-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Дизельне паливо. Бензин А-95.
Торги відмінено
220 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 104.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 104.50 UAH
Номер:
0483883c74a0442f8208bd1806fec5fb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-11-000088
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.04.2023 00:00
Період моніторингу:
11.04.2023 15:56 - 03.05.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.04.2023 № 35-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
11.04.2023 № 35-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2023-03-21-007667-a, 21.03.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178 установлено порушення абзацу першого пункту 29 Постанови № 1178.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності надання замовником відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 квітня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності надання замовником відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Спеціалізоване підприємство ритуальних та похоронних послуг «Вічність» (далі – замовник) на 2023 рік; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 21.03.2023 № 30; тендерну пропозицію учасника ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.04.2023 № 32; повідомлення про намір укласти договір від 03.04.2023; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.04.2023 № 37; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену в електронній системі закупівель 14.04.2023.
Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178 установлено порушення чинного законодавства.
Так, предмет закупівлі, згідно тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів, Замовником визначено за кодом ДК 021:2015:09130000-9: - «Нафта і дистиляти», а саме: «Дизельне паливо. Бензин А-95».
Відповідно до абзацу першого пункту 29 Постанови № 1178: «У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються».
Однак, замовником в тендерній документації (Додаток 1 до тендерної документації) встановлена вимога про надання: «Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг/виконання робіт/поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування.», чим порушено вимоги абзацу першого пункту 29 Постанови № 1178.
В ході моніторингу, замовником було відмінено процедуру закупівель від 14.04.2023 та завантажено в електронну систему закупівель протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.04.2023 № 37.
Згідно відомостей веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель замовником була надана відповідь на запит органу державного фінансового контролю, а саме: «В систему закупівель Prozorro помилково завантажено (Додаток №1 до тендерної документації). У зв'язку з тим, що дану помилку виправити неможливо, відкриті торги з особливостями за номером ID : UA-2023-03-21-007667-а по предмету ДК 021: 2015:09130000-9 Нафта і дистиляти очікуваною вартістю 220 900,00 грн будуть відмінені.».
Період усунення порушень:
18.04.2023 18:40 - 03.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
18.04.2023 18:40
Запити/Пояснення
Номер:
5f27145ab9b44865bb1b3e1421934fda
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
14.04.2023 10:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.04.2023 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти очікуваною вартістю 220 900,00 гривень. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-21-007667-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із таких питань:
1. Пояснити наступне: З якої причини замовником в тендерній документації (Додаток 1 до тендерної документації) встановлена вимога, а саме необхідність наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Тоді як, проведення відкритих торгів з особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального… положення пункту 1 частини другої статті 16 (наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій) Закону замовником не застосовується.
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
98cea20689554d2aaf3e1ecb82edea51
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
14.04.2023 12:32
Опис:
В систему закупівель Prozorro помилково завантажено (Додаток №1 до тендерної документації). У зв'язку з тим, що дану помилку виправити неможливо, відкриті торги з особливостями за номером ID : UA-2023-03-21-007667-а по предмету ДК 021: 2015:09130000-9 Нафта і дистиляти очікуваною вартістю 220 900,00 грн будуть відмінені.