• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт дороги з влаштуванням системи водовідведення по вул.Підкови в с.Зимна Вода» (Коригування)

Завершена

3 563 188.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 815.94 UAH
Номер: ef515c766814438c9670220c5b939c2d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-08-28-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.08.2023 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 28.08.2023 12:07 - 19.09.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 25.08.2023 № 36-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 25.08.2023 № 36-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-03-20-010569-a від 20.03.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 789-29-71, dmytrotkachuk86@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця встановлено порушення вимог абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону та вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 3 статті 17 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 вересня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Зимноводівської сільської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від березня 2023 № 106 (далі – тендерна документація); тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Водоканал Зимна Вода» (далі – ТОВ «Водоканал Зимна Вода»), повідомлення про намір укласти договір від 05.04.2023 та протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 05.04.2023 №140, договір від 14.04.2023 № 69-04/2023 на суму 3 348 244,04 грн, додаткова угода від 19.06.2023 № 1, відповіді Замовника на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 30.08.2023 та 08.09.2023 року. За результатами аналізу питання розгляду Замовником тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «Водоканал Зимна Вода» встановлено, що на виконання пункту 3.8 «Кваліфікаційні критерії та вимоги, встановлені ст. 16 Закону та пунктом 44 Особливостей» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту». Також, за результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником у тендерній документації не дотримано вимог пункту 3 статті 17 Закону, а саме: не зазначено спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, які визначаються Замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 цих особливостей. Однак, переможець торгів не надав жодних документів щодо підтвердження відсутності підстав, передбачених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту, чим не виконав вищевказані вимоги пункту 3.8 розділу 3 тендерної документації, як того вимагав Замовник у тендерній документації. Таким чином, Замовник, в порушення вимог абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону та абзацу третього підпункту 3 пункту 41 Особливостей, не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Водоканал Зимна Вода» – переможця процедури закупівлі, який не оприлюднив у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 Особливостей та уклав з ним договір від 14.04.2023 №69-04/2023.
Період усунення порушень: 12.09.2023 17:03 - 27.09.2023 00:00
Дата публікації висновку: 12.09.2023 17:03

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання вимог висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в м.Луцьк щодо проведення моніторингу по об’єкту «Капітальний ремонт дороги з влаштуванням системи водовідведення по вул.Підкови в с.Зимна Вода» (Коригування) Ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-20-010569-a, на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, надаємо інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Згідно вимог тендерної документації термін виконання робіт по вищенаведеному об’єкту становить згідно умов договору – 30.06.2024 року. Підрядником ТзОВ «Водоканал Зимна Вода» було виконано всі зобов’язання, зазначені у договорі підряду у найкоротші терміни, з урахуванням змін, зазначених у Додатковій угоді №2 від 11.09.23 по об’єкту «Капітальний ремонт дороги з влаштуванням системи водовідведення по вул.Підкови в с.Зимна Вода» (Коригування) ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-20-010569-a. По виконаних роботах здійснено оплату у повному обсязі. Зазначимо також, що відповідно до ст. 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом.
Дата публікації звіту: 18.09.2023 11:48

Запити/Пояснення