- 
                    Відкриті торги з особливостями
- 
                        Однолотова
- 
                        КЕП
«Капітальний ремонт дороги з влаштуванням системи водовідведення по вул.Підкови в с.Зимна Вода» (Коригування)
                        Завершена
                        
                                                                    
                
            
                3 563 188.00
                UAH з ПДВ
            
                                    
мін. крок: 0.5% або 17 815.94 UAH
        мін. крок: 0.5% або 17 815.94 UAH
                    Номер:
                    ef515c766814438c9670220c5b939c2d
                
                                                                        
                    Ідентифікатор моніторингу:
                    UA-M-2023-08-28-000017
                
                                                                        
                    Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
                    25.08.2023 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Період моніторингу:
                    28.08.2023 12:07 - 19.09.2023 00:00
                
                                                                        
                    Статус:
                    Порушення виявлені
                
                                                                        
                    Опис:
                    ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.08.2023                                                                                                                                                     № 36-з
Луцьк
Про початок моніторингу 
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ: 
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник                                                                                                                        	     Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1 
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 25.08.2023 № 36-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-03-20-010569-a від 20.03.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
                
                                                                        
                                                                        
                                                        
                Етапи закупівельного процесу:
                
                                            - Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
                Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
                
            - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
                    Статус порушень:
                    Виявлені
                
                                                        
                Тип порушень:
                
                                                            - Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
                    Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
                    За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця встановлено порушення вимог абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону та вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 41 Особливостей.
За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 3 статті 17 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
                
                                                                        
                    Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
                    З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів.
                
                                                                        
                    Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
                    Дата закінчення моніторингу: 11 вересня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Зимноводівської сільської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від березня 2023 № 106 (далі – тендерна документація); тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Водоканал Зимна Вода» (далі – ТОВ «Водоканал Зимна Вода»), повідомлення про намір укласти договір від 05.04.2023 та протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 05.04.2023 №140, договір від 14.04.2023 № 69-04/2023 на суму 3 348 244,04 грн, додаткова угода від 19.06.2023 № 1, відповіді Замовника на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 30.08.2023 та 08.09.2023 року.
За результатами аналізу питання розгляду Замовником тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «Водоканал Зимна Вода» встановлено, що на виконання пункту 3.8 «Кваліфікаційні критерії та вимоги, встановлені ст. 16 Закону та пунктом 44 Особливостей» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної  пропозиції» тендерної документації «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту».
Також, за результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником у тендерній документації не дотримано вимог пункту 3 статті 17 Закону, а саме: не зазначено спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, які визначаються Замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 цих особливостей.
Однак, переможець торгів не надав жодних документів щодо підтвердження відсутності підстав, передбачених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту, чим не виконав вищевказані вимоги пункту 3.8 розділу 3 тендерної документації, як того вимагав Замовник у тендерній документації.
Таким чином, Замовник, в порушення вимог абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону та абзацу третього підпункту 3 пункту 41 Особливостей, не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Водоканал Зимна Вода» – переможця процедури закупівлі, який не оприлюднив у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 Особливостей та уклав з ним договір від 14.04.2023 №69-04/2023.
                
                                                                        
                    Період усунення порушень:
                    12.09.2023 17:03 - 27.09.2023 00:00
                
                                                                        
                    Дата публікації висновку:
                    12.09.2023 17:03
                
                        Інформація про усунення порушення
                    Опис звіту:
                    На виконання вимог висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в м.Луцьк щодо проведення моніторингу по об’єкту «Капітальний ремонт дороги з влаштуванням системи водовідведення по вул.Підкови в с.Зимна Вода» (Коригування)  Ідентифікатор закупівлі	          UA-2023-03-20-010569-a, на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, надаємо інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Згідно вимог тендерної документації термін виконання робіт по вищенаведеному об’єкту становить згідно умов договору – 30.06.2024 року. Підрядником ТзОВ «Водоканал Зимна Вода» було виконано всі зобов’язання, зазначені у договорі підряду у найкоротші терміни, з урахуванням змін, зазначених у Додатковій угоді №2 від 11.09.23 по об’єкту «Капітальний ремонт дороги з влаштуванням системи водовідведення по вул.Підкови в с.Зимна Вода» (Коригування) ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-20-010569-a. По виконаних роботах здійснено оплату у повному обсязі.
Зазначимо також, що відповідно до ст. 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом.
                
                                                                        
                    Дата публікації звіту:
                    18.09.2023 11:48
                
                        Запити/Пояснення
                    Номер:
                    7caf0c832a4c46fd933cebfc2cf38111
                
                                                                        
                    Назва:
                    Запит про надання пояснень
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    28.08.2023 15:47
                
                                                                        
                    Дата до якої повинна бути надана відповідь:
                    01.09.2023 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Капітальний ремонт дороги з влаштуванням системи водовідведення по вул.Підкови в с.Зимна Вода» (Коригування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-20-010569-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
                
                        
                    Номер:
                    e998790452f04f14940f241172d6fb1e
                
                                                                        
                    Назва:
                    Пояснення з власної ініціативи
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    30.08.2023 14:40
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    Здійснення розрахунку очікуваної вартості робіт по вищенаведеному предмету закупівлі проводилось відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно настанови з визначення вартості будівництва кошторисних норм України, затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281, з урахуванням кошторисної документації, розробленої згідно норм ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затвердженої рішенням виконавчого комітету Зимноводівської сільської ради №13 від 31.01.2023 «Про затвердження проектно-кошторисної документації по проекту «Капітальний ремонт дороги з влаштуванням системи водовідведення по вул.Підкови в с.Зимна Вода» (Коригування)» та експертизи документації ТзОВ «УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП»  №ЛВ 0012-4498-22/УЕГ/В від 30.01.2023.  
            Бюджетні призначення визначені в межах Заходів по виконанню «Програми соціально-економічного та культурного розвитку Зимноводівської територіальної громади на 2023 рік», затверджені рішенням сесії Зимноводівської сільської ради № 1534 від 15 грудня 2022 року. Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до затвердженого кошторису.
Посилання: https://zvg.gov.ua/news/1680784708/
                
                        
                    Номер:
                    e4fee8a3f860441fa68034d3cfc17087
                
                                                                        
                    Назва:
                    Пояснення з власної ініціативи
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    30.08.2023 14:43
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    Здійснення розрахунку очікуваної вартості робіт по вищенаведеному предмету закупівлі проводилось відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно настанови з визначення вартості будівництва кошторисних норм України, затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281, з урахуванням кошторисної документації, розробленої згідно норм ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затвердженої рішенням виконавчого комітету Зимноводівської сільської ради №13 від 31.01.2023 «Про затвердження проектно-кошторисної документації по проекту «Капітальний ремонт дороги з влаштуванням системи водовідведення по вул.Підкови в с.Зимна Вода» (Коригування)» та експертизи документації ТзОВ «УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП»  №ЛВ 0012-4498-22/УЕГ/В від 30.01.2023.  
            Бюджетні призначення визначені в межах Заходів по виконанню «Програми соціально-економічного та культурного розвитку Зимноводівської територіальної громади на 2023 рік», затверджені рішенням сесії Зимноводівської сільської ради № 1534 від 15 грудня 2022 року. Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до затвердженого кошторису.
Посилання: https://zvg.gov.ua/news/1680784708/
                
                        
                    Номер:
                    e8009542552e47fc9d5a0ae4db7dc7e8
                
                                                                        
                    Назва:
                    Запит про надання пояснень
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    05.09.2023 17:08
                
                                                                        
                    Дата до якої повинна бути надана відповідь:
                    09.09.2023 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Капітальний ремонт дороги з влаштуванням системи водовідведення по вул.Підкови в с.Зимна Вода» (Коригування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-20-010569-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 
Прошу пояснити, на підставі якої інформації та документів, Вами прийнято рішення, щодо укладання договору із ТОВ «Водоканал Зимна Вода», так як даним учасником, якого визнано переможцем, не дотримано вимог пункту 44 Особливостей, а саме: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту».
Крім того, яким чином Вами виконано умови частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», в частині: «Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель».
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
                
                        
                    Номер:
                    f5abe9105f8a4d3faef6a7b6d1e29493
                
                                                                        
                    Назва:
                    Пояснення
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    08.09.2023 16:50
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    ТОВ «Водоканал Зимна Вода», як учасник, якого визнано переможцем,  надав замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту 47 Особливостей та відсутність підстав, передбачених  пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», 06.04.2023 року:
-	Довідка №35 від 06.04.2023;
-	Довідка №36 від 06.04.2023;
-	Довідка №38 від 06.04.2023;
-	Довідка НАЗК від 25.02.2023;
-	Витяг  МВС ВР-000668410.
                
                        