-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з поточного середнього ремонту «Послуги з відновлення асфальтного покриття частини вул. Перша Стадіонна , в смт Ладан, Прилуцького району, Чернігівської області» (ДК 021:2015 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)»
Завершена
1 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Номер:
252383cab8b6433a8dded0b289cedada
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-07-24-000059
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.07.2023 00:00
Період моніторингу:
24.07.2023 16:51 - 15.08.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.07.2023 № 40-З
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Перелік процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
21. UA-2023-03-21-008775-a 21.03.2023 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі».
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог Закону встановлено порушення вимог пункту 16 статті 29 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 41 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, виконання рішення колегії АМКУ, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 липня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), виконання рішення колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Ладанської селищної ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 20.03.2023 № 8, реєстр отриманих тендерних пропозицій, запитання до процедури та відповідь, протокол скарга ТОВ «Борзнянська пересувна шляхово-будівельна механізована колона» до процедури, рішення колегії АМКУ від 01.05.2023 № 5661-р/пк-пз, розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Фізична особа-підприємець Міщенко Станіслав Миколайович (далі - ФОП Міщенко Станіслав Миколайович), вимога про усунення невідповідностей до 16:34 год. 20.05.2023, протокол уповноваженої особи з публічних закупівель від 13.04.2023 № б/н про відміну відкритих торгів з особливостями та від 23.05.2023 № б/н про визнання переможцем процедури закупівлі ФОП Міщенко Станіслав Миколайович, повідомлення про намір укласти договір від 23.05.2023, договір від 02.06.2023 № 42, укладений Замовником з ФОП Міщенко Станіслав Миколайович (далі-Договір), додаткова угода до Договору від 02.06.2023 № 1, звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 02.06.2023, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 25.07.2023.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне.
Відповідно до вимог абзацу першого пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може
бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Пунктом 16 статті 29 Закону передбачено, що повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, серед іншого, повинно містити таку інформацію: перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
В розміщеному в електронній системі закупівель повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей Замовником вищевказана інформація не зазначена, чим не дотримано вимоги пункту 16 статті 29 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено невідповідність тендерної пропозиції ФОП Міщенко Станіслав Миколайович вимогам тендерної документації Замовника, з огляду на наступне.
Згідно з вимогами підпункту 5.5. пункту 5 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником передбачено вимогу щодо подання переможцем документів, а саме «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір під час укладення договору про закупівлю повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 2, 5, 6, 7 і 12 пункту 44 Особливостей».
Повідомлення про намір укласти договір оприлюднено в електронній системі закупівель 23.05.2023, проте, протягом наступних чотирьох днів переможцем торгів ФОП Міщенко Станіслав Миколайович вищезазначені документи не оприлюднені в електронній системі закупівель, чим не дотримано вимогу тендерної документації Замовника.
Відповідно до положень абзацу третього підпункту 3 пункту 41 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 2, 5, 6, 7 і 12 пункту 44 Особливостей.
Враховуючи вищевикладене, Замовником в порушення вимоги абзацу третього підпункту 3 пункту 41 Особливостей, не відхилено тендерну пропозицію ФОП Міщенко Станіслав Миколайович, натомість, протоколом уповноваженої особи з публічних закупівель від 23.05.2023 № б/н ФОП Міщенко Станіслав Миколайович визначено переможцем торгів та укладено з ним договір від 02.06.2023 № 42.
Період усунення порушень:
26.07.2023 16:13 - 10.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:
26.07.2023 16:13
Оскарження висновку в суді
Опис:
Інформуємо, що Ладанською селищною радою в системі "Електронний суд" 09.08.2023 року подано до Чернігівського окружного адміністративного суду позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу державної закупівлі UA-2023-03-21-008775-a від 26 липня 2023 року.
Дата публікації:
09.08.2023 15:50
Дата відкриття провадження:
04.09.2023 00:00
Номер відкриття провадження:
Справа 620/11895/23, провадження: П/620/11999/23.
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
435aa583b37947c191d5f02cd5334845
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
24.07.2023 17:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу відкритих торгів з особливостями «Послуги з поточного середнього ремонту «Послуги з відновлення асфальтного покриття частини вул. Перша Стадіонна , в смт Ладан, Прилуцького району, Чернігівської області» (ДК 021:2015 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, очікуваною вартістю 1 000 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-21-008775-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або головного розпорядника), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чи були дотримані переможцем – ФОП Міщенко Станіслав Миколайович вимоги частини другої статті 41 Закону, а саме «Переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d1b9830330da483ca942fd25fe73e695
Назва:
Пояснення щодо відкритих торгів з особливостями «Послуги з поточного середнього ремонту «Послуги з відновлення асфальтного покриття частини вул. Перша Стадіонна , в смт Ладан, Прилуцького району, Чернігівської області» (ДК 021:2015 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)»
Дата опублікування:
25.07.2023 15:24
Опис:
Перелік документів:
1. Обґрунтування розміру призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Посилання на сторінку власного веб-сайту https://ladanska-gromada.gov.ua/news/1690272277/ (або головного розпорядника), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Переможцем – ФОП Міщенко Станіслав Миколайович були виконані вимоги частини другої статті 41 Закону, а саме «Переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю та надані:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) Довідка про ліцензування (пояснення).
Пояснення (інформацію, документи) надати через електронну систему закупівель.
Номер:
6a2fa9c520cc449a89ec208bc2cc54b6
Назва:
Заперечення до висновку
Дата опублікування:
01.08.2023 10:18
Опис:
21.03.2023 року на веб – порталі Уповноваженого органу опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями : Послуги з поточного середнього ремонту «Послуги з відновлення асфальтного покриття частини вул. Перша Стадіонна, в смт Ладан, Прилуцького району, Чернігівської області» (ДК 021:2015 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)»
Системою було запропоновано найбільш економічно вигідною пропозицію ФОП Міщенко Станіслав Миколайович. 31 березня даного учасника визнано переможцем процедури відкритих торгів з особливостями. 06 квітня уповноваженою особою отримано лист від Управління стратегічних розслідувань в Чернігівській області Департаменту стратегічних розслідувань Національної поліції України щодо скасування закупівлі. 13 квітня Уповноваженою особою прийнято рішення про відміну відкитих торгів з особливостями закупівлі : Послуги з поточного середнього ремонту «Послуги з відновлення асфальтного покриття частини вул. Перша Стадіонна, в смт Ладан, Прилуцького району, Чернігівської області» (ДК 021:2015 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)».
19 квітня постійно діюча адміністративна колегія АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та розглянувши скаргу ТОВ «Борзнянська пересувна шляхово-будівельна колона» та зобов’язала скасувати рішення про відміну процедури закупівлі - Послуги з поточного середнього ремонту «Послуги з відновлення асфальтного покриття частини вул. Перша Стадіонна, в смт Ладан, Прилуцького району, Чернігівської області» (ДК 021:2015 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)».
11 травня Уповноваженою особою виконано вимогу постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, відмінено рішення про відміну закупівлі та повернуто учасників на кваліфікацію.
Під час перевірки відповідності Оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2023-03-21-008775-a, документації до Оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та виконання вимоги про усунення порушення за 24 години встановлено: найбільш економічно вигідною пропозицією є пропозиція ФОП Міщенко Станіслав Миколайович.
Під час детального розгляду пропозиції даного учасника виявлено, що ним надано всі необхідні документи, що вимагались Оголошенням та відповідають його вимогам.
23 травня 2023 року оприлюднено протокол про визнання переможцем ФОП Міщенко Станіслав Миколайович з подальшим укладання договору. Станом на 30 червня роботи виконані в повному обсязі згідно актів виконаних робіт та виконані всі фінансові зобов’язання.
26 липня 2023 отримано висновок про результати моніторингу. Ознайомившись з яким маємо заперечення до висновку:
1.Відповідно до вимог абзацу першого пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Пунктом 16 статті 29 Закону передбачено, що повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, серед іншого, повинно містити таку інформацію: перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. В розміщеному в електронній системі закупівель повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей Замовником вищевказана інформація не зазначена, чим не дотримано вимоги пункту 16 статті 29 Закону.
Однак таке Твердження ДАСУ є безпідставним оскільки місить посилання на порушення нормативно-правового акту, норми якого не мають відношення до викладеного питання.
Так, закупівля здійснювалась за процедурою відкритих торгів з особливостями у повній відповідності до вимог ПКМУвід 12.10.2022 р. № 1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування(далі Особливості), а не у відповідності до Закону на який посилається ДАСУ.
При цьому, даною Постановою не встановлено окремих вимог щодо форми та змісту повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Враховуючи норми п. 40 особливостей Замовником оприлюднено інформацію в достатньому обсязі необхідному для виправлення невідповідностей.
При цьому слід зазначити, що ДАСУ не вказало на порушення Замовником вимог Особливостей таким чином визнавши, що повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, оприлюднене Замовником 19.05.2023,відповідає вимогам пункту 40 Особливостей.
Водночас 19.05.2023 о 16:34 Замовником оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей наступного змісту: «Пропозиція учасника містить недоліки, а саме: порушення вимог п.13 Додатку 2 «Технічне завдання» Тендерної документації - не надано сканкопію діючого договору оренди чи отримання послуг техніки для надання послуг; вся документація адресується –голові тендерного комітету, а не уповноваженій особі; в календарному графіку, в довідці про санкції та в довідці в якій зазначено, що учасник не визнаний банкрутом – внесена недостовірна інформація в частині реквізитів.».
Данеповідомлення містить перелік документів які містять невідповідності або слугують підтвердженням інформації наданої учасником, а саме: сканкопія діючого договору оренди чи отримання послуг; календарний графік; довідка про санкції та довідка в якій зазначено, що учасник не визнаний банкрутом.
При цьому наведено інформацію про невідповідності, а саме: не надано сканкопію діючого договору; вся документація адресується – голові тендерного комітету, а не уповноваженій особі; внесена недостовірна інформація в частині реквізитів.
Також, наведено посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності, а саме: порушення вимог п.13 Додатку 2 «Технічне завдання» Тендерної документації.
Отже Замовником дотримано навіть вимоги Пункту 16 статті 29 Закону.
2.За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено невідповідність тендерної пропозиції ФОП Міщенко Станіслав Миколайович вимогам тендерної документації Замовника, з огляду на наступне.
Згідно з вимогами підпункту 5.5. пункту 5 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником передбачено вимогу щодо подання переможцем документів, а саме «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір під час укладення договору про закупівлю повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 2, 5, 6, 7 і 12 пункту 44 Особливостей». Повідомлення про намір укласти договір оприлюднено в електронній системі закупівель 23.05.2023, проте, протягом наступних чотирьох днів переможцем торгів ФОП Міщенко Станіслав Миколайович вищезазначені документи не оприлюднені в електронній системі закупівель, чим не дотримано вимогу тендерної документації Замовника. Відповідно до положень абзацу третього підпункту 3 пункту 41 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 2, 5, 6, 7 і 12 пункту 44 Особливостей.
Враховуючи вищевикладене, Замовником в порушення вимоги абзацу третього підпункту 3 пункту 41 Особливостей, не відхилено тендерну пропозицію ФОП Міщенко Станіслав Миколайович, натомість, протоколом уповноваженої особи з публічних закупівель від 23.05.2023 № б/н ФОП Міщенко Станіслав Миколайович визначено переможцем торгів та укладено з ним договір від 02.06.2023 № 42.
Однак таке Твердження ДАСУ є безпідставним оскільки Учасником-переможцем надано всі документи, які вимагались замовником.
Так відповідно до п. 5.5. Тендерної документації Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 44 Особливостей , а саме:
- Особиста довідка фізичної особи з Єдиного Державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (офіційний сайт - https://corruptinfo.nazk.gov.ua/) щодо керівника учасника процедури закупівлі або фізичної особи , яка є учасником закупівлі, про те, що ця особа не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення оголошення про закупівлю в електронній системі закупівель
Така довідка та відповідна довідка в довільній формі були надані у складі документів, а саме:
довідка від НАЗК з інформацією станом на 26.03.2023 – ст. 65, довідка в довільній формі – ст. 59 файлу «Перша стадіонна» завантажений в систему 20.05.2023.
- довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої п.12 пункту 44 Особливостей;
- довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом чотирнадцятим пункту 44 Особливостей.
Такі довідки були надані у складі документів на ст. 55 та 56 файлу «Перша стадіонна» завантажений в систему 20.05.2023.
Окремо слід зазначити, що відповідно до п. Особливостей Переможець закупівлі, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи,що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 2, 5, 6, 7 і 12 пункту 44 Особливостей.
Отже Законодавець встановив виключно граничний строк до якого потрібно надати документи. Однак а ні Закон України «Про публічні закупівлі а ні Особливості не містять заборони щодо надання документів раніше визначених строків.
Замовником при цьому встановлено, що інформація має бути на дату, не раніше дня оприлюднення оголошення про закупівлю в електронній системі закупівель.
Оскільки учасник-переможець надав документи інформація за якими вкладається в часові рамки визначені особливостями та Тендерною документацією то такий учасник не підлягає відхиленню а договір укладено з дотриманням вимог Особливостей та Закону …
З огляду на відсутність порушень законодавства у сфері закупівель під час проведення тендеру UA-2023-03-21-08775-а, відсутні підстави для припинення зобов’язань за укладеним договором.
Окремо слід звернути увагу на те, що Підставою для прийняття рішення про початок моніторингу зазначена інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Фахівцями ДАСУ (в розділі «інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі») наведено виключний перелік документів,які було проаналізовано під час здійснення моніторингу, а саме: річний план закупівель Ладанської селищної ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 20.03.2023 № 8, реєстр отриманих тендерних пропозицій, запитання до процедури та відповідь, протокол скарга ТОВ «Борзнянська пересувна шляхово-будівельна механізована колона» до процедури, рішення колегії АМКУ від 01.05.2023 № 5661-р/пк-пз, розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Фізична особа-підприємець Міщенко Станіслав Миколайович (далі - ФОП Міщенко Станіслав Миколайович), вимога про усунення невідповідностей до 16:34 год. 20.05.2023, протокол уповноваженої особи з публічних закупівель від 13.04.2023 № б/н про відміну відкритих торгів з особливостями та від 23.05.2023 № б/н про визнання переможцем процедури закупівлі ФОП Міщенко Станіслав Миколайович, повідомлення про намір укласти договір від 23.05.2023, договір від 02.06.2023 № 42, укладений Замовником з ФОП Міщенко Станіслав Миколайович (далі-Договір), додаткова угода до Договору від 02.06.2023 № 1, звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 02.06.2023, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 25.07.2023.
Однак серед наведених документів не зазначено про здійснення аналізу та/або врахування інформації отриманої від громадських об'єднань, що може свідчити про безпідставне здійснення моніторингу.