• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Дизельне паливо. Бензин А-95.

Торги відмінено

220 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 104.50 UAH
Номер: 0483883c74a0442f8208bd1806fec5fb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-04-11-000088
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.04.2023 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 11.04.2023 15:56 - 03.05.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 11.04.2023 № 35-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 11.04.2023 № 35-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2023-03-21-007667-a, 21.03.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 95) 515-79-91, mmorskaa3@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178 установлено порушення абзацу першого пункту 29 Постанови № 1178. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності надання замовником відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 квітня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності надання замовником відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Спеціалізоване підприємство ритуальних та похоронних послуг «Вічність» (далі – замовник) на 2023 рік; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 21.03.2023 № 30; тендерну пропозицію учасника ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.04.2023 № 32; повідомлення про намір укласти договір від 03.04.2023; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.04.2023 № 37; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену в електронній системі закупівель 14.04.2023. Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178 установлено порушення чинного законодавства. Так, предмет закупівлі, згідно тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів, Замовником визначено за кодом ДК 021:2015:09130000-9: - «Нафта і дистиляти», а саме: «Дизельне паливо. Бензин А-95». Відповідно до абзацу першого пункту 29 Постанови № 1178: «У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються». Однак, замовником в тендерній документації (Додаток 1 до тендерної документації) встановлена вимога про надання: «Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг/виконання робіт/поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування.», чим порушено вимоги абзацу першого пункту 29 Постанови № 1178. В ході моніторингу, замовником було відмінено процедуру закупівель від 14.04.2023 та завантажено в електронну систему закупівель протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.04.2023 № 37. Згідно відомостей веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель замовником була надана відповідь на запит органу державного фінансового контролю, а саме: «В систему закупівель Prozorro помилково завантажено (Додаток №1 до тендерної документації). У зв'язку з тим, що дану помилку виправити неможливо, відкриті торги з особливостями за номером ID : UA-2023-03-21-007667-а по предмету ДК 021: 2015:09130000-9 Нафта і дистиляти очікуваною вартістю 220 900,00 грн будуть відмінені.».
Період усунення порушень: 18.04.2023 18:40 - 03.05.2023 00:00
Дата публікації висновку: 18.04.2023 18:40

Запити/Пояснення