• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені

Відкриті торги з особливостями без аукціону (Постанова КМУ №1495 від 30 грудня 2022 року)

Завершена

1 620 750.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 103.75 UAH
Номер: 877b16440f014610bb94c56084994c25
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-01-000070
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.05.2023 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 01.05.2023 17:51 - 23.05.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 01.05.2023 № 41-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 01.05.2023 № 41-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 12. UA-2023-03-20-011058-a, 20.03.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. В.о. начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 229-59-96, lika-aa@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу 4 пункту 51 Постанови № 1178. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; дотримання замовником вимог Закону під час розгляду тендерних пропозицій учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю; дотримання вимог Постанови №710 - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 травня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178); дотримання замовником вимог Закону під час розгляду тендерних пропозицій учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти і науки Ірпінської міської ради (далі – замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів UA-2023-03-20-011058-a; тендерну документацію, затверджену протоколом від 20 березня 2023 року №44, оприлюднену 20 березня 2023 року о 16:45; тендерну документацію, затверджену протоколом від 20 березня 2023 року № 44 (зі змінами в кінцевому строці подання тендерних пропозицій), оприлюднену 20 березня 2023 року о 17:16; тендерну пропозицію ПП «ТОРГПРОДСЕРВІС»; вимогу про усунення невідповідностей, надану ПП «ТОРГПРОДСЕРВІС»; протокол уповноваженої особи про переможця від 03.04.2023 № 48; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю UA-2023-03-20-011058-a; договір від 10 квітня 2023 року № д 7, укладений з ПП «ТОРГПРОДСЕРВІС» на суму 1271500,00 грн (з ПДВ). Моніторингом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення чинного законодавства. Замовником в електронній системі закупівель 20 березня 2023 року о 16:45 оприлюднено тендерну документацію, затверджену протоколом від 20 березня 2023 року № 44, 20 березня 2023 року о 17:16 оприлюднено тендерну документацію, затверджену протоколом від 20 березня 2023 року № 44 (зі змінами в кінцевому строці подання тендерних пропозицій). Згідно абзацу 4 пункту 51 Постанови № 1178 замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. При цьому, відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що замовник не оприлюднив перелік змін до тендерної документації окремим файлом в електронній системі закупівель, чим порушив абзац 4 пункту 51 Постанови № 1178. З метою підтвердження або спростування встановленого порушення в ході моніторингу органом державного фінансового контролю через електронну систему закупівель 04.05.2023 надано запит замовнику щодо причин не оприлюднення переліку змін до тендерної документації. Замовником 05.05.2023 надано відповідь в електронній системі закупівель, в якій зазначено, що «у зв’язку з технічними проблемами на майданчику, а саме з переналаштуваннями на літній час, оголошення, що було оприлюднено потребувало внесення змін в частині дати, бо система не могла надати дозвіл на підпис оголошення про проведення процедури та накласти електронно-цифровий підпис уповноваженої особи. При зверненні на гарячу службу майданчика, спеціалістами було скориговано дату оголошення та переоприлюднено. Зазначаємо, що ТД завантажено на майданчик 20-03-2023, 17:16:03 під час створення оголошення про закупівлю, Закупівлю UA-2023-03-20-011058-a було оголошено - 20-03-2023 о 18:48 год. Відповідно під час перебігу відкритих торгів з особливостями змін до ТД не вносилось. Жодних змін щодо технічних, якісних, або будь яких інших відомостей до предмету закупівлі внесено не було. Тому, порівняльна таблиця і не була оприлюднена». В той же час, моніторингом установлено, що замовником в тендерній документації, затвердженій протоколом від 20 березня 2023 року № 44, оприлюдненій 20 березня 2023 року о 16:45 в пункті 1 розділу 4 тендерної документації зазначено «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій — ___ _________ 20__ року до 10:00 год.», а в тендерній документації, затвердженій протоколом від 20 березня 2023 року № 44, оприлюднену 20 березня 2023 року о 17:16 в пункті 1 розділу 4 тендерної документації зазначено: «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій — 28.03.2023 року до 02:00 год.». Згідно пункту 14 частини 2 статті 22 Закону «У тендерній документації зазначаються такі відомості: кінцевий строк подання тендерних пропозицій». У тендерній документації, оприлюдненій 20 березня 2023 року о 16:45 кінцевий строк подання тендерних пропозицій не зазначений, в тендерній документації оприлюдненій 20 березня 2023 року о 17:16 кінцевий строк подання тендерних пропозицій зазначений. З урахуванням викладеного, замовником порушено абзац 4 пункту 51 Постанови № 1178 в частині неоприлюднення переліку змін до тендерної документації.
Період усунення порушень: 15.05.2023 17:58 - 30.05.2023 00:00
Дата публікації висновку: 15.05.2023 17:58

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 16/0016/2023/пр

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: інформація про усунення порушень - наказ управління освіти і науки ірпінської міської ради №61-0 від 12.05.2023 щодо здійснення заходів, направлених на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення
Дата публікації звіту: 16.05.2023 14:20

Запити/Пояснення