ДК 021:2015 - 33150000-6 — Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії – Прилад для високоіндуктивної магнітної терапії (НК 024:2019: 63312 Аналіз біомеханічних функцій/інтерактивна система реабілітації)
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Місцезнаходження замовника: 18010, Україна, Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Олени Теліги, буд. 4. Процедура закупівлі: відкриті торги. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.Під час проведення закупівлі усі документи, що подаються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі пропозиції закупівлі надається документ, складений на іншій ніж передбачено цим пунктом мові, учасник надає автентичний переклад цього документу. Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо.Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію іншою мовою з обов’язковим перекладом українською мовою. Замовником НЕ приймається до розгляду тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: наведено в ч.6 р.ІІІ та Додатку 2 тендерної документації.
Завершена
3 400 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 000.00 UAH
Період моніторингу:04.07.2023 17:05 - 26.07.2023 00:00
Статус:Порушення виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.07.2023 № 34-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу
від 03.07.2023 № 34-з
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу;
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
7. UA-2023-03-20-011631-a; 20.03.2023
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Ірина Кондратюк.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Виявлені
Тип порушень:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами моніторингу встановлено, що Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано Наказу №680 щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує врахувати виявлені порушення та дотримуватись вимог Наказу №680 під час завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 24 липня 2023 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік "Комунального некомерційного підприємства "Черкаська Міська Дитяча Лікарня"" (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 20.03.2023, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ МЕДРЕХАБ, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 31.03.2023 №08/13, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 31.03.2023, договір поставки товару від 14.04.2023 №98 (далі – Договір), додаткова угода №1 від 26.04.2023 до договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 26.04.2023, пояснення від 10.07.2023, отримане від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Моніторингом встановлено, що Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано вимоги наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» від 13.04.2016 № 680 (далі – Наказ №680) щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків (Додаток 1 - 4) до тендерної документації окремими файлами.
Період усунення порушень:24.07.2023 16:30 - 08.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:24.07.2023 16:30
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:Замовником в подальшому будуть враховані вимоги Наказу № 680.
Дата публікації звіту:25.07.2023 15:31
Запити/Пояснення
74828
Номер:c2ad6958b1fe4d91aa29178d1e6b10cd
Назва:Про надання інформація
Дата опублікування:05.07.2023 16:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:11.07.2023 00:00
Автор:ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40913645
Контактна особа:
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) +38 (0 38) 265-73-60 irakon_97@ukr.net
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 - 33150000-6 — Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії – Прилад для високоіндуктивної магнітної терапії (НК 024:2019: 63312 Аналіз біомеханічних функцій/інтерактивна система реабілітації)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-20-011631-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
p7s
sign.p7s
75059
Номер:dd97551336eb43fe896e26c34b2fe692
Назва:Надання пояснень на виконання Запиту Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 05 липня 2023 року
Дата опублікування:10.07.2023 17:02
Автор:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ "
×
Код ЄДРПОУ:
02004999
Контактна особа:
Карпенко Анна Сергіївна +380685920510 dml.glavbuh@ukr.net
Адреса:
18010, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Олени Теліги, буд. 4
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:1. Щодо питання «Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?»
Повідомляємо наступне:
1.1. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Комунальне некомерційне підприємство «Черкаська міська дитяча лікарня» здійснює свою господарську діяльність на підставі затвердженого рішенням виконавчого комітету Черкаської міської ради фінансового плану комунального некомерційного підприємства «Черкаська міська дитяча лікарня» на 2023 рік. Рішення № 533 від 19.07.2022 «Про затвердження фінансового плану комунального некомерційного підприємства «Черкаська міська дитяча лікарня»» (додаток 1 до пояснень).
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме проведений моніторинг ринкових цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну на товар з урахуванням інформації, отриманої з Інтернет-ресурсів, у відкритому доступі, на сайтах постачальників Товару, в електронних каталогах, рекламі, комерційних пропозиціях, в електронній системі закупівель «ProZorro», тощо.
1.2.Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та відповідають базовим технічним вимогам до таких товарів а також відповідають вимогам чинного законодавства. Потреби замовника у закупівлі приладу для високоіндуктивної магнітної терапії для медичних цілей, визначений необхідністю надання високоякісних послуг лікування дітей з ортопедичною патологією, патологією опорно-рухового апарату, лікування Шинца, Шляттера, Гоффа, патологією сколіозу, дисплазіями культових суглобів.
2. Щодо питання «Просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі» повідомляємо наступне:
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) (далі – Постанова № 710) оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – інформації про закупівлю) передбачено пунктами 4 та 4-1 цієї Постанови. При цьому, пунктом 4 Постанови № 710 органам місцевого самоврядування рекомендується забезпечити оприлюднення обґрунтування інформації про закупівлю, а пунктом 4-1 Постанови № 710 наголошується на тому, що головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки повинні забезпечити оприлюднення обґрунтування інформації про закупівлю.
Отже, виходячи зі змісту пункту 4-1 Постанови № 710, вимога щодо оприлюднення обґрунтування інформації про предмет закупівлі не стосується одержувачів бюджетних коштів, так як їх немає у переліку цього пункту.
Комунальне некомерційне підприємство «Черкаська міська дитяча лікарня» є одержувачем бюджетних коштів, що підтверджується інформацією, наведеною в Єдиному реєстрі розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, (далі – Єдиний реєстр) який веде Державна казначейська служба України та її органи. Дата реєстрації (перереєстрації) замовника як одержувача бюджетних коштів в Єдиному реєстрі – 24.11.2020 року.
Вищезазначена інформація розміщена на офіційному сайті Державної казначейської служби України https://www.treasury.gov.ua/.
Також, інформацію про розпорядників та одержувачів бюджетних коштів в розрізі областей України, їх підпорядкування та іншу інформацію можна знайти на сайті Державного веб-порталу бюджету для громадян та підтверджуємо за посиланням: https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/graphic.
На виконання норм Постанови № 710 замовники мають забезпечити дотримання принципів ефективного й раціонального використання бюджетних коштів та оприлюднювати обґрунтування інформації про закупівлю у разі проведення процедур закупівель, визначених статтею 13 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII. Водночас публікувати таку інформацію повинні не всі замовники, а тільки головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єкти господарювання державного сектору економіки.