• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з поточного ремонту підкранових колій причалів №16 (інв.№ 4283/7295), №17 (інв.№ 4284/7296), №18 (інв.№ 4285/7297), вул. Дунайська, 2.

Інші завершальні будівельні роботи за кодом СРV за ДК 021:2015 - 45450000-6 (Послуги з поточного ремонту підкранових колій причалів №16 (інв.№ 4283/7295), №17 (інв.№ 4284/7296), №18 (інв.№ 4285/7297), вул. Дунайська, 2.)

Завершена

11 800 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 59 000.00 UAH
Номер: 56f8bbb347b9490487a326174015e135
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-05-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.05.2023 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 05.05.2023 16:35 - 27.05.2023 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 05.05.2023 № 123 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 13 UA-2023-03-21-010755-a 21.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, i.a.levytska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МЕТПРОЕКТ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 травня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Ізмаїльська філія Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи протокол від 21.03.2023, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «МЕТПРОЕКТ» (далі – ТОВ «МЕТПРОЕКТ»), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, вимоги про усунення невідповідностей до 31.03.2023, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 31.03.2023 № 4, повідомлення про намір укласти договір від 31.03.2023, договір від 13.04.2023 № 24-В-IЗФ-23 на суму 14 112 000,00 з ПДВ, пояснення Замовника, надані 12.05.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень: 26.05.2023 13:53 - 01.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 26.05.2023 13:53

Запити/Пояснення