-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК:021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція (Lysine (Mono); Ascorbic acid; Magnesium (different salts in combination); Comb drug; Betamethasone; Ibuprofen; Myramistin; Vinpocetinе; Comb drug (Vitamin B1 in combination with vitamin B6 and/or vitamin B12); Arginine glutamate; Thioctic Acid; Comb drug; Dexketoprofen; Diphenhydramine; Etamsylate; Troxerutin, combinations; Ketorolac; Barbiturates in combination with other drugs (Comb drug); Xantinol nicotinate; Mono (Corglycon); Comb drug; Ambroxol; Comb drug; Lincomycin; Іpidacrine; Meldonium; Myramistin; Moxifloxacin; Pitofenone and analgesics; Meloxicam; Comb drug; Papaverine; Pyridoxine (vit B6); Platyphylline; Pentoxifylline; Pentoxifylline; Inosine; G-strophanthin; Camphora; Thiamine (vit B1); Arginine hydrochloride; Comb drug; Torasemide; Chlorhexidine)
Завершена
5 660 931.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 304.66 UAH
мін. крок: 0.5% або 28 304.66 UAH
Номер:
ea1bfb17ca5a439d928ff1530ff6cb91
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-07-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.06.2023 00:00
Період моніторингу:
07.06.2023 11:37 - 29.06.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
Н А К А З
06.06.2023 № 138
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 06.06.2023 № 138
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
20 UA-2023-03-21-004836-a 21.03.2023 Комунальне некомерційне підприємство Миколаївської міської ради «Міська лікарня №3» Код ЄДРПОУ: 04592434 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку №1082 та пункту 24 Особливостей.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено порушення пункту 11 частини другої статті 22 Закону № 922.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства Кам'янської міської ради «Міська лікарня №1» (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «САНА КО» (далі – ПП «САНА КО»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.04.2023 б/н, повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 03.04.2023, договір про закупівлю від 10.04.2023 № 48.
За нормами пункту 24 Особливостей Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (далі – Порядок № 1082), та цих Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Вимогами пункту 14 Порядку № 1082 визначено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим - четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, а також коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Відповідно до інформації про предмет закупівлі, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник зазначив вид предмету закупівлі: товари; назва предмета закупівлі: ДК:021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція (Lysine (Mono); Ascorbic acid; Magnesium (different salts in combination); Comb drug; Betamethasone; Ibuprofen; Myramistin; Vinpocetinе; Comb drug (Vitamin B1 in combination with vitamin B6 and/or vitamin B12); Arginine glutamate; Thioctic Acid; Comb drug; Dexketoprofen; Diphenhydramine; Etamsylate; Troxerutin, combinations; Ketorolac; Barbiturates in combination with other drugs (Comb drug); Xantinol nicotinate; Mono (Corglycon); Comb drug; Ambroxol; Comb drug; Lincomycin; Іpidacrine; Meldonium; Myramistin; Moxifloxacin; Pitofenone and analgesics; Meloxicam; Comb drug; Papaverine; Pyridoxine (vit B6); Platyphylline; Pentoxifylline; Pentoxifylline; Inosine; G-strophanthin; Camphora; Thiamine (vit B1); Arginine hydrochloride; Comb drug; Torasemide; Chlorhexidine) та вказав код національного класифікатора України ДК 021:2015:33600000-6:Фармацевтична продукція.
Водночас, Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 №1749, містить наступні номенклатурні позиції щодо товару, який є предметом досліджуваної закупівлі, зокрема: 3361000-9 «Лікарські засоби для лікування захворювань шлунково-кишкового тракту та розладів обміну речовин»; 33620000-2 «Лікарські засоби для лікування захворювань крові органів кровотворення та захворювань серцево-судинної системи»; 33630000-5 «Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухвого апарату»; 33640000-8 «Лікарські засоби для лікування захворювань сечостатевої системи та гармони»; 33650000-1 «Загальні проти інфекційні засоби для системного застосування, вакцини, антинеопластичні засоби та імуномодулятори»; 33660000-4 «Лікарські засоби для лікування хворобнервної системи та захворювань органів чуття»; 33670000-7 ««Лікарські засоби для лікування хвороб дихальної системи»; 33680000-0 «Фармацевтичні вироби»; 33690000-3 «Лікарські засоби різні».
За результатами моніторингу встановлено, що під час розміщення та оприлюднення інформації щодо предмета закупівлі (оголошення про проведення відкритих торгів) Замовником не зазначено коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, чим порушено вимоги пункту 14 Порядку №1082 та пункту 24 Особливостей.
Моніторингом установлено, що Замовником у пункті 2 Додатку 5 до тендерної пропозиції визначено дотримання учасником пропозиції протягом 100 днів з дня розкриття, замість із дати кінцевого строку подання тендерної пропозиції, чим порушено пункт 11 частини другої статті 22 Закону № 922.
Період усунення порушень:
19.06.2023 16:33 - 04.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
19.06.2023 16:33
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Надання інформації про усунення порушення замовником У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «ДК:021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція (Lysine (Mono); Ascorbic acid; Magnesium (different salts in combination); Comb drug; Betamethasone; Ibuprofen; Myramistin; Vinpocetinе; Comb drug (Vitamin B1 in combination with vitamin B6 and/or vitamin B12); Arginine glutamate; Thioctic Acid; Comb drug; Dexketoprofen; Diphenhydramine; Etamsylate; Troxerutin, combinations; Ketorolac; Barbiturates in combination with other drugs (Comb drug); Xantinol nicotinate; Mono (Corglycon); Comb drug; Ambroxol; Comb drug; Lincomycin; Іpidacrine; Meldonium; Myramistin; Moxifloxacin; Pitofenone and analgesics; Meloxicam; Comb drug; Papaverine; Pyridoxine (vit B6); Platyphylline; Pentoxifylline; Pentoxifylline; Inosine; G-strophanthin; Camphora; Thiamine (vit B1); Arginine hydrochloride; Comb drug; Torasemide; Chlorhexidine)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-21-004836-a) в електронній системі було оприлюднено висновок про результати, яким встановлено: за результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку №1082 та пункту 24 Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено порушення пункту 11 частини другої статті 22 Закону № 922. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Для запобігання в подальшому порушень при поведені публічних закупівель уповноважена особа пройшла навчання (21.06.2023р. вебінар організований експертом з питань публічних закупівель – Тетяною Руденко), також для підвишення теоретичних та практичних знань зареєструвалася на навчальний курс «Публічні закупівлі: від теорії до практики» на платформі Рrometheus (https://prometheus.org.ua/course/course-v1:Prometheus+PPTP101+2023_T1) та зобов’язується в подальшому посилити увагу та вжити максимальних заходів щодо неухильного дотримання норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель у своїй роботі.
Дата публікації звіту:
23.06.2023 15:00