-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Відкриті торги з особливостями без аукціону (Постанова КМУ №1495 від 30 грудня 2022 року)
Завершена
1 620 750.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 103.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 103.75 UAH
Номер:
877b16440f014610bb94c56084994c25
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-01-000070
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.05.2023 00:00
Період моніторингу:
01.05.2023 17:51 - 23.05.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
01.05.2023 № 41-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
01.05.2023 № 41-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12. UA-2023-03-20-011058-a, 20.03.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу 4 пункту 51 Постанови № 1178.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; дотримання замовником вимог Закону під час розгляду тендерних пропозицій учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю; дотримання вимог Постанови №710 - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178); дотримання замовником вимог Закону під час розгляду тендерних пропозицій учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти і науки Ірпінської міської ради (далі – замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів UA-2023-03-20-011058-a; тендерну документацію, затверджену протоколом від 20 березня 2023 року №44, оприлюднену 20 березня 2023 року о 16:45; тендерну документацію, затверджену протоколом від 20 березня 2023 року № 44 (зі змінами в кінцевому строці подання тендерних пропозицій), оприлюднену 20 березня 2023 року о 17:16; тендерну пропозицію ПП «ТОРГПРОДСЕРВІС»; вимогу про усунення невідповідностей, надану ПП «ТОРГПРОДСЕРВІС»; протокол уповноваженої особи про переможця від 03.04.2023 № 48; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю UA-2023-03-20-011058-a; договір від 10 квітня 2023 року № д 7, укладений з ПП «ТОРГПРОДСЕРВІС» на суму 1271500,00 грн (з ПДВ).
Моніторингом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення чинного законодавства.
Замовником в електронній системі закупівель 20 березня 2023 року о 16:45 оприлюднено тендерну документацію, затверджену протоколом від 20 березня 2023 року № 44, 20 березня 2023 року о 17:16 оприлюднено тендерну документацію, затверджену протоколом від 20 березня 2023 року № 44 (зі змінами в кінцевому строці подання тендерних пропозицій).
Згідно абзацу 4 пункту 51 Постанови № 1178 замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
При цьому, відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що замовник не оприлюднив перелік змін до тендерної документації окремим файлом в електронній системі закупівель, чим порушив абзац 4 пункту 51 Постанови № 1178.
З метою підтвердження або спростування встановленого порушення в ході моніторингу органом державного фінансового контролю через електронну систему закупівель 04.05.2023 надано запит замовнику щодо причин не оприлюднення переліку змін до тендерної документації.
Замовником 05.05.2023 надано відповідь в електронній системі закупівель, в якій зазначено, що «у зв’язку з технічними проблемами на майданчику, а саме з переналаштуваннями на літній час, оголошення, що було оприлюднено потребувало внесення змін в частині дати, бо система не могла надати дозвіл на підпис оголошення про проведення процедури та накласти електронно-цифровий підпис уповноваженої особи. При зверненні на гарячу службу майданчика, спеціалістами було скориговано дату оголошення та переоприлюднено. Зазначаємо, що ТД завантажено на майданчик 20-03-2023, 17:16:03 під час створення оголошення про закупівлю, Закупівлю UA-2023-03-20-011058-a було оголошено - 20-03-2023 о 18:48 год. Відповідно під час перебігу відкритих торгів з особливостями змін до ТД не вносилось. Жодних змін щодо технічних, якісних, або будь яких інших відомостей до предмету закупівлі внесено не було. Тому, порівняльна таблиця і не була оприлюднена».
В той же час, моніторингом установлено, що замовником в тендерній документації, затвердженій протоколом від 20 березня 2023 року № 44, оприлюдненій 20 березня 2023 року о 16:45 в пункті 1 розділу 4 тендерної документації зазначено «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій — ___ _________ 20__ року до 10:00 год.», а в тендерній документації, затвердженій протоколом від 20 березня 2023 року № 44, оприлюднену 20 березня 2023 року о 17:16 в пункті 1 розділу 4 тендерної документації зазначено: «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій — 28.03.2023 року до 02:00 год.».
Згідно пункту 14 частини 2 статті 22 Закону «У тендерній документації зазначаються такі відомості: кінцевий строк подання тендерних пропозицій».
У тендерній документації, оприлюдненій 20 березня 2023 року о 16:45 кінцевий строк подання тендерних пропозицій не зазначений, в тендерній документації оприлюдненій 20 березня 2023 року о 17:16 кінцевий строк подання тендерних пропозицій зазначений.
З урахуванням викладеного, замовником порушено абзац 4 пункту 51 Постанови № 1178 в частині неоприлюднення переліку змін до тендерної документації.
Період усунення порушень:
15.05.2023 17:58 - 30.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
15.05.2023 17:58
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
16/0016/2023/пр
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
інформація про усунення порушень - наказ управління освіти і науки ірпінської міської ради №61-0 від 12.05.2023 щодо здійснення заходів, направлених на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення
Дата публікації звіту:
16.05.2023 14:20
Запити/Пояснення
Номер:
61091c6a8d994901842944f43a93474d
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
04.05.2023 14:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.05.2023 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені, очікуваною вартістю 1 620 750,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-20-011058-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із таких питань:
- Яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) пункту 4-1 в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
- З якої причини замовником в порушення абзацу четвертого пункту 51 Постанови №1178 не оприлюднено перелік змін до тендерної документації?
Так, згідно вищевказаної норми Постанови № 1178 «Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться».
Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено тендерну документацію, затверджену протоколом від 20 березня 2023 року № 44 оприлюднену 20 березня 2023 року о 16:45; тендерну документацію затверджену протоколом від 20 березня 2023 року № 44 (зі змінами в кінцевому строці подання тендерних пропозицій) оприлюднену 20 березня 2023 року о 17:16.
- Тендерною документацією (Додаток 1 до тендерної документації п. 3 п.п. 3.1.1.) передбачено: «довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).
Аналогічним вважається договір за ДК 021:2015 - 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі». При цьому, учасником надано Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі договорів «ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені», що не відповідає вимогам тендерної документації.
Чому не відхилена пропозиція учасника ПП «ТОРГПРОДСЕРВІС»?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
9aa1b5b24cac4651aa67775bd77493ee
Назва:
пояснення на запит
Дата опублікування:
05.05.2023 14:49
Опис:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик вимог закупівлі здійснено шляхом аналізу ринку закупівель та у відповідності до вимог ДСТУ, ТУ України, Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 № 298/227, в частині обов’язків суб’єктів підприємницької діяльності, що постачають товари.
Розмір бюджетних призначень на закупівлю товару затверджено рішенням Засновника, яке оприлюднено у встановленому Законом порядку на сайті Засновника.
Очікувану вартість предмета закупівлі визначено за методикою, яка передбачена наказом №275 від 18.02.2020 року Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Розмір бюджетного призначення затверджений планом закупівель Замовника.
Очікувана вартість предмета закупівлі оприлюднена на веб-сайті: https://prozorro.gov.ua
Всі документи, щодо закупівлі UA-2023-03-20-011058-a оприлюднено у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і знаходяться у вільному доступі в електронній системі
2. Щодо оприлюднення змін до ТД, повідомляємо наступне: у зв’язку з технічними проблемами на майданчику, а саме з переналаштуваннями на літній час, оголошення, що було оприлюднено потребувало внесення змін в частині дати, бо система не могла гадати дозвіл на підпис оголошення про проведення процедури та накласти електронно-цифровий підпис уповноваженої особи. При зверненні на гарячу службу майданчика, спеціалістами було скориговано дату оголошення та пере оприлюднено. Зазначаємо, що ТД завантажено на майданчик 20-03-2023, 17:16:03 під час створення оголошення про закупівлю, Закупівлю UA-2023-03-20-011058-a було оголошено - 20-03-2023 о 18:48 год. Відповідно під час перебігу відкритих торгів з особливостями змін до ТД не вносилось.
Жодних змін щодо технічних, якісних, або будь яких інших відомостей до предмету закупівлі внесено не було. Тому, порівняльна таблиця і не була оприлюднена.
3. Тендерною документацією (Додаток 1 до тендерної документації п. 3 п.п. 3.1.1.) було передбачено: «довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Посилання на те, що аналогічним вважається договір за ДК 021:2015 - 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі» при закупівлі продукції рибної промисловості за кодом ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник - Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (15220000-6), було технічною помилкою. В плані закупівель, в оголошенні про проведення процедури закупівлі предметом закупівлі визначено: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені. Стосовно встановленого порушення законодавства, наголошуємо, що відповідно до п.3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082, у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.