовною заявою Шевченківської районної адміністрації до Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, оскільки станом на 28.06.2023 на офіційному сайті Київськго окружного адміністративного суду не було відображено жодної інформації про реєстрацію позовної заяви районної адміністрації. Станом на 25.07.2023р. відповіді не отримано.
На даний час районна адміністрація очікує прийняття судом процесуального рішення, а саме ухвали про прийняття позовної заяви до розгляду.
p7s
sign.p7s
76493
Номер:6c1efc5a6b2e47c09f709c5b3f8839e1
Назва:ПОЯСНЕННЯ з власної ініціативи
Дата опублікування:31.07.2023 14:15
Автор:Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради
79058, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ЛИПИНСЬКОГО, будинок 11
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:в межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015 (CPV) 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Посадка та догляд за квітниками, стрижка живої огорожі) (оголошення № UA-2023-03-21-011939-a)
Відповідно до абзацу 2 частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник у межах строку здійснення моніторингу процедури закупівлі має право з власної ініціативи надавати пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Враховуючи норму абзацу 2 частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник надає додаткові пояснення з власної ініціативи, в частині що стосується оскарження рішенням від 09.05.2023 № 6176-р/пк-пз Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
26.07.2023 Шевченківська районна адміністрація листом №36-вих-91951 повторно звернулась до Київського окружного адміністративного суду з проханням надати інформацію про прийняте рішення судом за позовною заявою Шевченківської районної адміністрації до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, оскільки станом на 26.07.2023 на офіційному сайті Київського окружного адміністративного суду не було відображено жодної інформації про реєстрацію позовної заяви районної адміністрації.
Листом від 27.07.2023 вих.№01-21/8836/23 Київський окружний адміністративний суд, повідомив, що позовна заява Шевченківської районної адміністрації одержана судом та буде зареєстрована в порядку черговості, також надано роз’яснення щодо несвоєчасності реєстрації документів.
Додатково повідомляємо, на офіційному сайті Київського окружного адміністративного суду за посиланням https://court.gov.ua/fair/sud1070, позовну заяву Шевченківської районної адміністрації до Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель про скасування рішень від 09.05.2023 №6176-р/пк-пз, зареєстровано та присвоєно єдиний унікальний номер справи № 320/26107/23.
Станом на 31.07.2023 Замовник очікує прийняття судом процесуального рішення, а саме ухвали про прийняття позовної заяви до розгляду та оприлюднення його у Єдиному державному реєстрі судових рішень за посиланням https://reyestr.court.gov.ua/.
Відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 614 Цивільного кодексу України, особа є невинуватою, якщо вона доведе, що вжила всіх залежних від неї заходів щодо належного виконання зобов'язання.
З огляду на викладене, просимо врахувати наведені вище доводи та документальне підтвердження Замовника при проведені моніторингу процедури ДК 021:2015 (CPV) 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Посадка та догляд за квітниками, стрижка живої огорожі) оголошення № UA-2023-03-21-011939-a та прийнятті рішень.
Додаток: лист від 27.07.2023 вих.№01-21/8836/23 Київського окружного адміністративного суду.