• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт вул.Сірка (від вул.Вітовського до вул.Львівської) в с.Зимна Вода Пустомитівського району Львівської області. Коригування»

Завершена

4 789 989.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 949.95 UAH
Номер: fdea47f9005248e0bc584b1a09311df0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-03-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.05.2023 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 03.05.2023 17:08 - 25.05.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 03.05.2023 № 27 Чернігів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4. UA-2023-03-20-010982-a 20.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 63) 380-53-68, juliavanya16@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду Замовником тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 та абзацу третього підпункту 3 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 травня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції, чинній на момент проведення закупівлі, далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Зимноводівської сільської ради Львівського району Львівської області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 20.03.2023 № 111 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Водоканал Зимна Вода» (далі – ТОВ «Водоканал Зимна Вода»), вимога про усунення невідповідностей до 16:18 год. 04.04.2023 та документи надані на виконання даної вимоги, оприлюднені о 17:03 год. 03.04.2023, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.04.2023 № 141, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 05.04.2023, договір від 13.04.2023 № 68-04/2023, укладений Замовником з ТОВ «Водоканал Зимна Вода» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 13.04.2023, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 12.05.2023. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне. На вимогу абзацу сьомого підпункту 3.2.1 пункту 3.2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником передбачено, що «тендерна пропозиція, яка подається Учасником процедури закупівлі повинна складатися з інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) (згідно Додатку №2), та інші відомості що передбачено тендерною документацією. Всі необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі повинні повністю відповідати зазначеним характеристикам у технічній специфікації (Додаток №2)». На підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик, учасником ТОВ «Водоканал Зимна Вода» в тендерній пропозиції надано в тому числі документ «Договірна ціна і кошторисний розрахунок». При цьому в даному документі, в розділі III «Будівельні матерiали, вироби і комплекти» Підсумкової відомості ресурсів відсутній розрахунок по позиціях, які зазначено в розділі III «Будівельні матерiали, вироби та конструкцiї» Відомості ресурсів Додатку 2 тендерної документації Замовника під номерами 20, 22-28, чим порушено вимогу абзацу сьомого підпункту 3.2.1 пункту 3.2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Відповідно до вимог абзацу сімнадцятого пункту 3.8 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника та абзацу п’ятнадцятого пункту 44 Особливостей: переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 44 Особливостей. Згідно з інформацією, розміщеною в електронній системі закупівель, переможцем ТОВ «Водоканал Зимна Вода», документи, зазначені у абзаці сімнадцятому пункту 3.8 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника у спосіб, визначений законодавством, надано не було. Відповідно до положень абзацу другого підпункту 2 та абзацу третього підпункту 3 пункту 41 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей та коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 цих особливостей. Проте, Замовником тендерну пропозицію ТОВ «Водоканал Зимна Вода» не відхилено, чим порушено вимоги абзацу другого підпункту 2 та абзацу третього підпункту 3 пункту 41 Особливостей, натомість 13.04.2023 укладено Договір.
Період усунення порушень: 24.05.2023 17:22 - 08.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 24.05.2023 17:22

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання вимог висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області щодо проведення моніторингу по об’єкту «Капітальний ремонт вул.Сірка (від вул.Вітовського до вул.Львівської) в с.Зимна Вода Пустомитівського району Львівської області. Коригування» Ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-20-010982-a, на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, надаємо інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Зимноводівською сільською радою було направлено листа ТзОВ «Водоканал Зимна Вода» щодо розірвання договору підряду №68-04/2023 від 13.04.2023 по об’єкту «Капітальний ремонт вул.Сірка (від вул.Вітовського до вул.Львівської) в с.Зимна Вода Пустомитівського району Львівської області. Коригування» ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-20-010982-a, у зв’язку з виявленими порушеннями Закону України «Про публічні закупівлі». ТзОВ «Водоканал Зимна Вода» у відповідь надав обгрунтування неможливості розірвання договору (лист №865 від 30.05.2023, вих.№431/0-23 від 30.05.2023), оскільки, ними було внесено грошове забезпечення тендерної пропозиції у розмірі 78 450,87 грн. (сімдесят вісім тисяч чотириста п’ятдесят гривень 87 копійок), здійснено закупівлю будівельних матеріалів та розпочато виконання будівельних робіт. Також наголошено що, при подачі ними тендерної пропозиції, вони погодилися із заявленим технічним завданням Замовника і подали скан-копію підписаного технічного завдання, що свідчить про фактичне виконання вимог та були додані всі матеріали та виконані всі вимоги при акцептуванні наведеного вище договору. Зазначимо також, що відповідно до ст. 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Така ж норма закріплена і договором №68-04/2023 від 13.04.2023 (п. 11.4), який на даний момент є підписаний сторонами, чинний і ніким не оскаржуваний.
Дата публікації звіту: 30.05.2023 13:06

Запити/Пояснення