-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт будівлі Гімназії № 7 Звягельської міської ради (заміна вікон на енергозберігаючі) по вул. Житомирська, будинок 124, місто Звягель, Звягельського р-ну, Житомирської обл., ДК 021:2015:45450000-6-інші завершальні будівельні роботи
Завершена
2 785 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 27 854.00 UAH
мін. крок: 1% або 27 854.00 UAH
Номер:
d5602444a3e145c6aaeefaf8d42c5993
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-18-000085
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.04.2023 00:00
Період моніторингу:
18.04.2023 17:51 - 10.05.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.04.2023
№ 27-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій КОМАШНЯ
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 18.04.2023 №27-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2023-03-20-009987-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, установлено, що тендерна документація не відповідає нормам пункту 18 частини 2 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГЛОРІЯ-В» установлено порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 21.04.2023 № 12, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 квітня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Гімназії № 7 Звягельської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація Замовника, тендерна пропозиція переможця ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГЛОРІЯ-В» (далі – ТОВ «ГЛОРІЯ-В»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.04.2023 № 12 про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГЛОРІЯ-В» до 20.04.2023, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.04.2023 № 14 про визначення переможцем ТОВ «ГЛОРІЯ-В», повідомлення про намір укласти договір від 07.04.2023, договір про закупівлю від 21.04.2023 № 12.
За результатами проведеного моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено порушення вимог пункту 18 частини 2 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, в тендерній документації Замовника відсутня вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю при закупівлі послуг.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція учасника-переможця процедури закупівлі ТОВ «ГЛОРІЯ-В» не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Так, відповідно до пункту 3 Додатку № 1 до тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» встановлено вимогу щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників довідки у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору, що повинна містити інформацію про найменування замовника, а також номер, дату договору (договорів), найменування та обсяги виконаних робіт по об`єкту в грошовому еквіваленті (інформація зазначається по кожному із договорів окремо), копії не менше ніж одного аналогічного договору з додатками та копіями актів виконаних робіт, які згідно будівельних норм підтверджують приймання виконаних будівельних робіт, згідно такого договору інформація про який надана у складі пропозиції, а також позитивного відгуку від замовника щодо виконання аналогічного договору, який повинен має бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності) та завірений підписом уповноваженої посадової особи замовника, із зазначенням інформації щодо дати його складання.
На виконання вищевказаних вимог, учасник ТОВ «ГЛОРІЯ-В» в складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 27.03.2023 № 27.03-01, в якій вказано інформацію про договір підряду від 10.11.2020 № 1732, укладеного з Квартирно-експлуатаційним відділом м. Вінниця (далі – договір № 1732).
Також, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГЛОРІЯ-В» надано копію договору № 1732 з додатками та копію додаткової угоди від 19.11.2020 № 1 до договору № 1732.
Однак, до додаткової угоди від 19.11.2020 № 1 до договору № 1732 в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГЛОРІЯ-В» відсутня копія додатку № 1 «Календарний графік виконання робіт», чим не дотримано вимоги пункту 3 Додатку № 1 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації встановлено імперативну умову, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників розрахунку договірної ціни (з урахуванням положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» від 08.11.2021 року.), а також підтверджуючих розрахунків за статтями витрат договірної ціни: локальні кошториси; розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів); розрахунок загальновиробничих витрат; пояснювальна записка.
Слід відмітити, що відповідно до пункту 5.17 кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» згідно наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (із внесеною Зміною № 1, що затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 30.04.2022 № 6) (далі - Настанова) визначено, що у складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) або за показниками, наведеними в Додатку 26 Настанови.
Проте, проведеним моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГЛОРІЯ-В» адміністративні витрати у складі договірної ціни (файл «Кошторис Звягель UA-2023-03-20-009987-a») розраховані відповідно до показників Додатку № 27 Настанови (показники слугують виключно для інвесторської кошторисної документації), а не на підставі показників визначених розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу або за показниками, наведеними в Додатку 26 Настанови, що не відповідає вимогам пункту 5.17 Настанови, а відтак не відповідає умовам пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації.
Відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації встановлено імперативну вимогу щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників сертифікату пожежної безпеки на профілі віконні.
Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГЛОРІЯ-В» відсутній сертифікат пожежної безпеки на профілі віконні, чим не дотримано вимоги Додатку № 3 до тендерної документації.
Відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності її вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Таким чином, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ГЛОРІЯ-В» як таку, що не відповідала умовам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та, як таку, що не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 пункту 47 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень:
25.04.2023 17:08 - 10.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
25.04.2023 17:08
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення усунуто шляхом розірвання договору
Дата публікації звіту:
27.04.2023 12:30
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Порушення усунуто в повному обсязі шляхом розірвання договору.
Дата публікації:
27.04.2023 14:59