• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з поточного середнього ремонту «Послуги з відновлення асфальтного покриття частини вул. Перша Стадіонна , в смт Ладан, Прилуцького району, Чернігівської області» (ДК 021:2015 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)»

Завершена

1 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Номер: 252383cab8b6433a8dded0b289cedada
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-07-24-000059
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.07.2023 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 24.07.2023 16:51 - 15.08.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 24.07.2023 № 40-З Чернігів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 21. UA-2023-03-21-008775-a 21.03.2023 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі».
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 323-37-99, sitalenko@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог Закону встановлено порушення вимог пункту 16 статті 29 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, виконання рішення колегії АМКУ, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 липня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), виконання рішення колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Ладанської селищної ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 20.03.2023 № 8, реєстр отриманих тендерних пропозицій, запитання до процедури та відповідь, протокол скарга ТОВ «Борзнянська пересувна шляхово-будівельна механізована колона» до процедури, рішення колегії АМКУ від 01.05.2023 № 5661-р/пк-пз, розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Фізична особа-підприємець Міщенко Станіслав Миколайович (далі - ФОП Міщенко Станіслав Миколайович), вимога про усунення невідповідностей до 16:34 год. 20.05.2023, протокол уповноваженої особи з публічних закупівель від 13.04.2023 № б/н про відміну відкритих торгів з особливостями та від 23.05.2023 № б/н про визнання переможцем процедури закупівлі ФОП Міщенко Станіслав Миколайович, повідомлення про намір укласти договір від 23.05.2023, договір від 02.06.2023 № 42, укладений Замовником з ФОП Міщенко Станіслав Миколайович (далі-Договір), додаткова угода до Договору від 02.06.2023 № 1, звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 02.06.2023, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 25.07.2023. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне. Відповідно до вимог абзацу першого пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Пунктом 16 статті 29 Закону передбачено, що повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, серед іншого, повинно містити таку інформацію: перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. В розміщеному в електронній системі закупівель повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей Замовником вищевказана інформація не зазначена, чим не дотримано вимоги пункту 16 статті 29 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено невідповідність тендерної пропозиції ФОП Міщенко Станіслав Миколайович вимогам тендерної документації Замовника, з огляду на наступне. Згідно з вимогами підпункту 5.5. пункту 5 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником передбачено вимогу щодо подання переможцем документів, а саме «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір під час укладення договору про закупівлю повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 2, 5, 6, 7 і 12 пункту 44 Особливостей». Повідомлення про намір укласти договір оприлюднено в електронній системі закупівель 23.05.2023, проте, протягом наступних чотирьох днів переможцем торгів ФОП Міщенко Станіслав Миколайович вищезазначені документи не оприлюднені в електронній системі закупівель, чим не дотримано вимогу тендерної документації Замовника. Відповідно до положень абзацу третього підпункту 3 пункту 41 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 2, 5, 6, 7 і 12 пункту 44 Особливостей. Враховуючи вищевикладене, Замовником в порушення вимоги абзацу третього підпункту 3 пункту 41 Особливостей, не відхилено тендерну пропозицію ФОП Міщенко Станіслав Миколайович, натомість, протоколом уповноваженої особи з публічних закупівель від 23.05.2023 № б/н ФОП Міщенко Станіслав Миколайович визначено переможцем торгів та укладено з ним договір від 02.06.2023 № 42.
Період усунення порушень: 26.07.2023 16:13 - 10.08.2023 00:00
Дата публікації висновку: 26.07.2023 16:13

Оскарження висновку в суді

Опис: Інформуємо, що Ладанською селищною радою в системі "Електронний суд" 09.08.2023 року подано до Чернігівського окружного адміністративного суду позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу державної закупівлі UA-2023-03-21-008775-a від 26 липня 2023 року.
Дата публікації: 09.08.2023 15:50
Дата відкриття провадження: 04.09.2023 00:00
Номер відкриття провадження: Справа 620/11895/23, провадження: П/620/11999/23.

Запити/Пояснення