-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт вул.Сірка (від вул.Вітовського до вул.Львівської) в с.Зимна Вода Пустомитівського району Львівської області. Коригування»
Завершена
4 789 989.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 949.95 UAH
мін. крок: 0.5% або 23 949.95 UAH
Номер:
fdea47f9005248e0bc584b1a09311df0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-03-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.05.2023 00:00
Період моніторингу:
03.05.2023 17:08 - 25.05.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.05.2023 № 27
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4. UA-2023-03-20-010982-a 20.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду Замовником тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 та абзацу третього підпункту 3 пункту 41 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції, чинній на момент проведення закупівлі, далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Зимноводівської сільської ради Львівського району Львівської області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 20.03.2023 № 111 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Водоканал Зимна Вода» (далі – ТОВ «Водоканал Зимна Вода»), вимога про усунення невідповідностей до 16:18 год. 04.04.2023 та документи надані на виконання даної вимоги, оприлюднені о 17:03 год. 03.04.2023, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.04.2023 № 141, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 05.04.2023, договір від 13.04.2023 № 68-04/2023, укладений Замовником з ТОВ «Водоканал Зимна Вода» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 13.04.2023, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 12.05.2023.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне.
На вимогу абзацу сьомого підпункту 3.2.1 пункту 3.2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником передбачено, що «тендерна пропозиція, яка подається Учасником процедури закупівлі повинна складатися з інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) (згідно Додатку №2), та інші відомості що передбачено тендерною документацією. Всі необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі повинні повністю відповідати зазначеним характеристикам у технічній специфікації (Додаток №2)».
На підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик, учасником ТОВ «Водоканал Зимна Вода» в тендерній пропозиції надано в тому числі документ «Договірна ціна і кошторисний розрахунок». При цьому в даному документі, в розділі III «Будівельні матерiали, вироби і комплекти» Підсумкової відомості ресурсів відсутній розрахунок по позиціях, які зазначено в розділі III «Будівельні матерiали, вироби та конструкцiї» Відомості ресурсів Додатку 2 тендерної документації Замовника під номерами 20, 22-28, чим порушено вимогу абзацу сьомого підпункту 3.2.1 пункту 3.2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Відповідно до вимог абзацу сімнадцятого пункту 3.8 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника та абзацу п’ятнадцятого пункту 44 Особливостей: переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 44 Особливостей.
Згідно з інформацією, розміщеною в електронній системі закупівель, переможцем ТОВ «Водоканал Зимна Вода», документи, зазначені у абзаці сімнадцятому пункту 3.8 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника у спосіб, визначений законодавством, надано не було.
Відповідно до положень абзацу другого підпункту 2 та абзацу третього підпункту 3 пункту 41 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей та коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 цих особливостей.
Проте, Замовником тендерну пропозицію ТОВ «Водоканал Зимна Вода» не відхилено, чим порушено вимоги абзацу другого підпункту 2 та абзацу третього підпункту 3 пункту 41 Особливостей, натомість 13.04.2023 укладено Договір.
Період усунення порушень:
24.05.2023 17:22 - 08.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
24.05.2023 17:22
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання вимог висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області щодо проведення моніторингу по об’єкту «Капітальний ремонт вул.Сірка (від вул.Вітовського до вул.Львівської) в с.Зимна Вода Пустомитівського району Львівської області. Коригування» Ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-20-010982-a, на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, надаємо інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Зимноводівською сільською радою було направлено листа ТзОВ «Водоканал Зимна Вода» щодо розірвання договору підряду №68-04/2023 від 13.04.2023 по об’єкту «Капітальний ремонт вул.Сірка (від вул.Вітовського до вул.Львівської) в с.Зимна Вода Пустомитівського району Львівської області. Коригування» ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-20-010982-a, у зв’язку з виявленими порушеннями Закону України «Про публічні закупівлі».
ТзОВ «Водоканал Зимна Вода» у відповідь надав обгрунтування неможливості розірвання договору (лист №865 від 30.05.2023, вих.№431/0-23 від 30.05.2023), оскільки, ними було внесено грошове забезпечення тендерної пропозиції у розмірі 78 450,87 грн. (сімдесят вісім тисяч чотириста п’ятдесят гривень 87 копійок), здійснено закупівлю будівельних матеріалів та розпочато виконання будівельних робіт. Також наголошено що, при подачі ними тендерної пропозиції, вони погодилися із заявленим технічним завданням Замовника і подали скан-копію підписаного технічного завдання, що свідчить про фактичне виконання вимог та були додані всі матеріали та виконані всі вимоги при акцептуванні наведеного вище договору.
Зазначимо також, що відповідно до ст. 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом.
Така ж норма закріплена і договором №68-04/2023 від 13.04.2023 (п. 11.4), який на даний момент є підписаний сторонами, чинний і ніким не оскаржуваний.
Дата публікації звіту:
30.05.2023 13:06
Запити/Пояснення
Номер:
a1c2618d864d48158155379b485f0b87
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
10.05.2023 15:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт вул.Сірка (від вул.Вітовського до вул.Львівської) в с.Зимна Вода Пустомитівського району Львівської області. Коригування», ДК 021:2015: 45233000-9 – Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг, очікуваною вартістю 4 789 989,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-20-010982-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чи були дотримані переможцем процедури закупівлі – Товариством з обмеженою відповідальністю «Водоканал Зимна Вода» (далі – ТОВ «Водоканал Зимна Вода») під час укладення договору вимоги частини другої статті 41 Закону, а саме: «Переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі»?
3. Чи були дотримані переможцем процедури закупівлі – ТОВ «Водоканал Зимна Вода» вимоги пункту 6 Розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, а саме: «Керуючись ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору.
Учасник - переможець не пізніше дати укладення договору надає забезпечення виконання договору у розмірі, що відповідає 2% (два відсотки) від суми договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору: грошова застава»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
9dc558b93ba14a0b880aed731b03ced6
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
12.05.2023 17:32
Опис:
1. Здійснення розрахунку очікуваної вартості робіт по вищенаведеному предмету закупівлі проводилось відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно настанови з визначення вартості будівництва кошторисних норм України, затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281, з урахуванням кошторисної документації, розробленої згідно норм ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затвердженої рішенням виконавчого комітету Зимноводівської сільської ради №1552 від 15.12.2022 та експертизи документації ДП «Західний ЕТЦ» №35.254.23 від 30.01.2023.
Бюджетні призначення визначені в межах Заходів по виконанню «Програми соціально-економічного та культурного розвитку Зимноводівської територіальної громади на 2023 рік», затверджені рішенням сесії Зимноводівської сільської ради № 1534 від 15 грудня 2022 року. Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до затвердженого кошторису.
Відповідна інформація розміщена на офіційному веб-сайті Зимноводівської сільської ради: https://zvg.gov.ua/news/1680785017/
2.Під час укладення договору Переможцем було надано щодо:
1):
- п.3 - керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією – Лист №6635 від 23.03.2023 (скан-копія додається);
- п.6 - керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку – Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (скан-копія додається);
- п.12 - керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми – Лист №6630 від 23.03.2023 (скан-копія додається);
- абзац 14 п.44 - учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору - Довідку №6662 від 23.03.2023, лист №6690 від 23.03.2023 (скан-копії додаються).
2) ) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності від 27.03.2019 №16-Л (скан-копія додається).
3.На виконання вимог ст.27 Закону України «Про публічні закупівлі» Переможцем ТзОВ «Водоканал Зимна Вода» було перераховано кошти на забезпечення виконання умов договору у вигляді грошової застави на рахунок Зимноводівської сільскої ради реквізити якого, вказані у Тендерній документації Замовника та надано копію платіжного доручення №1292 від 10.04.2023.