-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція КТЕП №9 (ДК 021-2015: 45454000-4 - Реконструкція)
Завершена
7 027 693.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 35 138.47 UAH
мін. крок: 0.5% або 35 138.47 UAH
Номер:
0a6d9a25c11b48c3a71e8469f1681064
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-15-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.06.2023 00:00
Період моніторингу:
15.06.2023 17:17 - 07.07.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
Н А К А З
14.06.2023 № 47-з
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області
від _14.06.2023_ № 47-з______
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
UA-2023-03-21-000286-a, яку проводить КП Обухівської міської ради "ОБУХІВТЕПЛОТРАНСБУД"
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям установлено порушення вимог пп. 3,6 та 12 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: « 22 » червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), в редакції чинній до 25 лютого 2023 року, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - тендерна документація, ТД), Комунального підприємства Обухівської міської ради "ОБУХІВТЕПЛОТРАНСБУД" (далі – Замовник), тендерна пропозиція переможця – ТОВ «Спільне підприємство «УКРІНТЕРМ»», повідомлення про намір укласти договір, укладений договір від 10.04.2023 № 31.
За результатом проведеного моніторингу встановлено невідповідність вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям.
Так, Замовником у пунктах 2,3,4 Додатку 1 до ТД зазначено підстави для відмови від участі в процедурі закупівлі, встановлені статтею 17 Закону, зокрема надання (учасником, переможцем) торгів документів, які підтверджують відсутність такої підстави для відхилення, як Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією; Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Отже, допущено невідповідність пп. 3,6 та 12 пункту 44 Особливостей, якими передбачені такі підстави для відхилення тендерних пропозицій учасників тендеру, як керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією; керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку; керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
Таким чином, Замовником при складанні тендерної документації недотримано вимоги підпунктів 3,6 та 12 пункту 44 Особливостей.
Період усунення порушень:
22.06.2023 16:45 - 28.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
22.06.2023 16:45
Запити/Пояснення
Номер:
f15df93681304adcad8d02c0da7adce6
Назва:
Відповідь щодо виявленого порушення
Дата опублікування:
29.06.2023 15:41
Опис:
Відповідно до висновку від 22.06.2023 року щодо проведення моніторингу закупівлі UA-2023-03-21-000286-a, повідомляємо, що уповноважена особа КПОМР «Обухівтеплотрансбуд» складала тендерну документацію відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі -- Особливості), але було допущено помилку в тому, що не був зазначений перелік документів необхідних відповідно до підпунктів 3, 6 та пункту 44 Особливостей.
Також зазначимо, що учасник закупівлі який був визначений переможцем, відповідно до абзацу 15 пункту 44 Особливостей, надав необхідні документи які підтвердили відсутність підстав для відмови в участі у відкритих торгах.
У зв’язку з вище викладеним, уповноважена особа КПОМР «Обухівтеплотрансбуд» прийме всі необхідні заходи щодо ретельнішої підготовки тендерної документації та недопущення повторення аналогічних помилок в майбутньому.