-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа I –III ступенів №3- ліцей» на вул.Ковельській, 111 м. Володимирі-Волинському Волинської області. ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Завершена
6 878 064.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 34 390.32 UAH
мін. крок: 0.5% або 34 390.32 UAH
Номер:
70a077b2860a4c798c4304c4c7261679
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-09-000066
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.05.2023 00:00
Період моніторингу:
09.05.2023 14:46 - 31.05.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.05.2023 № 147
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 09.05.2023 № 147.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-03-21-001379-a, 21.03.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/4590-2023 від 21.04.2023.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостям №1178 встановлено порушення вимог пунктів 28 та 51 Особливостей №1178 і пункту 14 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання правомірності внесення змін до договору встановлено порушення вимог пункту 19 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання учасником-переможцем документів під час укладання договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, а саме на усунення порушення вимог пункту 19 Особливостей №1178 – шляхом повернення здійсненого авансового платежу та приведення у відповідність до норм законодавства умов Договору підряду №3 (шляхом внесення відповідних змін до договору).
Крім того, здійснити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому порушень вимог пунктів 28 та 51 Особливостей №1178 і пункту 14 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 травня 2023 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання учасником-переможцем документів під час укладання договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця; правомірності внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Ліцею №3 Володимирської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-03-20-001794-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; опубліковане звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації та надану Замовником відповідь на таке звернення; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; тендерну пропозицію Колективного підприємства «ПРОМЖИТЛОБУД» м.Володимир-Волинський (далі - КП «ПРОМЖИТЛОБУД»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 31.03.2023 №16; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані КП «ПРОМЖИТЛОБУД» як переможцем тендеру документи та інформацію; договір від 11.04.2023 №3; додаткову угоду від 11.04.2023 №1 до вказаного договору; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону №2526-IX від 16.08.2022) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Відповідно до норм пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
За нормою пункту 14 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Однак, на порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону Замовником у тендерній документації не вказано кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а здійснено лише посилання на інший документ (у главі 1 розділу 4 зазначено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій - відповідно до дати та часу зазначених в оголошенні про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель).
Моніторингом встановлено, що під час проведення досліджуваної процедури закупівлі UA-2023-03-21-001379-a в електронній системі закупівель було розміщено звернення до Замовника стосовно умов тендерної документації, у якому вказано, що згідно пунктом 7 розділу 3 тендерної документації ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до вимог Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281 (далі – Настанова №281), проте у Додатку 6 до тендерної документації у графі 2 обгрунтування (шифр норми) не всі вказані шифри відповідають Настанові №281, у звязку з чим висловдено прохання уточнити обгрунтування (шифр норми) наступних пунктів технічного завдання: «Капітальний ремонт покрівля» п.1-7, 15, 17, 26, 37, 41, 57-59, 66, 71-75, 77-82, 84-95: «Блискавкозахист і контур заземлення» п.1-14; «Електропідігрів водостічних воронок» п.1-12.
Замовником, у відповіді на вищевказане звернення (опубліковано в електронній системі закупівель) зазначено: «Виправляємо технічні помилки в підпункті 2 (шифри,норми) Капітальний ремонт покрівля» та наведено новий перелік норми (шифрів) за п.1-7, 15, 17, 26, 37, 41, 57-59, 66, 71-75, 77-82, 84-95: «Блискавкозахист і контур заземлення» п.1-14; «Електропідігрів водостічних воронок» п.1-12.
Відповідно до пункту 51 Особливостей №1178 замовник має право з власної ініціативи або за результатами звернень внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
При цьому, згідно з пунктом 51 Особливостей №1178 зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Аналогічні умови містяться і у пунктах 2.1. та 2.2. глави 2 розділу 2 тендерної документації Замовника.
У наданому під час моніторингу на запит Західного офісу Держаудитслужби щодо внесення змін до тендерної документації та їх оприлюднення поясненні Замовником вказано, що відповідь на вищеописане звернення за роз’ясненнями до тендерної документації оприлюднена в розділі «Обговорення», де з нею мали змогу ознайомитися усі учасники процедури закупівлі, враховуючи, що норми робіт, об’єми, їх кількість та якість не змінювалися, уповноваженою особою Замовника було прийнято рішення, що це є технічна помилка, тому зміни до тендерної документації не вносилися та не публікувалися в електронній системі.
Таким чином, Замовником не оприлюднено зміни до тендерної документації, чим порушено вимоги пункту 51 Особливостей №1178.
Відповідно до пункту 17 Особливостей №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.
Так, за нормою частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Проведеним моніторингом встановлено, що Замовником за результатами проведення процедури закупівлі укладено з КП «ПРОМЖИТЛОБУД» договір підряду від 11.04.2023 №3 (далі – Договір підряду №3).
Водночас, до Договору підряду №3 сторонами укладено додаткову угоду від 11.04.2023 №1, якою розділ 3 «Порядок розрахунків» укладеного дгоговору доповнено пунктом 3.9, де передбачено здійснення Замовником авансового платежу в розмірі 30% - 1 948 759,70 з ПДВ на купівлю матеріалів для надання послуг.
Відповідно до частини першої статті 638 Цивільного кодексу України договір є укладеним, якщо сторони досягли згоди з усіх істотних умов договору, істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
Також, у частині другій статті 180 Господарського кодексу України визначено, що господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 5 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 (які відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва та є обов'язковими для врахування під час укладення та виконання договорів підряду в будівництві незалежно від джерел фінансування робіт, а також форми власності замовника та підрядника (субпідрядників)) до істотних умов договору підряду віднесено, зокрема, джерела та порядок фінансування робіт (будівництва об'єкта); порядок розрахунків за виконані роботи.
Таким чином, з врахуванням положень Цивільного кодексу України та Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668, порядок розрахунків за виконані роботи є істотною умовою договору підряду.
Згідно з нормами пункту 19 Особливостей №1178 істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, визначених у вказаному пункті Особливостей №1178.
Отже, у пункті 19 Особливостей №1178 встановлено імперативну норму щодо можливості зміни істотних умов договору про закупівлю виключно у випадках, передбачених цим пунктом Особливостей №1178.
Проведення авансування робіт за Договором підряду №3 при його укладанні, а також Проєктом договору, що міститься у Додатку №5 до тендерної документації Замовника, не передбачалося. Внесення змін, які здійснено додатковою угодою від 11.04.2023 №1 до Договору підряду №3, у переліку підстав у пункті 19 Особливостей №1178 не передбачено.
Таким чином, на порушення пункту 19 Особливостей №1178 додатковою угодою від 11.04.2023 №1 неправомірно внесено зміни до Договору підряду №3 щодо здійснення авансового платежу, за відсутності такої підстави зміни істотних умов договору в пункті 19 Особливостей №1178 (відповідно до якого істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, наведених у цьому пункті Особливостей №1178).
Слід зазначити, що відповідно до наявної у вільному публічному доступі інформації на Єдиному веб-порталі використання публічних коштів (джерело інформації https://spending.gov.ua/) Замовником 19.04.2023 здійснено авансовий платіж за Договором підряду №3 в сумі 1 948 759,70 грн (30% суми договору).
Період усунення порушень:
26.05.2023 13:15 - 10.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
26.05.2023 13:15
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
1. Ліцеєм №3 Володимирської міської ради до КП «ПРОМЖИТЛОБУД» надіслано рекомендований лист від 01.06.2023 № 145, щодо погодження та підписання додаткової Угоди №2 до договору №3 від 11.04.2023 року на капітальний ремонт покрівлі навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 –ліцей» на вул. Ковельській, 111 м. Володимирі-Волинському Волинської області, ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Роботи з енергозбереження) про визнання додаткової Угоди №1 від 11.04.2023 року такої, що втратила чинність та повернення авансової оплати у розмірі 30% від суми договору на особовий рахунок ліцею №3 (додаються).
- Відповідь від КП «ПРОМЖИТЛОБУД» очікується.
- Про повернення коштів та підписання додаткової Угоди буде повідомлено Державну аудиторську службу України Західний офіс Держаудитслужби
2. Про недопущення в подальшому порушень вимог Особливостей №1178 з уповноваженою особою проведено певні заходи (додаються).
Дата публікації звіту:
01.06.2023 13:07
Запити/Пояснення
Номер:
ca0728b465b54b28886d67a093e1b2de
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
10.05.2023 15:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.05.2023 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-03-21-001379-a, яка проводилась Ліцеєм №3 Володимирської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
b2e1d814e3834f86b95cc3222c868bc5
Назва:
Пояснення на запитання
Дата опублікування:
11.05.2023 11:37
Опис:
1.Очікувана вартість та бюджетні призначення визначені виходячи із затвердженої проектно-кошторисної документації. Очікувана вартість предмета закупівлі становить: 6878064,00 гривень.
Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі». При визначенні очікуваної вартості використовуємо зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, згідно якого загальна кошторисна вартість будівництва складає 7127571грн., у тому числі: будівельні роботи – 6660590 грн.; інші витрати – 217473 грн. Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ.
2. Сайт де розміщене Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівліhttp://sites.google.com/view/nvk3vv (розділ: матеріально-технічне забезпечення)
Номер:
4dfa4183ce7f4649a9464ca49d2817b2
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.05.2023 16:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.05.2023 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-03-21-001379-a, яка проводилась Ліцеєм №3 Володимирської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до пункту 51 Особливостей №1178 зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Під час моніторингу встановлено, що 27.03.2023 розміщено запитання до процедури закупівлі за ID: UA-2023-03-21-001379-a щодо п.7 розділу 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації, а саме вказано, що у Додатку 6 “Технічна специфікація (технічне завдання)” до тендерної документації у графі 2 обгрунтування (шифр норми) не всі вказані шифри відповідають “Настанові з визначення вартості будівництва” затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 (шифр норми) наступних пунктів технічного завдання: «Капітальний ремонт покрівля» п.1-7,15,17,26,37,41,57-59,66,71-75,77-82,84-95: «Блискавкозахист і контур заземлення» п.1-14; «Електропідігрів водостічних воронок» п.1-12).
Замовником оприлюднено відповідь 27.03.2023, у якій зазначено, про виправлення технічних помилок в підпункті 2 (шифри, норми).
Слід зазначити, що учасником КП «ПРОМЖИТЛОБУД» м. Володимир-Волинський подано у складі тендерної пропозиції договірну ціну та розрахунки у яких враховано шифри (норми) розцінок відповідно до наданої Замовником відповіді.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Чи вносились Замовником зміни до тендерної документації. Якщо так, то чому не оприлюднено в електронній системі закупівель?
2. У разі не внесення змін до тендерної документації пояснити причини не відхилення учасника КП «ПРОМЖИТЛОБУД» м. Володимир-Волинський, який здійснив розрахунки не у відповідності до вимог Додатку №6 «Технічне завдання» до тендерної документації замовника?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
0210c16fd4d641e5b094c217dbd3f6ea
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
22.05.2023 14:44
Опис:
1. Під час проведення закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 - ліцей» на вул.Ковельській, 111 м.Володимирі-Волинському Волинської області ID: UA-2023-03-21-001379-a, яка проводилась ліцеєм №3 Володимирської міської ради 27.03.2023 року під час періоду уточнень, що тривав до 28.03.2023 року виникло запитання щодо п.7 розділу 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» тендерної документації, а саме вказано, що у Додатку 6 «Технічна специфікація (технічне завдання)» до тендерної документації у графі 2 обґрунтування (шифр, норми) не всі вказані шифри відповідають «Настанові з визначення вартості будівництва» у наступних пунктах технічного завдання: «Капітальний ремонт покрівлі» п.1-7, 15, 17, 26, 37, 41, 57-59, 66, 71-75, 77-82, 84-95: «Блискавкозахист і контур заземлення» п.1-14; «Електропідігрів водостічних воронок» п. 1-12.
Розглянувши запитання було виявлено часткову розбіжність в Додатку 6 «Технічна специфікація(технічне завдання)» до тендерної документації у графі 2 обґрунтування шифри не відповідають робочому проекту на капітальний ремонт розроблений КП «Волиньпроект» і надано відповідь про виправлення технічних помилок. Відповідь оприлюднена 27.03.2023 року в розділі «Обговорення», де з нею мали змогу ознайомитися усі учасники процедури закупівлі.
Враховуючи, що норми робіт, об’єми, їх кількість та якість не змінювалися, мною як уповноваженою особою було прийнято рішення, що це є технічна помилка. Тому зміни до тендерної документації не вносилися та не публікувалися в електронній системі.
2. В складі тендерних пропозицій учасників «Локальний кошторис» КП «Промжитлобуд» та ТОВ «Житлобуд2» було враховано шифри відповідно до відповіді про внесення змін про виправлення технічних помилок, що відповідають «Настанові з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.
При проведенні процедури «Відкриті торги з особливостями», де метод оцінки тендерних пропозиції є: «Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією» КП «Промжитлобуд», при оголошеній вартості закупівлі 6878064,00грн, подало найнижчу пропозицію 6495865,68грн. Економія бюджетних коштів склала 382198,32грн., що є найбільш економічно вигідною.
Прийнято рішення про визнання КП «Промжитлобуд» переможцем.
3. На даному етапі закупівля завершена та виправити технічні помилки в тендерній документації неможливо, а з боку учасників закупівлі скарг та зауважень не було. Прошу рахувати не внесення змін до тендерної документації моєю технічною помилкою. Зобов’язуюся не допускати таких помилок у майбутньому.
Уповноважена особа Володимир СИРОТЮК